Jury

Przewodniczący Jury 

Adam Pluciński – Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center

Od 12 lat realizuje projekty i szkolenia z zakresu: Obsługi Klienta, Sprzedaży, Kompetencji Menedżerskich oraz Call i Contact Center. W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla Holicon, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości. Od 2011 roku jest właścicielem firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center. Inspiracją do jej założenia była pasja i chęć dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem. Pracuje jako Konsultant, doradza oraz realizuje projekty dla firm z branży CC. Odpowiada za budowanie standardów obsługi Klienta oraz rozwija procesy sprzedażowe, dbając o wzrost efektywności realizowanych kampanii. Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania. Wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci w Poznaniu z zakresu Zarządzania Sprzedażą. Prywatnie fascynuje się podróżami, a jego pasją jest kultura ukraińska. W Jury konkursu Telemarketer Roku zasiada już po raz ósmy.

Arleta Bałazy – Menedżer Zespołu Infolinii w Alior Bank

Z branżą contact center związana od 2010 roku. Pierwsze kroki w bankowości stawiała jako konsultant telefoniczny. Następnie jako Lider Zespołu odpowiadała za organizację i efektywność telefonicznych kampanii wychodzących. Od 2015 roku zajmuje się ruchem inbound – początkowo koordynując procesy sprzedażowe realizowane podczas połączeń przychodzących na stanowisku Menedżera Zespołu Wsparcia Sprzedaży. Obecnie zarządza Zespołem Infolinii AB Kraków, przykładając szczególną wagę do najwyższej jakości obsługi Klienta. To trzecia edycja konkursu Telemarketer Roku, w której uczestniczy jako Juror.

Agnieszka Bera – Kierownik ds. procesów sprzedażowych w Euro Banku

Od 2003 roku jest związana z eurobankiem. Karierę rozpoczęła od telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży produktów bankowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym oraz zarządzaniu ruchem w CC. W chwili obecnej zajmuje się procesami sprzedażowymi w CC eurobanku oraz odpowiada za Zespół Supervisorów CC. Jej pasją jest pogłębianie wiedzy z szeroko rozumianego zarządzania w CC zarówno poprzez udział w spotkaniach branżowych, jak i prowadzenie autorskich badań. Jest autorką licznych artykułów i publikacji naukowych, a w roku 2015r. uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych za dysertację z obszaru gospodarowania potencjałem pracy w CC.

Rafał Brożyna – Właściciel firmy szkoleniowej BBP Edukacja

Ekspert i wieloletni praktyk w zakresie szkoleń call/contact center i sprzedaży bezpośredniej. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach kierowniczych w największych w Polsce outsourcingowych call center jako Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji, gdzie zajmował się m.in. tworzeniem i zarządzaniem działami szkoleń i jakości oraz prowadzeniem coachingów i szkoleń. Od wielu lat wspiera konkurs Telemarketer Roku, zasiadając w Jury.

Piotr Dąbkowski – Manager – Kredytowy Portfel Nieregularny w ING Bank Śląski

Jestem absolwentem pedagogiki, ukończyłem również studia podyplomowe z bankowości oraz negocjacji i windykacji w zarządzaniu. Z branżą windykacyjną związany jestem od 13 lat i jak wielu zaczynałem jako negocjator telefoniczny. Od 2010 roku jestem managerem. Przez 7 lat odpowiadałem za rozwój i szkolenia negocjatorów, standaryzację procesów oraz jakość w obszarze komunikacji z dłużnikami. Obecnie kompleksowo zarządzam również outsourcingiem windykacyjnym Centrum Monitoringu i Restrukturyzacji ING Banku Śląskiego. Jestem również trenerem. Oprócz zadań managerskich cały czas prowadzę szkolenia wewnątrz organizacji oraz dla naszych partnerów zewnętrznych.

