Jury konkursu Telemarketer Roku 2018

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić skład Jury 10. edycji konkursu Telemarketer Roku. W tegorocznej edycji konkursu Jurorskie grono zostało rozszerzone do 24 ekspertów, którzy zostali wyłonieni spośród 67 zgłoszonych kandydatów.

Zainteresowanie udziałem w pracach Jury, pomimo dużego zaangażowania czasowego w konkurs, rośnie z roku na rok. O funkcję Jurora mogą starać się osoby, które pracują z konsultantami i odpowiadają za jakość ich pracy co najmniej 3 lata. Takie kryterium pozwala zebrać grono ekspertów z odpowiednim doświadczeniem. Jurorzy mają niepowtarzalną możliwość przeanalizowania pracy konsultantów telefonicznych w różnych organizacjach, poszukiwania najlepszych standardów jakości i wdrażania ich w swoich firmach. Obrady Jury to również wspaniała okazja do nawiązywania nowych relacji z ekspertami rynku cc.

W tym roku padł kolejny rekord liczby zgłoszeń kandydatów do Jury – aż 67 osób wyraziło chęć wyboru najlepszych konsultantów telefonicznych. Do udziału w pracach Jury zgłosiło się 40 kobiet i 27 mężczyzn. Zgłoszenia pochodzą od kandydatów pracujących w firmach związanych z usługowymi cc (13 osób), bankami (12), telekomami (11), szkoleniami i consultingiem (9), ubezpieczeniami (9) oraz 14 osób z pozostałych organizacji posiadających struktury cc.

Przewodniczącym Jury po raz drugi został Adam Pluciński – ekspert rynku call/contact center, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center, który od kilku lat angażuje się w konkurs Telemarketer Roku.

Rada Programowa konkursu Telemarketer Roku 2018 powołała Jury w następującym składzie:

  1. Adam Pluciński (Circinus Training Center)
  2. Arleta Bałazy (Alior Bank)
  3. Agnieszka Bera (Euro Bank)
  4. Rafał Brożyna (BBP Edukacja)
  5. Piotr Dąbkowski (ING Bank Śląski)
  6. Magdalena Domańska (Idea Call Center)
  7. Aneta Dzięgelewska (DHL Parcel)
  8. Elżbieta Gierczak (Mellon Poland)
  9. Andrzej Gruszczyński  (Skarbnica Narodowa)
  10. Martyna Grzelak (Gallup Arteria Management)
  11. Maria Honkisz (UPC Polska)
  12. Rafał Jarosz (Customer-Heroes.com)
  13. Michał Jonczyk (Vivus.pl)
  14. Sylwia Koleszka (x-kom, al.to)
  15. Piotr Kulicki (PKO Bank Polski)
  16. Anna Lewandowska (Orange Polska)
  17. Marcin Lewicki (Centrum Bankowości Bezpośredniej Contact Center Banku Pekao)
  18. Patryk Piotrowski (Forum Media Polska)
  19. Celina Rutkowska-Juszko (Bank Millennium)
  20. Dawid Sinulingga (Grupa PZU)
  21. Katarzyna Strzelec (Krajowy Rejestr Długów)
  22. Tomasz Urbańczyk (AXA)
  23. Kinga Wyszyńska (T-Mobile Polska)
  24. Joanna Ziętara (HILLWAY Training & Consulting)

Szczegółowe informacje o Jurorach dostępne są na stronie telemarketerroku.pl/jury

Praca Jury w konkursie przebiega w dwóch głównych etapach. Po weryfikacji formalnej zgłoszeń przez Organizatora, członkowie Jury oceniają nadesłane do konkursu rozmowy za pomocą profesjonalnego systemu do oceny jakości nagrań w cc oraz na podstawie ustandaryzowanej karty ocen. Każda z rozmów oceniona jest minimum przez dwóch Jurorów, a oceny cząstkowe każdego z nich składają się na końcowy ranking wszystkich uczestników. W każdej kategorii maksymalnie czterech najlepszych konsultantów kwalifikuje się do etapu finałowego. Na tym etapie Jury spotyka się z nominowanymi i ocenia w oparciu o bezpośredni kontakt z każdym z nich. Finaliści wykonują symulowaną rozmowę telefoniczną według ustalonego wcześniej scenariusza, a następnie udają się na bezpośrednie spotkanie z członkami Jury, podczas którego dokonują autoprezentacji i odpowiadają na pytania.

Członkowie Jury przed rozpoczęciem oceny kandydatów do tytułu Telemarketer Roku uzgadniają sposób oceny w trakcie spotkań kalibracyjnych. Co roku spotkania Jury konkursu są niezwykle dynamiczne, interaktywne i często także burzliwe. Wymiana doświadczeń różnych ekspertów z różnych firm stanowi co roku jedno z najcenniejszych doświadczeń zawodowych członków Jury.

Aby zgłosić konsultanta do konkursu Telemarketer Roku 2018 potrzebne są 3 rozmowy, które spełniają warunki jednej z 8 kategorii. Zgłoszenia przyjmowane są od 1 lutego do 1 marca 2018. Więcej informacji o warunkach udziału w konkursie są dostępne na stronie: telemarketerroku.pl/warunki-uczestnictwa