Gala wręczenia nagród Telemarketer Roku 2017 i Złota Słuchawka

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz dziewiąty zorganizowało konkurs Telemarketer Roku, dla konsultantów telefonicznych oraz konkurs Złota Słuchawka, nagradzający najlepsze projekty realizowane w call i contact center. Uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się 25 maja w warszawskim Teatrze Capitol.

Gala konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka to jedno z najważniejszych spotkań branży call i contact center. W tym roku wydarzenie zgromadziło ponad 200 zaproszonych gości związanych z rynkiem cc. Ceremonię wręczenia nagród poprowadził Grzegorz Tomaszewski, który przygotował specjalny quiz dla publiczności. Nagrody mieli zaszczyt wręczyć Przewodniczący Jury konkursów, Adam Pluciński – Przewodniczący Jury konkursu Telemarketer Roku 2017 oraz Michał Karzel – Przewodniczący Jury konkursu Złota Słuchawka. Oprócz statuetek zwycięzcy otrzymywali również nagrody rzeczowe ufundowane przez Partnerów – sprzęt audio od firmy Kontel i Plantronics oraz karty przedpłacone od firmy Flexicard. Ceremonia wręczenia nagród była pełna wzruszeń, łez szczęścia i wspaniałych przemówień laureatów konkursów. Emocje, jakimi dzielili się zwycięzcy, pokazują jak ważną rolę odrywają te dwa branżowe konkursy. Po rozdaniu nagród odbył się koktajl, na którym rozstrzygnięto plebiscyt na „Przebój Call i Contact Center”. Została nim piosenka „Telefony” zespołu Republika.

Przedstawiamy zwycięzców  konkursu Telemarketer Roku 2017 w poszczególnych kategoriach:

Obsługa klienta:

Telemarketer Roku 2017 – Ewelina Kosmalska (Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.)

Helpdesk:

Telemarketer Roku 2017 – Maciej Dalkowski  (Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.)

Sprzedaż outbound:

Telemarketer Roku 2017 – Miron Szmytkiewicz  (Studio Moderna Polska Sp. z o.o.)

Sprzedaż inbound:

Telemarketer Roku 2017 – Piotr Adamowicz  (T-Mobile Polska S.A.)

Windykacja:

Telemarketer Roku 2017 – Katarzyna Rutkowska (BEST S.A.)

Wyróżnienie – Wojciech Elminowski (PKO Bank Polski S.A.)

Inne projekty telefoniczne:

Telemarketer Roku 2017 – Zbigniew Bednarek (Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.)

Wyróżnienie – Beata Pyka (Alior Bank S.A.)

Wideorozmowa:

Jury nie przyznało nagrody

Celem konkursu Telemarketer Roku jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego oraz zwiększenie prestiżu tej trudnej, niedocenianej, ale bardzo potrzebnej pracy. W 9. edycji konkursu Telemarketer Roku wzięła udział rekordowa liczba firm – aż 35 przedsiębiorstw zgłosiło swoich konsultantów. Pobity został również rekord liczby zgłoszeń – łącznie wpłynęło ich 181. O tytuł Telemarketera Roku 2017 walczyło 176 konsultantów telefonicznych. Do ścisłego finału dostało się 31 telemarketerów. W dotychczasowych edycjach konkursu, największym zainteresowaniem cieszyła się kategoria Obsługa klienta, jednak w tym roku najwięcej rozmów zgłoszono do kategorii Sprzedaż outbound.

Jury konkursu Telemarketer Roku 2017

Jury konkursu Złota Słuchawka 2017

Publiczność w oczekiwaniu na rozpoczęcie ceremonii wręczenia nagródMiron Szmytkiewicz – Telemarketer Roku 2017 w kategorii Sprzedaż outbound

Maciej Dalkowski – Telemarketer Roku 2017 w kategorii Helpdesk

Ewelina Kosmalska – Telemarketer Roku 2017 w kategorii Obsługa klienta

Przewodniczący Jury Adam Pluciński wraz z Członkiem Zarządu Kontel – Andrzejem Wiśniewskim