Jury

Przewodniczący Jury: Adam Pluciński – Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center

Od 11 lat realizuje projekty i szkolenia z zakresu: Obsługi Klienta, Sprzedaży, Kompetencji Menedżerskich oraz Call i Contact Center. W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla Holicon, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości. Od 2011 roku jest właścicielem firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center. Inspiracją do jej założenia była pasja i chęć dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem. Pracuje jako Konsultant, doradza oraz realizuje projekty dla firm z branży CC. Odpowiada za budowanie standardów obsługi Klienta oraz rozwija procesy sprzedażowe, dbając o wzrost efektywności realizowanych kampanii. Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania. Wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci w Poznaniu z zakresu Zarządzania Sprzedażą. Prywatnie fascynuje się podróżami, a jego pasją jest kultura ukraińska. W Jury konkursu Telemarketer Roku zasiada już po raz siódmy.

Arleta Bałazy – Menedżer Zespołu Infolinii w Alior Bank

Z branżą contact center związana od 2010 roku. Pierwsze kroki w bankowości stawiała jako konsultant telefoniczny. Następnie jako Lider Zespołu odpowiadała za organizację i efektywność telefonicznych kampanii wychodzących. Od 2015 roku zajmuje się ruchem inbound – początkowo koordynując procesy sprzedażowe realizowane podczas połączeń przychodzących na stanowisku Menedżera Zespołu Wsparcia Sprzedaży. Obecnie zarządza Zespołem Infolinii AB Kraków przykładając szczególną wagę do najwyższej jakości obsługi Klienta. To druga edycja konkursu Telemarketer Roku, w której uczestniczy jako Juror.

Agnieszka Bera – Kierownik ds. procesów sprzedażowych w eurobanku

Od 2003r jest związana z eurobankiem. Karierę rozpoczęła od telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży produktów bankowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym oraz zarządzaniu ruchem w CC. W chwili obecnej zajmuje się procesami sprzedażowymi w CC eurobanku oraz odpowiada za Zespół Supervisorów CC. Jej pasją jest pogłębianie wiedzy z szeroko rozumianego zarządzania w CC zarówno poprzez udział w spotkaniach branżowych jak i prowadzenie autorskich badań. Jest autorką licznych artykułów i publikacji naukowych, a w roku 2015r. uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych za dysertację z obszaru gospodarowania potencjałem pracy w CC.

Rafał Brożyna – Właściciel firmy szkoleniowej BBP Edukacja

Ekspert i wieloletni praktyk w zakresie szkoleń call/contact center i sprzedaży bezpośredniej. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach kierowniczych w największych w Polsce outsourcingowych call center jako Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji, gdzie zajmował się m.in. tworzeniem i zarządzaniem działami szkoleń i jakości oraz prowadzeniem coachingów i szkoleń. Od wielu lat wspiera konkurs Telemarketer Roku, zasiadając w Jury.

Laura Brzoska –  Manager Zespołu Trenerów w Credit Agricole Bank Polska

Motto życiowe: "Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi" S.J.Lec

Zawodowo od ponad 15 lat związana z sektorem bankowym. Dyplomowany coach, trener biznesu z 12-letnią praktyką w obszarze procesów rozwojowo-szkoleniowych pracowników Call Center i Centrali banku Credit Agricole. Od 6 lat Manager Zespołu Trenerów Windykacji w CABP S.A. Wykładowca przedmiotu 'Trener Biznesu'  i 'Warsztaty kwalifikacji managerskich' w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Główne obszary realizowanych szkoleń: telefoniczna sprzedaż i obsługa klienta, komunikacja, negocjacje, przywództwo i zarządzanie zespołem. Członek wrocławskiego 'Challenge Club' i grupy 'Trener Trenerowi Trenerem', juror w 8. edycji konkursu 'Telemarketer Roku'.

Małgorzata Dłużewska   Współzałożyciel spółki D&L Contact Center

Manager z wieloletnim doświadczeniem, zarządzający strukturami call/contact center w wielu grupach kapitałowych. Dyrektor Operacyjny zarządzający Centrami Operacyjnymi Contact, odpowiedzialna za skuteczną realizację kampanii i projektów call center. Od lat śledzi rynkowe trendy, dzięki czemu na bieżąco pogłębia swoją wiedzę   i zdobywa nowe doświadczenia. W 2011 roku została wyróżniona w konkursie Call Center Awards, jednogłośnie przyznaną nagrodą dla Najlepszego Managera Call Center. Odpowiedzialna za realizację pełnego budżetu przychodowego spółki; zorientowana na egzekwowanie wskaźników biznesowych i założonych KPI contact center; zarządzanie procesami biznesowymi, procedurami organizacyjnymi, zasobami technologicznymi oraz kapitałem ludzkim. 

