Jury

  

 

 Przewodniczący Jury 

Adam Pluciński – Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center


 

Od 12 lat realizuje projekty i szkolenia z zakresu: Obsługi Klienta, Sprzedaży, Kompetencji Menedżerskich oraz Call i Contact Center. W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla Holicon, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości. Od 2011 roku jest właścicielem firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center. Inspiracją do jej założenia była pasja i chęć dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem. Pracuje jako Konsultant, doradza oraz realizuje projekty dla firm z branży CC. Odpowiada za budowanie standardów obsługi Klienta oraz rozwija procesy sprzedażowe, dbając o wzrost efektywności realizowanych kampanii. Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania. Wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci w Poznaniu z zakresu Zarządzania Sprzedażą. Prywatnie fascynuje się podróżami, a jego pasją jest kultura ukraińska. W Jury konkursu Telemarketer Roku zasiada już po raz dziewiąty.

  

 

Arleta Bałazy – Menedżer Zespołu Infolinii w Alior Bank


 

Z branżą contact center związana od 2010 roku. Pierwsze kroki w bankowości stawiała jako konsultant telefoniczny. Na przestrzeni kolejnych lat odpowiadała za organizację i efektywność telefonicznych kampanii wychodzących, a następnie koordynację procesów sprzedażowych podczas obsługi połączeń przychodzących. Ruchem inbound zajmuje się od czterech lat. Obecnie zarządza Zespołem Infolinii przykładając szczególną wagę do najwyższej jakości obsługi Klienta. W Jury konkursu 'Telemarketer Roku' ma przyjemność zasiadać po raz czwarty.

 


 Agnieszka Bera – Kierownik Procesów sprzedażowych – Euro Bank S.A.

 

 

Od 2003r związana z eurobankiem. Karierę rozpoczęła od telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży produktów bankowych.  Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym oraz zarządzaniu ruchem w CC. W chwili obecnej zajmuje się procesami sprzedażowymi w CC eurobanku oraz odpowiada za Zespoły Supervisorów i Analityków. Jej pasją jest pogłębianie wiedzy w zakresie zarządzania w CC, którą realizuje będąc dwukrotnie jurorem w Telemarketerze Roku, a w roku 2015r. uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych za dysertację z obszaru gospodarowania potencjałem pracy w CC. W ostatnim czasie była koordynatorem projektu „Telematrix”, za którą eurobank otrzymał Złotą Słuchawkę w 2018r.

 

 

 Łukasz Cieślak – Kierownik Operacyjny w firmie Sitel Polska


 

Odpowiada za 80 osobowy zespół konsultantów obsługujący klientów w 9 językach. Zawsze dąży do doskonałości i zachęca współpracowników do ciągłego rozwoju. Swoja przygodę z obsługą klienta zaczynał jako konsultant telefoniczny dedykowany na Wielką Brytanię. Z branżą call center związany od 5 lat, w trakcie których z sukcesami prowadził kilka projektów dla klientów z całej europy. Zawsze otwarty na nowe wyzwania i zmiany pozwalające podnieść zadowolenie klientów z obsługi klienta i optymalizację wewnętrznych procesów.

 

 

  Izabela Erdowska-Drab – Starszy Specjalista ds. Obsługi Kontraktów Outsourcingowych, coach, trener stowarzyszony w ING Banku Śląskim.

 

Od 14 lat związana z obszarem windykacji w ING Banku Śląskim. Zaczynała jako konsultant w obsłudze klienta z należnościami przeterminowanymi. Przeszła przez wszystkie szczeble windykacji. Od 7 lat zajmuje się szkoleniami, głównie z technik windykacyjnych oraz relacyjnego i elastycznego podejścia do klienta. Specjalizuje się w diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych i ich budowaniu. Tworzy i wyznacza standardy jakości obsługi. Zwolenniczka szeroko rozumianej profesjonalnej obsługi klienta. Prowadzi projekty wdrożeniowe z zakresu jakości rozmów i działań u partnerów zewnętrznych, z którymi współpracuje.