Magdalena Domańska – Kierownik Projektu w Idea Call Center

Z branżą Call Center związana od 2012 roku – wspinaczkę po szczeblach kariery rozpoczęła od stanowiska konsultanta, poprzez pracę w Back Office na stanowisku Kierownika Projektu, aktualnie od 2014 roku związana z firmą Idea Call Center, gdzie nadzoruje pracę projektów sprzedażowych oraz obsługowych. Specjalistka branż: finansowej, modowej oraz motoryzacyjnej. Prywatnie historyk z zamiłowania oraz wykształcenia, sercem oddana swym trzem psom.

Aneta Dzięgelewska – Kierownik działu obsługi posprzedażnej i Klientów Kluczowych w DHL Parcel

Posiadam 14-letnie doświadczenie w pracy z procesami obsługi Klienta i sprzedaży w obszarze Contact Center. Obecnie zarządzam działem obsługi posprzedażnej i Klientów Kluczowych. Moją ambicją jest budowanie efektywnych i zaangażowanych zespołów. Jestem nastawiona na współpracę, rozwój i motywację zespołu oraz kształtowanie obsługi, która wykracza ponad oczekiwania Klienta. Jestem absolwentką Politechniki Łódzkiej, a w 2018 roku ukończyłam studium menadżerskie mini MBA w PAM Center na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Interesuję się tematyką rozwoju osobistego, psychologii, coachingu, jak również analizą biznesową. Uwielbiam biegać, jeździć na rowerze i pływać.

Elżbieta Gierczak – Manager Działu Szkoleń i Jakości w Mellon Poland

Z telemarketingiem związana jestem od 2005 roku. Przez trzynaście lat w branży miałam okazję zdobyć doświadczenie managerskie, związane bezpośrednio z zarządzaniem projektami i zespołami aż po całe struktury sprzedaży oraz doświadczenie związane z wykorzystaniem zdobytej wiedzy i umiejętności w procesie rozwoju innych osób. Jako Manager ds. Szkoleń i Jakości w Mellon Poland, jestem odpowiedzialna za całościowy proces rozwoju pracowników call center. W procesie tym zdecydowanie stawiam na profesjonalizm oraz jakość, które dopełniać mają to, co w mojej ocenie najważniejsze, czyli prawdziwą, partnerską relację pomiędzy Klientem a Telemarketerem.

Andrzej Gruszczyński – Dyrektor Obsługi Klientów i Telemarketingu w Skarbnicy Narodowej

Ukończył Wydział Nauk Historycznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika (2002) oraz studia podyplomowe z zakresu Bankowość i Finanse – Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (2004), Zarządzanie – Szkoła Główna Handlowa (2006). Posiada dyplom Executive MBA – Polish Open University oraz Oxford Brooks University (2013).  Pracował w firmach Bank Millennium S.A. oraz w spółkach grupy AXA. W grudniu 2008 roku dołączył do zespołu Skarbnicy Narodowej Sp. z o.o. jako Manager Telemarketingu, a następnie dyrektor Departamentu Obsługi Klientów. Od października 2009 roku w ramach grupy Samlerhuset jest Dyrektorem Departamentu Obsługi Klientów i Telemarketingu na Europę Środkową i Wschodnią.

Martyna Grzelak – Trener w Gallup Arteria Management

Z wykształcenia jestem pedagogiem ze specjalizacją resocjalizacja. Z branżą CC jestem związana od ponad 10 lat. Swoją słuchawkową  przygodę  rozpoczęłam od sprzedaży kampanii reklamowych Google.  Jednak to w Gallup Arteria Management rozwinęłam swoje umiejętności profesjonalnej obsługi jako konsultant telefonicznej obsługi klienta indywidualnego oraz biznesowego. Następnie zostałam koordynatorem zespołu backoffice. Sprawdziłam się również jako szkoleniowiec oraz trener sprzedaży na projektach z branży energetycznej oraz ubezpieczeniowej. Obecnie wprowadzam i testuję nowe kampanie,  pilotaże oraz projekty dla różnych  branż, w tym również na rynek zagraniczny wciąż realizując się jako trener.