Łukasz Dudek –  Koordynator ds. rozwoju Centrum Kontaktu w wydawnictwie Nowa Era

Od ponad 10 lat jest związany z Działem Obsługi Klienta wydawnictwa Nowa Era. Absolwent „Szkoły Menedżerów” Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz „Psychologii w biznesie” w Wyższej Szkole Bankowej. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu marketingu, zarządzania sprzedażą i obsługą klienta. Zdobyte doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania zespołem wykorzystał między innymi do realizacji projektu optymalizacji ruchu przychodzącego (inbound) Działu Obsługi Klienta w wydawnictwie Nowa Era. Łukasz, jako koordynator ds. rozwoju biznesu aktywnie pozyskuje i wdraża nowe zlecenia jak również zarządza realizacją kampanii dla firm zewnętrznych, które po raz pierwszy korzystają z usług Contact Center.

Katarzyna Gulbicka – Zastępca Dyrektora Pionu Windykacji Polubownej w BEST S.A

Osoba z 14 – letnim doświadczeniem w branży windykacyjnej. Swoją karierę w BEST S.A. rozpoczęła jako konsultant i pracowała w wielu komórkach w Spółce. Od kilku lat jest menadżerem, zarządzała między innymi zespołem szkoleń i monitoringu jakości rozmów. Obecnie zarządza 200 – osobowym zespołem zajmującym się telefoniczną obsługą Klienta. Podczas swojej pracy inicjowała i brała udział w licznych projektach mających na celu wzrost efektywności i jakości w obszarach operacyjnych.

Marek Jamróz – Knowledge Manager

Swoją przygodę z branżą call center rozpoczął w 2007 roku jako konsultant telefoniczny. Następnie pracował dla Universal Agent S.A. jako: konsultant telefoniczny, specjalista ds. jakości, a następnie jako Kierownik Działu Szkoleń. Później pracował jako szef działu rekrutacji w Grupie DataContact, zarządzając działami rekrutacji. Od 2015 związany z firmą Comarch S.A., w której pracuje w dziale EDI i pełni rolę trenera wewnętrznego, knowledge managera oraz managera zespołu call center. Miał już przyjemność zasiadania w Jury konkursu Telemarketer Roku, w 2014 i 2016 roku.

Michał Jonczyk – Kierownik Telemarketingu i Wsparcia Sprzedaży w Vivus.pl

Doświadczony manager, specjalizujący się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Swoje doświadczenie zaczął budować od stanowiska konsultanta. Następnie wspierał projekty budowy zespołów telemarketingowych. Dalsze sukcesy odnosił w obszarze bankowości  nadzorując procesy szkoleniowe oraz budując strategie rozwojowe dla zespołów sprzedaży. Przez ponad 3 lata zarządzał Call Centre w sektorze private banking. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje, budując i rozwijając zespół telesprzedaży w Vivus.pl. Ukończył studia na Uniwersytecie Łódzkim. Prywatnie miłośnik sportu, ze szczególnym uwzględnieniem pływania.

Karolina Kania – Kierownik Contact Center w Voice Contacr Center Sp. z o.o.

Z firmą Voice Contact Center Sp z o.o. współpracuje od maja 2015 roku, odpowiada za zarządzanie operacyjne oddziałem lubelskim spółki. Z branżą Contact Center związana od ponad 5 lat, zdobyła doświadczenie jako Account Manager, Kierownik Projektów i Zespołów Operacyjnych oraz Trener. Ekspert zarówno w telefonicznej sprzedaży jak i wielokanałowej obsłudze klienta w sektorach B2B i B2C.  Twórca programów szkoleniowych i strategii sprzedażowych dedykowanych realizowanym projektom na rzecz partnerów biznesowych min. z branży  wydawniczej, telekomunikacyjnej, szkoleniowej. Jako Trener  Biznesu specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta oraz kompetencji managerskich.

Anna Lewandowska – Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych w Orange Polska S.A.

Obsługa klientów i call center to obszar, z którym związana jestem od 15 lat. Zaczynając od stanowiska dyrektora operacyjnego call center dla klientów biznesowych, poprzez zarządzanie zarządzanie obsługą klientów indywidualnych w Orange Polska od ostatnich 3 lat. Kierowałam projektami poprawiającymi satysfakcję i efektywność procesów obsługi Klienta, w tym rozwojem systemów call center i kompetencji doradców. Jestem certyfikowanym koordynatorem COPC (Customer Operations Performance Center), który jest międzynarodowym standardem organizacji pracy call center. Z dumą prezentuję również wyróżnienie Polish National Sales Awards 2010 w kategorii Manager Obsługi Klienta.

Justyna Łuczyńska – Kierownik ds. Serwisów Telemarketingowych w Grupie NEUCA

Od ponad 10 lat związana z obszarem Call Center. Od 6 lat zarządza projektami związanymi z tworzeniem struktur i procesów obsługi telefonicznej oraz sprzedaży usług dla klientów na rynku zdrowia. W wieloletnim doświadczeniu łączy szeroką wiedzę na temat telefonicznej obsługi klienta z ponadprzeciętną znajomością rynku farmaceutycznego w Polsce. Obecnie odpowiada za organizację i rozwój procesów pozyskania pacjentów w obszarach telemedycyny i badań klinicznych oraz sprzedaż oprogramowania IT dla przychodni w Grupie NEUCA, która jest największym hurtowym dystrybutorem farmaceutyków w Polsce. Studentka Podyplomowych Studiów Project Managment Professional, absolwentka Socjologii w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi.