 

 

  Karol Froń – Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży i zarządzania, właściciel firmy Contact Center One.


 

Od 2007 r. związany z branżą call center, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami, zatrudnił w swojej firmie 3500 ludzi i zbudował blisko 30 zespołów sprzedaży. Autor 5 książek, wykładowca akademicki, trener Brian Tracy International w Polsce. Pomaga przedsiębiorcom i dyrektorom sprzedaży zwiększać skuteczność ich zespołów handlowych, poprzez zmianę przekonań, nawyków mentalnych i rozwój umiejętności ich współpracowników.

 

 

  Maciej Gajewski – specjalista ds. szkoleń kanałów zdalnych w T-mobile.


 

W T-mobile Polska odpowiada za proces szkoleniowy nowych pracowników, wdrażanie wiedzy produktowej na Call Center oraz podnoszenie kompetencji miękkich i sprzedażowych zarówno linii wychodzących jak i przychodzących.. Poszukiwacz nowych sposobów dotarcia do percepcji klienta i odwrócenia wciąż mieszanych odczuć dotyczących kontaktów telefonicznych. W swojej organizacji wyznaje zasadę, że perfekcyjna obsługa klienta to stuprocentowy sukces sprzedażowy. Metodologia relacyjna i model H2H (Human to Human) to jego chleb powszedni. Na żywo trener, w sercu wieloletni sprzedawca. Po pracy dalej pasjonuje się swoją pracą, ale również częstymi wizytami na strzelnicy, muzyką filmową oraz nowymi technologiami w każdym wydaniu.

 

 

 Maria Honkisz – Starszy Lider ds. Obsługi Klientów w UPC Polska

 

 

Z obsługą Klientów i Call Center związana jest od 14 lat, niezmiennie w UPC Polska. Swoje doświadczenie budowała począwszy od stanowiska Konsultanta. Od 10 lat pełni funkcję lidera i zarządza zespołami obsługowymi. Od 1,5 roku prowadzi grupę specjalistów, którzy udzielają wsparcia na czacie oraz odpowiadają na korespondencję Klientów. Na co dzień uczestniczy w projektach, które doskonalą procesy obsługowe, budują jakość oraz efektywność pracy. Rozwija wśród pracowników model pracy z domu. Jest absolwentką Studiów Podyplomowych w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Nowoczesnych Metod Rekrutacji i Oceny Pracowników.

 

 

  Agata Jankowska – Trener sprzedaży w Wydawnictwie Infor Pl. S.A.


 

Od 11 lat związana z branżą Call Center. Pierwsze kroki w telemarketingu stawiała jako Konsultant ds. Telesprzedaży w Call Connect Sp. z o.o., kolejno w DataContact. W tym czasie zdobyła wyróżnienie w konkursie Telemarketera Roku 2010 w kategorii sprzedaż outbound. Następnie awansowała na stanowisko Koordynatora Jakościowego w DataContact, obecnie Armatis – LC. Aktualnie pracuje jako Trener Sprzedaży w Wydawnictwie Infor Pl. S.A. Koordynuje pracę Konsultantów Telefonicznych w kanale Nowej Sprzedaży oraz Biura Obsługi Klienta, gdzie odpowiada za podnoszenie wyników sprzedaży oraz za jakość obsługi klienta. Specjalizuje się w przeprowadzaniu monitoringów rozmów z jednoczesną weryfikacją postępów pracowników. Prowadzi szkolenia indywidualne oraz grupowe. Odpowiedzialna jest za wdrażanie praktycznego wykorzystania technik sprzedaży oraz metod podnoszenia jakości rozmów.