 Maria Honkisz – Starszy Lider ds. Obsługi Klientów w UPC Polska

Z obsługą Klientów i Call Center związana jestem od 14 lat, niezmiennie w UPC Polska. Swoje doświadczenie budowałam począwszy od stanowiska Konsultanta. Od 10 lat pełnię funkcję lidera i zarządzam zespołami obsługowymi. Od 1,5 roku prowadzę grupę specjalistów, którzy udzielają wsparcia na czacie oraz odpowiadają na korespondencję Klientów. Na co dzień uczestniczę w projektach, które doskonalą procesy obsługowe, budują jakość oraz efektywność pracy. Jestem absolwentką Studiów Podyplomowych w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Nowoczesnych Metod Rekrutacji i Oceny Pracowników.

Rafał Jarosz – CEO Customer-Heroes.com

Od 2001 roku pasjonują mnie zmiany i rozwiązania doskonalące w mierzalny sposób współpracę na linii klient-firma. Tyle o moim hobby, a zawodowo – partner zarządzający proceo.consulting, współzałożyciel Customer-Heroes.com oraz profesjonalny wtykacz nosa. Krótka statystyka: 60+ projektów, 40 firm o zasięg globalnym i lokalnym, 30+ wystąpień i prelekcji, 2000 uczestników szkoleń, 3 międzynarodowe nagrody, 2 wyróżnienia branżowe w Polsce, raz jako sędzia w międzynarodowym konkursie, obecnie uwikłany w działania na 4 kontynentach w ekosystemie globalnych startupów. Prywatnie – miłośnik gawędziarstwa i dobrego suchara napędzany muzyką, czarem partnerki oraz energią swych latorośli.

Michał Jonczyk – Kierownik Telemarketingu i Wsparcia Sprzedaży w Vivus.pl

Doświadczony manager, specjalizujący się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Swoje doświadczenie zaczął budować od stanowiska konsultanta. Następnie wspierał projekty budowy zespołów telemarketingowych. Dalsze sukcesy odnosił w obszarze bankowości, nadzorując procesy szkoleniowe oraz budując strategie rozwojowe dla zespołów sprzedaży. Przez ponad 3 lata zarządzał Call Centre w sektorze private banking. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje, budując i rozwijając zespół telesprzedaży w Vivus.pl. Ukończył studia na Uniwersytecie Łódzkim. Prywatnie miłośnik sportu, ze szczególnym uwzględnieniem pływania.

Sylwia Koleszka – Kierownik Contact Center x-kom, Kierownik Contact Center al.to

Psycholog biznesu, socjolog, coach, trener. Asesor AC i DC. Od 12 lat związana z CC, pracując na takich stanowiskach jak Konsultant, Lider, Trener oraz Kierownik. Ma doświadczenie w realizacji projektów dla firm takich jak: Orange, ING, CBB (Bank BPH / Bank Pekao SA), x-kom, al.to. Jako Trener, autorka Akademii Kompetencji Menedżerskich: szkolenia z zakresu komunikacji, przywództwa, zarządzania zespołami, coachingu. Zarządza ruchem i jakością w CC x-kom i al.to. Zorientowana na egzekwowanie wskaźników biznesowych i założonych KPI. Ceni sprzedawców oryginalnych. Nigdy nie zapomina, jak to jest pracować na słuchawce.

Piotr Kulicki – Kierownik Sekcji Monitoringu Telefonicznego w Centrum Restrukturyzacji i Windykacji w PKO Banku Polskim

Od 2004 roku zawodowo związany z branżą Call Center i sektorem bankowym. Karierę w bankowości rozpoczął jako konsultant, gdzie zajmował się telefoniczną obsługą klientów zadłużonych. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu profesjonalnych rozmów windykacyjnych oraz przeprowadzaniu i ocenie skutecznych i efektywnych negocjacji. Reprezentant Banku BPH jako uczestnik jednej z edycji konkursu na telemarketera roku, na której uzyskał wyróżnienie w kategorii windykacja. Obecnie jako kierownik sekcji w PKO Banku Polskim jest odpowiedzialny między innymi za pracowników zajmujących się telefonicznym monitoringiem zaległości.

