Kapituła konkursu Telemarketer Roku 2021
Przewodniczący Kapituły
Łukasz Pawłyszyn – Customer Experience Training Team, Allegro.
- 20-letnie doświadczenie zawodowe i projektowe – praca dla firm z sektora bankowego, e-commerce, sprzedaży, automotive, call / contact center
- 5-letnie doświadczenie na stanowiskach managerskich – zespoły od 5 do 50 osób
- Certyfikowany Trener, Coach (ICF) oraz Konsultant biznesowy – szkolenia i doradztwo z obszarów: Leadership, Management, Customer Experience, Sales, Project management dla kilkudziesięciu firm z różnych branż i sektorów, dla ponad tysiąca pracowników
- Absolwent 3-ch uczelni (Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Europejska) oraz 5-ciu kierunków (Administracja samorządowa, Europeistyka, Zarządzanie projektami, Stosunki etniczne i migracje międzynarodowe, Mechanizmy funkcjonowania strefy Euro, Studia doktoranckie z finansów i bankowości)
- Wykładowca akademicki – Uniwersytet Jagielloński
- Uczestnik ponad 70 certyfikowanych szkoleń – uprawnienia certyfikacyjne m.in. Extended Disc, Talenty Gallupa, Odporność psychiczna MTQ48
- Właściciel firmy i fan innowacji oraz nowych technologii
- Prywatnie – kolekcjoner kart płatniczych, groundhopper i entuzjasta rozgrywek najniższych lig piłkarskich (B-klasa)
Członkowie Kapituły
Arleta Bałazy – Project Manager, Alior Bank.
Z branżą contact center związana od niemal 11 lat. Odpowiada za optymalizację i efektywność procesów realizowanych w contact center, jak również o ich przejrzystość i użyteczność zarówno z perspektywy klienta, jak i użytkownika. Pierwsze kroki w bankowości stawiała jako konsultant telefoniczny. Jej doświadczenie obejmuje organizację i efektywność telefonicznych kampanii wychodzących, koordynację procesów sprzedażowych podczas obsługi połączeń przychodzących, a także zarządzanie Zespołem Infolinii. W Jury konkursu ‚Telemarketer Roku’ ma przyjemność zasiadać po raz szósty.
Joanna Ziętara – Trener biznesu i konsultant biznesowy, Hillway Training&Consulting.
Certyfikowany trener i dyplomowany coach, od 2009 specjalizuje się w obszarze telewindykacji i obsługi klienta. Odpowiada za całokształt procesów szkoleniowo-coachingowych zespołów call center w zakresie obsługi klienta i windykacji miękkiej. Koordynuje projekty rozwojowe, ściśle współpracując z kadrą zarządzającą. Prowadzi audyty jakości, projektuje i wdraża nowe strategie windykacji oraz efektywne systemy organizacji pracy, procesy wewnętrzne, a także mapy kompetencji telemarketerów. Na studiach podyplomowych prowadzi zajęcia z psychologii windykacji. W strukturach jednej ze spółek windykacyjnych pełni funkcję dyrektora operacyjnego windykacji. Wiedzę i doświadczenie łączy z umiejętnościami interpersonalnymi i pasją do wykonywanego zawodu.
Agnieszka Bera– Kierownik, Bank Millennium S.A.
Od 2003r związana z contact center. Karierę rozpoczęła w eurobanku od telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży produktów bankowych. Przez wiele lat odpowiadała za budowanie jakości w zespołach sprzedażowych oraz zarządzanie ruchem w CC. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Supervisiorów i Analityków. Jej pasją jest pogłębianie wiedzy w zakresie zarządzania w CC, co dokumentuje dysertacją z obszaru gospodarowania potencjałem pracy w CC, za którą w roku 2015r. uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych. Była koordynatorem i uczestnikiem projektów, za które eurobank utrzymał nagrody Złotą Słuchawkę w 2018 i 2019r. Angażuje się w projekty związane z promocją zawodu w CC, będąc m.in. jurorem w konkursie Telemarketer Roku.
Michał Jonczyk – Ekspert obszaru sprzedaży telefonicznej.
Doświadczony manager, z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w tworzeniu i zarządzaniu sprzedażą telefoniczną. Z sukcesem buduje i kieruje zespołami sprzedażowymi. Swoje doświadczenie zaczął budować od stanowiska konsultanta. Dalsze sukcesy odnosił w obszarze bankowości nadzorując procesy szkoleniowe oraz budując strategie rozwojowe dla zespołów sprzedaży. Przez ponad 3 lata zarządzał Call Centre w sektorze private banking. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje, budując i rozwijając zespół telesprzedaży w Vivus.pl. Ukończył studia na Uniwersytecie Łódzkim. Prywatnie miłośnik sportu, ze szczególnym uwzględnieniem pływania. W fotelu jurora zasiada po raz szósty.