 

 

  Michał Jonczyk – Kierownik Wsparcia Sprzedaży i Telemarketingu w Vivus.pl


 

Doświadczony manager, specjalizujący się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Swoje doświadczenie zaczął budować od stanowiska konsultanta. Następnie wspierał projekty budowy zespołów telemarketingowych. Dalsze sukcesy odnosił w obszarze bankowości, nadzorując procesy szkoleniowe oraz budując strategie rozwojowe dla zespołów sprzedaży. Przez ponad 3 lata zarządzał Call Centre w sektorze private banking. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje, budując i rozwijając zespół telesprzedaży w Vivus.pl. Ukończył studia na Uniwersytecie Łódzkim. Prywatnie miłośnik sportu, ze szczególnym uwzględnieniem pływania. W fotelu jurora zasiada po raz czwarty.

 

 

  Piotr Kulicki– Kierownik Sekcji Monitoringu Telefonicznego w Centrum Restrukturyzacji i Windykacji w PKO Banku Polskim

 

Od 2004 roku zawodowo związany z windykacyjną branżą Call Center i sektorem bankowym. Swoją przygodę z bankowością rozpoczął jako konsultant gdzie zajmował się telefoniczną obsługą klientów zadłużonych. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu profesjonalnych rozmów windykacyjnych oraz przeprowadzaniu i ocenie skutecznych oraz efektywnych negocjacji. Reprezentant Banku BPH jako uczestnik jednej z edycji konkursu na telemarketera roku, na której uzyskał wyróżnienie w kategorii windykacja. Pełnił funkcje jednego z jurorów konkursu, którzy wybierali najlepszych telefonicznych konsultantów w 2018 roku. Interesuje się nowymi technologiami i potencjalną możliwością wykorzystania ich w rozwoju branży Call Center. Obecnie jako kierownik sekcji w PKO Banku Polskim jest odpowiedzialny między innymi za pracowników, zajmujących się telefonicznym monitoringiem zaległości klientów banku.

 

 

  Anna Lewandowska – Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych i SOHO w Orange Polska S.A  

 

Manager w branży Call Center od 2002 roku. Przez większość czasu związana z segmentem rynku klientów biznesowych, zarządzając procesami i jakością obsługi klientów Telekomunikacji Polskiej S. A. i Orange Polska. W tym czasie, w obsłudze klientów, przeprowadziła wiele, zakończonych sukcesem, projektów transformacyjnych i jakościowych. Właśnie mija 7 lat od kiedy rozpoczęła swoją przygodę z obsługą klientów indywidualnych, zarządza bowiem call centrami Orange Polska, a od roku również sprzedażą i utrzymaniem klientów indywidualnych i SOHO. Certyfikowany koordynator COPC (Customer Operations Performance Center) oraz Laureatka Polish National Sales Awards 2010 – Manager Customer.
Z przyjemnością obserwuje zmiany w telemarketingu w Polsce oraz angażuje się w działania, które podnoszą rangę zawodu telemarketera.

 

 

  Marcin Lewicki – Koordynator Zespołu Kontroli Jakości, Contact Center Banku Pekao S.A.


 

Od 13 lat związany z bankowością i branżą Contact Center. Pracował dla instytucji takich jak Bank BPH, Getin Bank, Western Union. Odpowiada za obszar jakości i doskonalenie doświadczeń klientów w Contact Center Banku Pekao S.A. Certyfikowany Trener Pekao. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli specjalisty HR. Praktyk i pasjonat zarządzania projektami na styku biznesu i HR.

 

 

  Grzegorz Maliszewski  – Specjalista ds. Zarządzania Kanałami Kontaktu w BEST S.A.


 

Specjalista ds. Zarządzania Kanałami Kontaktu, od ponad 7 lat związany z BEST S.A. Swoją przygodę z telefoniczną obsługą klienta rozpoczął jako konsultant, obsługując Klientów BEST na różnych etapach procesu odzyskiwania wierzytelności. Obecnie zajmuje się obszarem związanym z zarządzaniem kanałami kontaktu z Klientem, tj. docelowo zwiększaniem docieralności do Klientów oraz efektywności windykacji polubownej. Dodatkowo studiuje na Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej na kierunku zarządzania. W 2016 roku został laureatem konkursu Telemarketer Roku w kategorii Windykacja.