Oskar Orzechowski – Trener w Telmon

Z telemarketingiem jestem związany od 5 lat, ze sprzedażą i obsługą klienta nieco dłużej, a od 3 lat jako trener. Zaczynałem swoją karierę od pracy telemarketera na kampaniach sprzedażowych o różnym zakresie, aż po aktualne stanowisko Trenera sprzedaży w firmie Telmon. Na co dzień zajmuję się coachingami indywidualnymi, szkoleniami z podstaw sprzedaży, oraz planowaniem komunikacji sprzedażowej. W szerszym zakresie prowadzę również szkolenia specjalizujące, związane ze sprzedażą, ale również stawiające na rozwój osobisty, rozwijający umiejętności personalne. Pracując nad poprawą skuteczności  sprzedaży interesuje się technikami związanymi z kanonem sprzedaży, ale przede wszystkim szukam inspiracji w dziedzinach które nie są bezpośrednio związane ze sprzedażą: kognitywistyce, filozofii, filozofii języka czy socjologii.

Małgorzata Pawłowska – Chief Operating Officer w Daxen IT

Od wielu lat związana z branżą Call Center. Do obszarów jej kompetencji należą : organizacja pracy na poszczególnych szczeblach, utrzymanie relacji z kluczowymi klientami, konsultacja projektów i zatwierdzanie ich specyfikacji. Swoje doświadczenie budowała przez lata poprzez współpracę z czołowymi dostawcami systemów informatycznych w Polsce jak i za granicą takich jak : Hid Global, Clico, Siemens, IFS, IBM, iPCC i wielu innych realizując dla nich wspólnie z zespołem projekty outsourcingowe call center w zakresie: generowania leadów, badania potrzeb, analiz rynku, outsourcingu sprzedaży, organizacji wydarzeń i wielu innych.

Łukasz Pawłyszyn – Kierownik Zespołu Doskonalenia Jakości w Centrum Bankowości Bezpośredniej Banku Pekao 

Od 14 lat związany z branżą finansową i contact center pracując na takich stanowiskach jak Konsultant, Trener oraz Manager. Ma doświadczenie w realizacji licznych projektów dla wiodących podmiotów w swoich branżach m.in.: Bank Pekao, Bank BPH, Sephora czy Netia. Uczestniczył w ponad 60-ciu certyfikowanych szkoleniach i jest autorem 10 artykułów naukowych. Obecnie pracuje jako Kierownik Zespołu Doskonalenia Jakości Centrum Bankowości Bezpośredniej w Contact Center Banku Pekao S.A., a poza tym jest wykładowcą Uniwersytetu Jagiellońskiego. Miał już okazję wybierać najlepszego Telemarketera Roku 2014, 2015 i 2016.

Dawid Sinulingga – Kierownik Zespołu Kontroli Jakości w Grupie PZU 

W Contact Center PZU pracuje od 13 lat. Zacząłem jako konsultant infolinii sprzedażowej, później zająłem się obsługą infolinii przychodzących. W 2006 roku pracowałem już jako trener. Tworzyłem autorskie programy szkoleniowe. Po 2 latach powierzono mi stanowisko Szefa Zespołu Trenerów. Od 2010 roku kieruje Zespołem Kontroli Jakości. Zespół wykonuje szereg zadań, których wspólnym mianownikiem jest jakość (m.in. ocena poziomu jakości w różnych kanałach kontaktu, badania Mystery Client). 2 lata temu zbudowałem drugi zespół, który zajmuje się obsługą naszych klientów w kanale social media. Od ubiegłego roku współtworzę program rozwojowy dla liderów (których mamy około 100) i prowadzę dla nich warsztaty. Prywatnie pasjonuję się teatrem. Lubię każdą wolną chwilę wykorzystać na obejrzenie dobrej sztuki.

Kinga Wyszyńska – Koordynator ds. Rozwoju i Szkoleń w T-mobile Polska

Obserwuję rynek telemarketingu w Polsce  od 10 lat.  Widzę jak się zmieniamy, i jak zdobywamy zaufanie klienta. Cieszy mnie, że wciąż się rozwijamy, odchodzimy od gotowych skryptów. Pozwalamy sprzedawcom pokazać siebie i dajemy dużą swobodę. Znane kiedyś techniki „zgodzi się Pan, ze mną?”, „przyzna Pan, że w dzisiejszych czasach…” odeszły do lamusa! Jeszcze kilka lat temu sprzedawca mówił i mówił, dziś pyta i słucha. O czym powinien pamiętać  sprzedawca, żeby odnieść SUKCES ? Moja odpowiedź jest jedna: sprzedawca  ma myśleć i słuchać klienta. Jestem zwolenniczką partnerskiej rozmowy z klientem opartej na relacji. Cenię sobie sprzedawców oryginalnych, takich, którzy zaskakują klientów, bo tylko taki sprzedawca zostanie zapamiętany  na długo …do takich sprzedawców się wraca. Z przyjemnością  przyjrzę się najlepszym i pomogę wybrać Gwiazdy Telemarketingu roku 2017.