Anna Lewandowska – Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych w Orange Polska

Absolwentka Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej. Została wyróżniona przez Polish National Sales Awards w kategorii Menedżer Obsługi Klienta. Jest certyfikowanym koordynatorem COPC (Customer Operations Performance Center). Menedżer w obsłudze klientów z 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu procesami i obsługą call center. Obecnie zarządza 11 call centrami obsługi klientów indywidualnych w Orange Polska.

Marcin Lewicki – Koordynator Kontroli Jakości w Centrum Bankowości Bezpośredniej Contact Center Banku Pekao

Od 12 lat związany z bankowością i branżą Contact Center – swoją drogę zaczynał jako Konsultant telefoniczny. Pracował dla instytucji takich jak Bank BPH, Getin Bank, Western Union. Aktualnie zajmuje stanowisko Koordynatora Zespołu Kontroli Jakości w Contact Center Banku Pekao. Certyfikowany Trener Banku Pekao. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli specjalisty HR. Praktyk i pasjonat zarządzania projektami na styku biznesu i HR.

Patryk Piotrowski – Manager Zespołu Call Center w Forum Media Polska

Swoją przygodę z branżą Call Center zaczynał w 2014 roku od stanowiska Młodszego Specjalisty ds. Sprzedaży. Już rok później zdobył tytuł „Sprzedawca Roku” w Forum Media Polska, pobijając ówczesny rekord o ponad 100 tys. złotych. Od dwóch lat prowadzi własny zespół sprzedażowy oraz szkolenia, które mają na celu nie tylko podnoszenie kompetencji doradców w Call Center, ale przede wszystkim budowanie świadomości dotyczącej całego procesu sprzedaży. Od 2016 roku jest certyfikowany Coachem oraz Trenerem Biznesu. Wychodzi z założenia, że każde działanie w sprzedaży musi nieść określoną wartość. Prywatnie pasjonat sportu i dobrego kina.

Celina Rutkowska-Juszko – Kierownik Zespołu Jakości w Banku Millennium

Moja podróż z klientem zaczęła się 13 lat temu od pracy na stanowisku Konsultanta w PZU. Następnie pracowałam jako Trener, a po 2 latach objęłam stanowisko Kierownika Zespołu Rekrutacji i Szkoleń. Był to czas, kiedy o profesjonalnej obsłudze zaczęliśmy myśleć inaczej niż przez pryzmat standardów i skryptów rozmów. Dlatego m.in. uruchomiłam zespół innowacyjnej obsługi klienta – WIR. Celem zespołu była pomoc Klientowi poprzez relacyjną, niestandardową obsługę opartą na filozofii „prostego języka”. Od 2015 r. koordynowałam zmianę korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej z wykorzystaniem doświadczeń WIR oraz nowoczesnych technologii. Dzisiaj odpowiedzialna jestem za jakość w Departamencie Bankowości Bezpośredniej Banku Millennium i nadal poszukuje nowych rozwiązań, aby budować pozytywne doświadczenia naszych Klientów.

Dawid Sinulingga – Kierownik Zespołu Obsługi Mediów Społecznościowych i Innowacyjnych Procesów Obsługowych w Grupie PZU

Od początku pracy w Grupie PZU działa w obszarze contact center. W 2004 rozpoczął pracę jako konsultant infolinii sprzedażowej, później obsługiwał klientów na infoliniach przychodzących. Po dwóch latach rozpoczął przygodę ze szkoleniami. Na początku jako trener, później kierował pracą grupy trenerów. Ten okres zaowocował stworzeniem kilku autorskich programów szkoleniowych. Przez kolejne 7 lat kierował Zespołem Kontroli Jakości. Obecnie prowadzi dwa zespoły. Pierwszy obsługuje klientów w szeroko rozumianych mediach społecznościowych. Drugi obsługuje klientów z segmentu Premium oraz klientów VIP. I właśnie za tę obsługę zespół otrzymał w 2017 roku wyróżnienie w konkursie Złota Słuchawka, w kategorii: Komunikacja z klientem. Współtworzył program rozwojowy dla liderów „TRANSFORMATOR”,  zdobywcy nagrody Złota Słuchawka 2017 w kategorii: Doskonalenie organizacji.