 

 

  Iwona Metelska – Manager Działu Jakości i Rekrutacji w firmie E-MCC sp.zo.o.


 

Z branżą Call Center i szkoleń związana od ponad 16 lat. Wieloletni  Trener w Call Center zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych. Posiada ponad 6000 godzin prowadzonych szkoleń i warsztatów z zakresu sprzedaży. Prowadziła szkolenia dla Doradców Klienta, Specjalistów Sprzedaży oraz kadry managerskiej. Doświadczenia zdobywała również jako Koordynator Działu Obsługi Klienta wykorzystuje je ucząc, jak prawidłowo zarządzać swoim czasem i czasem zespołu, negocjować i motywować pracowników.  Zajmuje się również diagnozą potencjału pracowniczego. Była odpowiedzialna jako Trener za przygotowanie Laureata Telemarketera Roku 2017.

 

 

  Anna Morks – właścicielka firmy SANSA – konsulting sprzedaży i obsługi Klientów. 


 

Wieloletni dyrektor Contact Center Credit Agricole SA. Pod jej skrzydłami tworzono i rozwijano standardy rozmów, emaili oraz pracy w CC. Certyfikowany Manager Call Center przez RCCSP Professional Education Alliance w USA. Rozwijała i wdrażała usprawnienia w procesach zdalnej obsługi Klientów. Długoletni członek RBE przy ZBP. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz podyplomowych Studiów na WSB – "Psychologia w Biznesie".  Uwielbia jazdę na rowerze, snowboardzie oraz zumbę. Nie przeżyłaby w samotności ani jednego dnia. Uwielbia kontakt z ludźmi i tworzy dobrą atmosferę nie tylko w miejscu pracy.

 

 

  Anna Nazarczyk – Kierownik Contact Center firmy Toya Sp .z o.o.,

 


Z branżą Contact Center związana od 18 lat. Swoją ścieżkę rozwoju rozpoczęła na stanowisku konsultanta mLinii w mBanku, w którym pracowała od 2001 roku. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując kolejno na stanowisku koordynatora mLinii, a następnie jako menedżer różnych zespołów w strukturach CC mBanku. Zarządzała zespołem odpowiedzialnym za procesy obsługi klientów w Contact Center, a następnie zespołem MultiLinii w MultiBanku. Wprowadzała projekt zarządzania wiedzą w CC, którego celem było wdrożenie baz wiedzy. W latach 2014-2017 opowiadała za obsługę w kanałach elektronicznych mBanku (maile, czat, social media) oraz maile Orange Finanse. Koordynowała również inicjatywy wspierające motywację, rozwój i zaangażowania pracowników CC. Pełniła też rolę menedżera wydziału, w ramach którego odpowiadała za onboarding nowych konsultantów oraz realizację kampanii wychodzących. Od kwietnia 2018 roku zajmuje stanowisko kierownika Contact Center firmy Toya Sp .z o.o., gdzie odpowiada za realizację wyników sprzedażowych, utrzymanie wysokiej jakości i efektywności działania oraz rozwój działu Contact Center.

 

 

  Łukasz Pawłyszyn – Customer Experience Insight w Allegro
 

 

Manager, wykładowca akademicki (UJ), konsultant biznesowy i trener z kilkunastoletnim doświadczeniem w realizacji projektów dla wiodących firm w Polsce. Zawodowo związany głównie z sektorem bankowym (Bank BPH / Bank Pekao) i branżą e-commerce (InPost, Allegro). Fan doskonałego Customer Experience i kolekcjoner kart płatniczych. Miał już okazję wybierać najlepszego Telemarketera Roku w latach 2014-2017.

