10. edycja konkursu Telemarketer Roku – zmiany w Regulaminie

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz 10. organizuje konkurs Telemarketer Roku, w którym nagradzani są najlepsi konsultanci telefoniczni w Polsce. W jubileuszowej edycji konkursu pojawiło się kilka nowości m.in. możliwość zgłaszania rozmów trwających dłużej niż 20 minut.

Telemarketer Roku 2018 to wyjątkowe i niepowtarzalne wydarzenie w branży call i contact center, które pozwala docenić warsztat i zaangażowanie telemarketerów w swoją pracę. SMB zależy na tym, aby poprzez konkurs promować najlepsze standardy i praktyki w telefonicznej komunikacji z klientami, co przyczyni się do poprawy wizerunku branży cc.

Konkurs polega na zgłoszeniu trzech rozmów przeprowadzonych przez konsultanta telefonicznego. W nowej edycji Telemarketer Roku zmianie uległy zasady zgłaszania uczestników do konkursu. Rozmowy powinny być przeprowadzone w języku polskim, a dane osobowe klientów muszą być wyciszone. Jedną z ważniejszych modyfikacji regulaminu konkursu, jest dopuszczenie możliwości zgłaszania rozmów, które trwają ponad 20 minut, co będzie się jednak wiązało z koniecznością poniesienia dodatkowej opłaty. W standardowym zgłoszeniu, tak jak dotychczas, rozmowa nie powinna trwać dłużej niż 20 minut.

Ponadto zgłoszenia do konkursu Telemarketer Roku 2018 będą przyjmowane w dwóch turach: I tura przyjmowania zgłoszeń rozpocznie się od 1 lutego i potrwa do 1 marca 2018 roku,  II tura zgłoszeń będzie prowadzona od 5 do 9 marca 2018. W związku z przyjmowaniem aplikacji konkursowych w dwóch turach, SMB wyklucza możliwość przedłużania terminu zgłoszeń.

Do tej pory, najlepsi konsultanci byli nagradzani w 7 kategoriach. W tym roku lista kategorii została rozszerzona o kolejną pozycję. Tytuł Telemarketera Roku 2018 będzie można zdobyć w następujących kategoriach:

  1. Obsługa klienta 
  2. Helpdesk dla klientów 
  3. Helpdesk wewnętrzny 
  4. Windykacja 
  5. Sprzedaż inbound 
  6. Sprzedaż outbound 
  7. Inne projekty telefoniczne 
  8. Wideorozmowa 

Oprócz przyznania tytułu Telemarketera Roku 2018, w ramach konkursu zostanie stworzony ranking firm biorących udział w konkursie na podstawie średniej punktów otrzymanych przez konsultantów w II etapie. W rankingu zostaną uwzględnione tylko te firmy, które zgłoszą do konkursu minimum 5 telemarketerów.

Nad merytoryczną stroną konkursu Telemarketer Roku 2018 czuwa Rada Programowa, w której zasiadają przedstawiciele największych polskich firm związanych z branżą call i contact center: Maciej Wielkopolan (Saski Business Consulting), Rafał Dywan (Bank Millennium), Wojciech Glapa (Arteria), Janusz Jankowiak (Arvato Polska), Agnieszka Wrońska (PKO BP), Krzysztof Zając (Orange Polska).

Konsultanci są oceniany przez Jury, w którym zasiadają osoby odpowiadające za szkolenia i jakość pracy telemarketerów. Osoby zainteresowane pełnieniem funkcji Jurora w konkursie Telemarketer Roku 2018 mogą zgłaszać swoją kandydaturę do 11 stycznia 2018. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie: https://telemarketerroku.pl/jury

Warunki udziału w konkursie Telemarketer Roku 2018

Kalendarium konkursu Telemarketer Roku 2018