Finaliści konkursu Telemarketer Roku 2018

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma ogromny zaszczyt ogłosić listę finalistów konkursu Telemarketer Roku 2018. Do jubileuszowej edycji konkursu wpłynęło łącznie 171 zgłoszeń z ponad 30 firm. Laureatów X edycji konkursu Telemarketer Roku poznamy już 24 maja podczas Gali rozdania nagród w warszawskim Teatrze Capitol. W tym roku, oprócz indywidualnych nagród dla najlepszych telemarketerów, zostanie wręczona również nagroda Grand Prix Telemarketera Roku 2018 dla firmy, której konsultanci zostali najwyżej ocenieni przez Jury.

W 10. edycji konkursu Telemarketer Roku konsultanci mogli zostać zgłoszeni do 8 kategorii: Obsługa klienta, Helpdesk dla klientów, Helpdesk wewnętrzny, Sprzedaż inbound, Sprzedaż outbound, Windykacja, Inne projekty telefoniczne oraz Wideorozmowa. Najwięcej bo aż 60 uczestników zostało zgłoszonych do kategorii Obsługa klienta.

Konsultanci nominowani do finału konkursu Telemarketer Roku 2018 w poszczególnych kategoriach:

Helpdesk dla klientów:

  1. Paulina Seta – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  2. Wiktoria Lubera – Alior Bank Spółka Akcyjna
  3. Dawid Maszorek – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  4. Katarzyna Strobin – T-Mobile Polska S.A.

Helpdesk wewnętrzny:

  1. Łukasz Krauze – Euro Bank S.A.
  2. Krystian Kujawa – Euro Bank S.A.
  3. Krzysztof Pater – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  4. Paulina Świątek – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Sprzedaż inbound:

  1. Klaudia Cieślińska – Skarbnica Narodowa Sp. z o.o.
  2. Jolanta Knechta – T-Mobile Polska S.A.
  3. Michał Kwiatkowski – T-Mobile Polska S.A.
  4. Ewa Jastrzębska – Axa Ubezpieczenia TUiR S.A

Sprzedaż outbound:

  1. Katarzyna Pawlik – Skarbnica Narodowa Sp. z o.o.
  2. Sylwia Gajewska – Bank Millennium
  3. Mateuz Saja – Forum Media Polska
  4. Łukasz Świdwa – Skarbnica Narodowa Sp. z o.o.

Inne projekty telefoniczne:

  1. Karolina Wierzbicka – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  2. Agnieszka Składowska – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  3. Patrycja Słowik – Alior Bank Spółka Akcyjna
  4. Katarzyna Grzybowska – mBank S.A.

Wideorozmowa:

  1. Izabela Tarasin – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  2. Katarzyna Kowalska – PZU S.A.
  3. Krzysztof Tybura – mBank S.A.

Obsługa klienta:

  1. Radosław Kowalczyk – PZU S.A.
  2. Beata Woźniak – Energa Obrót S.A.
  3. Oskar Zalesiński – Vivus Finance sp. z o.o.
  4. Michał Zapart – BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp z.o.o

Windykacja:

  1. Joanna Tajak – BEST S.A.
  2. Anna Markiewicz – BEST S.A.
  3. Agata Szopińska – Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
  4. Marta Nowaczkiewicz – Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.

W finałowym etapie konkursu Telemarketer Roku nominowani wykonują dwa zadania. Pierwszym z nich jest przeprowadzanie rozmowy telefonicznej na podstawie specjalnie przygotowanego przez Jury scenariusza. Następnie konsultanci udają się na indywidualną rozmowę z Jurorami, w trakcie której dokonują autoprezentacji oraz odpowiadają na pytania Jury. Obrady Jury i spotkania z finalistami będą się odbywać od 14 do 16 maja, w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, w Warszawie.

Ogłoszenie laureatów konkursu Telemarketer Roku 2018 nastąpi podczas uroczystej Gali wręczenia nagród, która odbędzie się 24 maja w Warszawie, w Teatrze Capitol. To jedno z najważniejszych i największych wydarzeń branży call/contact center, na którym warto być.