 

 

 

 

Adrian Pietura – Quality Manager w firmie LoanMe

 

 

 

Od 12 lat powiązany z Call/Contact Center, w tym ostatnie 5 lat spędził w branży finansowej. Aktualnie Quality Manager w firmie LoanMe, w której stworzył ten zespół od zera. Odpowiada kompleksowo za development działów operacyjnych – od monitoringu wewnętrznego, przez analizę konkurencji, po działania z zakresu coachingu. Propagator zachowań prokonsumenckich i świadomego marketingu (np. uwzględniającego Listę Robinsonów).

 

 

 

  Grzegorz Pięciak – Dyrektor zarządzający Simio Polska Sp. z o.o.


 

Manager i trener związany z branżą od 2006 roku. Zaczynał od słuchawek na infolinii TP, gdzie wkrótce potem prowadził własny zespół i szkolił innych. Rozwijał także CC dla Navo PGD w branży FMCG. Po kilku latach pracy w strukturach wewnętrznych przeszedł do outsourcingu. Uczestniczył w budowie polskiego oddziału międzynarodowego CC Simio, a od ponad 3 lat zarządza nim, prowadząc projekty dla różnych branż. Na co dzień wciąż pracuje z zespołami i konsultantami, zmniejszając dystans między „górą” a pierwszą linią. Chętnie udziela się we wszystkich inicjatywach pozwalających dzielić się wiedzą i doświadczeniami oraz budować profesjonalny wizerunek branży Contact Center.

 


 Patryk Piotrowski – Z-ca Kierownika Działu Sprzedaży Call Center w Forum Media Polska Sp. z o.o.

 

Swoją przygodę z branżą Call Center zaczynał w 2014 roku od stanowiska Młodszego Specjalisty ds. Sprzedaży. Już rok później zdobył tytuł „Sprzedawca Roku” w Forum Media Polska, pobijając ówczesny rekord o ponad 100 tys. złotych. Od dwóch lat prowadzi własny zespół sprzedażowy oraz szkolenia, które mają na celu nie tylko podnoszenie kompetencji doradców w Call Center, ale przede wszystkim budowanie świadomości dotyczącej całego procesu sprzedaży. Od 2016 roku jest certyfikowany Coachem oraz Trenerem Biznesu. Wychodzi z założenia, że każde działanie w sprzedaży musi nieść określoną wartość. Prywatnie pasjonat sportu i dobrego kina.

 

 

  Celina Rutkowska-Juszko – Kierownik Zespołu Jakości w Banku Millennium.

 


Podróż z klientem zaczęła 14 lat temu od pracy na stanowisku Konsultanta w PZU. Następnie pracowała jako Trener, a po 2 latach objęła stanowisko Kierownika Zespołu Rekrutacji i Szkoleń. Był to czas kiedy o profesjonalnej obsłudze zaczęto myśleć inaczej niż przez pryzmat standardów i skryptów rozmów. Dlatego m.in. stworzyła zespół innowacyjnej obsługi klienta, którego celem była obsługa oparta o relacje z wyłączeniem skryptów rozmowy. Od 2015 r. koordynowała zmianę korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej na personalizowaną opartą na nowoczesnej technologii. Dzisiaj odpowiedzialna jeste za jakość w Departamencie Bankowości Bezpośredniej Banku Millennium. Wysokie oczekiwania Klientów oraz stale rozwijający się rynek usług bankowych sprawiają, że stale poszukuje nowych rozwiązań, które pozwolą budować pozytywne doświadczenia Klientów w kontakcie z bankiem. Dla niej „dobra jakość” zaczyna się od Klienta –  poznania jego potrzeb, zwyczajów, sposobu podejmowania decyzji, i kończy się na Kliencie – jego satysfakcji, przywiązaniu do marki  i chęci jej polecania. To co w trakcie to „taniec jakości”, w którym trzeba dorównać kroku i tempa Klientowi. Z wykształcenia psycholog społeczny i certyfikowany trener interpersonalny.