Dawid Sinulingga – Kierownik Zespołu Obsługi Mediów Społecznościowych, Grupa PZU.
Blisko 20 lat temu odebrał swój pierwszy telefon do klienta. Od tego czasu nieustannie pracuje w branży Contact Center. Od 2004 roku związany z Grupą PZU. Tu rozwijał swoją karierę jako konsultant, trener, później kierownik grupy trenerskiej. Ten okres zaowocował stworzeniem kilku autorskich programów szkoleniowych. Kierował też zespołem kontroli jakości obsługi. Prowadził także zespół obsługujący klientów z segmentu VIP. Konsultant tego zespołu został Telemarketerem Roku 2018 w kategorii „Obsługa klienta”. Obecnie zajmuje się obszarem obsługi w mediach społecznościowych.Z konkursem „Telemarketer Roku” związany od 2017 roku. Jak twierdzi: współpraca z osobami tworzącymi konkurs oraz spotkania z samymi uczestnikami, to ogromne źródło inspiracji.
Honorowy Członek Kapituły
Adam Pluciński- CEO, Trener Biznesu.
W 2019 roku uznany za jednego z 25 najbardziej wpływowych i najważniejszych osób w branży customer care jako dostawca usług szkoleniowo-rozwojowych dla branży. Wykładowca akademicki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Poznańskiego Collegium DaVinci, edukuje przyszłych managerów call i contact center oraz coachów i doradców dzieląc się swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem. Ceniony juror konkursów branżowych – od 10 lat współpracujący z SMB jako członek Jury Konkursu Telemarketer Roku, od 2017 roku jako jego Przewodniczący. Przedsiębiorca, od 2011 roku prowadzi i zarządza stale rozwijającą się firmę szkoleniowo-doradczą Circinus Training Center.
Jury konkursu Telemarketer Roku 2021
Agnieszka Bonetyńska – Kierownik Zespołu, PKOBP
Adam Dobrowolski – Menadżer ds. Rozwoju Procesów, BEST
Marcela Dąbrowska – Prezes zarządu CC, Contact Center Outsourcing
Agnieszka Gliścińska – Menedżer Operacyjny, Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników Pekao Direct
Malwina Głowacka – Dyrektor działu Obsługi Klienta, DHL Parcel Polska
Martyna Grzelak – Kierownik zespołu konsultantów, Gallup Arteria Management
Marek Hamryszczak – Specjalista/ekspert ds. szkoleń i rekrutacji w Departamencie Zarządzania Doświadczeniem Pracowników, Pekao Direct
Aleksandra Jackiewicz – Kierownik zespołu, Bank Millennium
Magdalena Jańczuk – Koordynator ds. Jakości Obsługi Klienta, Customer Service Quality Coordinator, Provident Polska
Łukasz Kegel – Kierownik Projektu, Lockus (Teleinvention)
Konrad Kęcik – Specjalista ds. kontroli jakości i obsługi reklamacji, PZU CO
Magdalena Kocyk – Sales Menager, FYRKLÖVERN
Sylwia Koleszka – CEO, Tivron
Ewa Kurek-Juś – Dyrektor Pionu Telefonicznej Obsługi Klienta, KRUK
Anna Lewandowska – Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych i SOHO, Orange Polska
Dominika Molenda – Główny specjalista ds. Windykacji, PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
Melania Muzyczka – Kierownik Działu Kontroli Jakości, 4Life Direct
Beata Nawrat – CEO, ClientService.pl
Marta Pawelec – Trener Rozwoju Kompetencji, Credit Agricole Bank Polska
Joanna Pszczółkowska – Learning & Development Manager, Sitel Group
Agnieszka Składowska – Customer Care Manager, Indigo Nails Lab
Anna Stefanowska – Kierownik ds. Zarządzania Zespołami Sprzedaży Majątkowej i Biznesowej, Link4
Norbert Stypa – Menedżer Zespołu Szkoleń i Rozwoju, Alior Bank
Adam Szewczak – Team Leader Contact Center, iSpot Apple Premium Reseller
Krzysztof Szewera – Koordynator, Biuro Zarządzania Kanałami Zdalnymi, PGE OBRÓT S.A.
Katarzyna Szpot – Koordynator ds monitoringu jakości, Santander Bank Polska
Krystian Szwarc – Dyrektor Centrum Obsługi Akceptanta CRE, Polskie ePłatności
Joanna Śpiewak – Koordynator Trenerów Wewnętrznych, Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group
Agnieszka Wolińska – Menedżer Zespołu Monitorowania, PKO Bank Polski
Magda Zdanowicz – Manager Działu Wsparcia Operacyjnego, PRA Group Polska