Katarzyna Strzelec – Kierownik Sekcji Centrum Obsługi Klienta w Krajowym Rejestrze Długów

Manager z 13-letnim doświadczeniem w budowaniu i zarządzaniu zespołami sprzedaży i obsługi w Call Center. W swojej karierze wykorzystuje wiedzę z zakresu tworzenia i optymalizacji procesów i procedur wewnętrznych w firmach outsourcingowych oraz in-house. Od ponad dekady zajmuje się rekrutacją, szkoleniami oraz coachingiem. Wypromowała wielu managerów operacyjnych średniego i wyższego szczebla. Dzięki szerokim kompetencjom stworzyła i rozwijała działy telesprzedaży, obsługi klienta, umawiania spotkań, moderacji zgłoszeń, back office, z branż: telekomunikacja, finanse, IT. W swojej pracy kieruje się wysokim standardem jakości i etyki oraz zaangażowaniem co przekłada się na niską rotację i ciągły rozwój pracowników. Prywatnie uwielbia podróże, koncerty, długie spacery z psem i jazdę na motocyklu.

Tomasz Urbańczyk – Menedżer Projektów i Koordynator Zespołu ds. Sprzedaży i Utrzymania Klienta w AXA

Z branżą Call Center związany od 14 lat. Odpowiedzialny za koordynowanie pracy wewnętrznego Marketingowego Call Center, kampanie retention oraz kompleksowe zarządzanie procesem lead management (wsparcie własnej sieci sprzedaży oraz placówek franczyzowych). Zwycięzca IV edycji konkursu AXA Innovation Awards: "Lead Management – skuteczne wsparcie kanałów dystrybucji". Od 2013 Wolontariusz w programie "Dbam o przyszłość".

Kinga Wyszyńska – Kierownik Szkoleń i Rozwoju w T-Mobile Polska

Z  Telemarketingiem związana jestem od 2008 roku. Najpierw jako konsultant, następnie trener i kierownik. Widzę jak się zmieniamy i jak zdobywamy zaufanie naszych Klientów. Cieszy mnie, że wciąż się rozwijamy, odchodzimy od gotowych skryptów i schematów. W konsultantach doceniam umiejętności interpersonalne i ponad wszystko stawiam na dialog z rozmówcą. Znane kiedyś „techniki sprzedaży” odeszły do lamusa! Jeszcze kilka lat temu konsultant mówił i mówił, dziś pyta i wnikliwie wsłuchuje się w odpowiedzi Klienta,  które są kluczem do sukcesu. O czym powinien pamiętać  telemarketer, żeby zadowolić wymagającego dziś Klienta? Moja odpowiedź jest jedna: sprzedawca  ma myśleć i słuchać. To moja recepta na sukces. Jestem zwolenniczką partnerskiej rozmowy opartej na relacji i długofalowej współpracy. Cenię sobie konsultantów oryginalnych i błyskotliwych, takich, którzy zaskakują Klientów …do ludzi się wraca. Z przyjemnością  przyjrzę się najlepszym i pomogę wybrać Gwiazdy Telemarketingu roku 2018.

Joanna Ziętara – Trener, Audytor, Coach w HILLWAY Training & Consulting

Certyfikowany trener i dyplomowany coach, specjalizuje się w telewindykacji i obsłudze klienta. Ukończyła m.in. studia z Coachingu, broniąc pracy dyplomowej „Coaching w Call Center”. Odpowiada za całokształt procesów szkoleniowo-coachingowych zespołów call center w zakresie obsługi klienta i windykacji miękkiej. Koordynuje projekty rozwojowe dla działów obsługi i windykacji, ściśle współpracując z kadrą zarządzającą. Prowadzi audyty jakości, projektuje i wdraża nowe strategie windykacji oraz efektywne systemy organizacji pracy. Na studiach podyplomowych prowadzi zajęcia z psychologii windykacji. Wiedzę i doświadczenie łączy z umiejętnościami interpersonalnymi i pasją do wykonywanego zawodu.