 

 

  Dawid Sinulingga – Kierownik Zespołu Obsługi Mediów Społecznościowych w Grupie PZU


 

W branży Contact Center funkcjonuje od 18 lat. Pierwszy telefon od klienta odebrał w lutym 2000 roku. Do dziś pamięta przebieg tej rozmowy. W Grupie PZU, z którą nadal jest związany, rozpoczął pracę w 2004 roku. Tu rozwijał swoją karierę jako konsultant, trener, później kierownik grupy trenerskiej. Ten okres zaowocował stworzeniem kilku autorskich programów szkoleniowych. Kierował też zespołem kontroli jakości obsługi. Obecnie zajmuje się obszarem szeroko rozumianych mediów społecznościowych. Do końca ubiegłego roku prowadził także zespół obsługujący klientów z segmentu VIP. Konsultant tego zespołu został Telemarketerem Roku 2018 w kategorii „Obsługa klienta”.

 


 Sabina Stawska – Kierownik Działu Obsługi Klienta w Kruk S.A. oraz Novum Finance Sp. z o.o.

 

Z branżą Contact Center związana od ponad 9 lat. Od 2010 roku wspólnie z Zespołami Operacyjnymi rozwija produkt Novum w Grupie Kapitałowej Kruk. Przechodząc kolejne szczeble w strukturze CC aktualnie odpowiada za pozyskiwanie Klientów i Sprzedaż produktów finansowych w Działach Obsługi Klienta Novum Finance Sp. z o.o. i Kruk S.A. Poza obszarami Sprzedażowymi zdobyła doświadczenie Zarządzając Zespołem Back Office oraz Działem Obsługi Klienta w Obszarze Wierzytelności. Z wykształcenia Politolog z Zakresu Marketingu Politycznego. Ukończyła również podyplomowe studia z Zarządzania Sprzedażą. W codziennej pracy kieruje się przekonaniem, iż nie ma rzeczy niemożliwych i nigdy nie jest tak dobrze, by nie mogło być jeszcze lepiej. Tak naprawdę wystarczy umożliwić każdemu przestrzeń do otwartej komunikacji o problemach i pozwolić na puszczenie wodzy fantazji nad wypracowaniem rozwiązań. Zaangażowany, zmotywowany Doradca to Zadowolony Klient.

 

 

  Anna Szkołut – Menadżer ds obsługi klienta e-commerce w RTV Euro AGD.


 

Menedżer ds. obsługi Klienta E-commerce w RTV Euro AGD, wcześniej Dyrektor Działu w firmie windykacyjnej Kredyt Inkaso; Dyrektor Call Center; Menedżer i Kierownik w Contact Center PKO BP. Jak większość kadry menadżerskiej CC swoją pracę zaczynała „na słuchawce” gdzie, jak sama mówi „uczyła się od najlepszych”. Kolejne kroki zawodowe, zawsze blisko Call Center i konsultantów. Bankowość, Windykacja, Sprzedaż, Obsługa Klienta – to główne obszary jej działania. Zmienność branż i doświadczenie w różnych organizacjach daje jej możliwość obiektywnej oceny otoczenia w jakim się obraca. Aktualnie dodatkowo mocno związana z procesami obsługi Klienta z pozycji obserwatora i proces ownera.

 


 Katarzyna Szpot – Koordynator ds. jakości w Multikanałowym Centrum Komunikacji Santander Bank Polska S.A.

 

W branży Contact Center ponad 10lat. Od samego początku związana z Bankiem Zachodnim WBK SA a obecnie Santader Bank Polska SA. Początkowo doradca klienta, następnie zajęła się procesem monitoringu rozmów oraz szkoleniami. Od 2014r. odpowiedzialna za kreowanie i wdrażanie standardów jakości obsługi w MCK. Koordynuje i analizuje badania jakości obsługi oraz planuje działania doskonalące w tym zakresie. Nieustannie poszukuje innowacyjnych rozwiązań z rynku Contact Center aby stale sprostać oczekiwaniom Klientów. W pracy ceni sobie dobrą organizację dnia oraz minimalizm. Zawodowo kieruje się zasadą "jeśli nie możesz robić rzeczy wielkich, rób małe rzeczy w wielki sposób."

 

 

  Krystian Szwarc – Dyrektor Centrum Obsługi Akceptanta w Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A

 

W PeP odpowiada za obsługę klienta. Od 2007 w strukturach CC – zaczynał od pracy konsultanta w projektach sprzedażowych w Arteria SA. Dynamicznie awansował przechodząc przez różne szczeble zarządzania – od koordynatora zespołu do Dyrektora. Przez ostatnie lata rozwijał swoje umiejętności w branży BPO zdobywając bogate doświadczenie managerskie w sprzedaży i obsłudze w prowadzeniu wielu projektów dla największych organizacji w branżach: wydawniczej, bankowej, windykacyjnej, energetycznej i ubezpieczeniowej. Jest niezwykle ambitny, rzetelny, potrafi analizować każde wskaźniki oraz zwraca uwagę na najdrobniejsze szczegóły w prowadzeniu rozmów z klientami.

 


  Krzysztof Tomczuk – Właściciel i trener w firmie Architekci Windykacji

 

 

Właściciel i trener w firmie Architekci Windykacji, która przez ostatnie 2 lata przeszkoliła prawie 750 windykatorów. Z branżą odzyskiwania należności związany od 11lat. Autor podręcznika: „Czego nie zdradzą Ci najlepsi windykatorzy”. Ekspert w zakresie perswazji windykacyjnej i gorący zwolennik wprowadzania naukowo potwierdzonych narzędzi wywierania wpływu do rozmów. Propagator nowoczesnych metod szkoleniowych. Pasjonat pomiarów czynników skuteczności interwencji windykacyjnych. Regularnie odsłuchuje rozmowy windykatorów z różnych branż w ramach audytów przed szkoleniami oraz monitoringów poszkoleniowych. Jest autorem DNA Windykatora – narzędzia do pomiarów jakości perswazyjnej i negocjacyjnej. Osobiście odsłuchał ponad 20000 rozmów.

 

 

  Tomasz Urbańczyk – Kierownik Działu Utrzymania Klienta w AXA.


 

Odpowiedzialny za projekty retencyjne, koordynowanie pracy wewnętrznego Marketingowego Call Center oraz kompleksowe zarządzanie procesem lead management (wsparcie sieci sprzedaży). Zwycięzca IV edycji konkursu AXA Innovation Awards: "Lead Management – skuteczne wsparcie kanałów dystrybucji". Od 2013r. Wolontariusz w programie "Dbam o przyszłość". Z branżą Call Center związany od 15 lat.

 

 

Joanna Ziętara – trener call center w Hillway.


 

Certyfikowany trener i dyplomowany coach, specjalizuje się w telewindykacji i telefonicznej obsłudze klienta. Ukończyła m.in. studia z Coachingu, broniąc pracy dyplomowej „Coaching w Call Center”.  Od 2009 roku jako zewnętrzny doradca odpowiada za całokształt procesów szkoleniowo-coachingowych zespołów call center w zakresie obsługi klienta i windykacji miękkiej.  Koordynuje projekty rozwojowe dla działów obsługi i windykacji, ściśle współpracując z kadrą zarządzającą. Prowadzi audyty jakości, projektuje i wdraża nowe strategie windykacji oraz efektywne systemy organizacji pracy, procesy wewnętrzne, a także mapy kompetencji telemarketerów. Na studiach podyplomowych prowadzi zajęcia z psychologii windykacji. Wiedzę i doświadczenie łączy z umiejętnościami interpersonalnymi i pasją do wykonywanego zawodu.