Jury

Jury konkursu Telemarketer Roku 2020


Przewodniczący Jury 

 

 

Adam Pluciński- Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center.

 

 

Wykładowca akademicki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Poznańskiego Collegium DaVinci, edukuje przyszłych managerów call i contact center oraz coachów i doradców zawodowych dzieląc się swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem. W 2019 roku uznany za jednego z 25 najbardziej wpływowych i najważniejszych osób w branży contact center, jako dostawca usług szkoleniowo-rozwojowych dla branży. Ceniony juror konkursów branżowych: od 9 lat współpracujący z SMB jako członek Jury Konkursu Telemarketer Roku, od  2017 roku jako jego Przewodniczący, mając tym samym możliwość, wraz ze starannie wyselekcjonowanym gremium, wytyczania trendów i najlepszych praktyk dla polskiego rynku contact center w kanałach tradycyjnych (inbound/ outbound) i nowoczesnych (chat/ videorozmowy).  Prelegent i gość wydarzeń branżowych związanych z Customer Care. 100% praktyk, umiejętności zdobywał  zarówno w call centrach inhouse jak i outsoursingowych, przechodząc całą ścieżkę kariery: od konsultanta telefonicznego, przez trenera wewnętrznego, koordynatora, kierownika do managera zarządzającego dla jednych z największych firm polskich i zagranicznych na rynku. Przedsiębiorca, od 9 lat prowadzi i zarządza stale rozwijającą  się firmę szkoleniowo- doradczą Circinus Training Center. Bieżąco poszerza portfolio wykorzystywanych  narzędzi w prowadzonych projektach, jest m.in. Certyfikowanym Trenerem FRIS,  otrzymał tytuł Mistrza NLP, a w tym roku uzyskał Międzynarodową Certyfikację dla Praktyków PRISM.


Liderzy Kategorii

 

Kategoria Obsługa Klienta i Customer Service in English.

 

 

Arleta Bałazy – Project Manager w Alior Bank.

 

 

Z branżą contact center związana od 10 lat. Pierwsze kroki w bankowości stawiała jako konsultant telefoniczny. Jej doświadczenie obejmuje organizację i efektywność telefonicznych kampanii wychodzących, koordynację procesów sprzedażowych podczas obsługi połączeń przychodzących, a także zarządzanie Zespołem Infolinii. Obecnie odpowiada za optymalizację i efektywność procesów realizowanych w contact center, jak również o ich przejrzystość i użyteczność zarówno z perspektywy klienta, jak i użytkownika. W Jury konkursu ‚Telemarketer Roku’ ma przyjemność zasiadać po raz piąty.

 

Kategoria Windykacja.

 

 

Joanna Ziętara – Trener biznesu i konsultant biznesowy w Hillway Training&Consulting.

 

 

Certyfikowany trener i dyplomowany coach, od 2009 specjalizuje się w obszarze telewindykacji i obsługi klienta. Odpowiada za całokształt procesów szkoleniowo-coachingowych zespołów call center w zakresie obsługi klienta i windykacji miękkiej. Koordynuje projekty rozwojowe, ściśle współpracując z kadrą zarządzającą. Prowadzi audyty jakości, projektuje i wdraża nowe strategie windykacji oraz efektywne systemy organizacji pracy, procesy wewnętrzne, a także mapy kompetencji telemarketerów. Na studiach podyplomowych prowadzi zajęcia z psychologii windykacji. W strukturach jednej ze spółek windykacyjnych pełni funkcję dyrektora operacyjnego windykacji. Wiedzę i doświadczenie łączy z umiejętnościami interpersonalnymi i pasją do wykonywanego zawodu.

 

Kategoria Sprzedaż (inbound i outbound).

 

 

Michał Jonczyk – Kierownik Telemarketingu i Wsparcia Sprzedaży w Vivus.pl.

 

 

Doświadczony manager, z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w tworzeniu i zarządzaniu sprzedażą telefoniczną. Z sukcesem buduje i kieruje zespołami sprzedażowymi. Swoje doświadczenie zaczął budować od stanowiska konsultanta. Dalsze sukcesy odnosił w obszarze bankowości nadzorując procesy szkoleniowe oraz budując strategie rozwojowe dla zespołów sprzedaży. Przez ponad 3 lata zarządzał Call Centre w sektorze private banking. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje, budując i rozwijając zespół telesprzedaży w Vivus.pl. Ukończył studia na Uniwersytecie Łódzkim. Prywatnie miłośnik sportu, ze szczególnym uwzględnieniem pływania.

 

Kategoria Czat (sprzedażowy i obsługowy) i Wideorozmowa. 

 

 

Dawid Sinulingga – Kierownik Zespołu Obsługi Mediów Społecznościowych w Grupie PZU.

 

 

Blisko 20 lat temu odebrał swój pierwszy telefon do klienta. Od tego czasu nieustannie pracuje w branży Contact Center. Od 2004 roku związany z Grupą PZU. Tu rozwijał swoją karierę jako konsultant, trener, później kierownik grupy trenerskiej. Ten okres zaowocował stworzeniem kilku autorskich programów szkoleniowych. Kierował też zespołem kontroli jakości obsługi. Prowadził także zespół obsługujący klientów z segmentu VIP. Konsultant tego zespołu został Telemarketerem Roku 2018 w kategorii „Obsługa klienta”. Obecnie zajmuje się obszarem obsługi w mediach społecznościowych.

 

Kategoria Helpdesk. 

 

 

Łukasz Pawłyszyn – Customer Experience Training Team w Allegro.

 

 

Praktyk biznesu: ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe i projektowe – praca dla firm z sektora bankowego, e-commerce, sprzedaży i contact center. Manager: ponad 5-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych – zespoły od 5 do 50 osób. Trener i Konsultant biznesowy: szkolenia i doradztwo dla kilkudziesięciu firm z różnych branż i sektorów (m.in. Bank Pekao, Deutsche Bank, Cinkciarz.pl, Volkswagen, A Berger, MSI, Mzuri, InPost, Allegro, Mosir Gdańsk itp.). Wykładowca akademicki: Uniwersytet Jagielloński. Entuzjasta pozyskiwania nowej wiedzy: absolwent trzech uczelni, pięciu kierunków, ponad 60 certyfikowanych szkoleń. Fan nowych technologii, Customer Experience i rozgrywek najniższych lig piłkarskich (B-klasa)

 

 


Jury

 

 

Agnieszka Bera– Kierownik w Bank Millennium S.A.

 

 

Od 2004r. związana z Contact Center. Rozpoczynała w eurobanku od telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży produktów bankowych. Przez wiele lat odpowiadała za budowanie jakości w zespołach sprzedażowych oraz zarządzanie ruchem w Contact Center. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami Supervisorów i Analityków. Była koordynatorem i uczestnikiem projektów branżowych za które eurobank otrzymywał w 2018 i 2019r. nagrody – Złotą Słuchawkę. W 2015r. uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych za dysertację z obszaru gospodarowania potencjałem pracy w CC. Współpracuje z wrocławskimi uczelniami wyższymi – brała udział w projekcie Mentoringu dla studentów Akademii Ekonomicznej; aktualnie jest wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej. Angażuje się w projekty związane z promocją zawodu w Contact Center będąc jurorem w konkursach Telemarketer Roku.

 

 

 

Łukasz Chrobak – Dyrektor ds.procesów Call Center w Multi Contact Center.

 

 

Z branżą Call/Contact Center jestem związany od prawie 10 lat, podczas których zajmowałemstanowiska konsultanta telefonicznego, trenera sprzedaży, kierownika działu rekrutacji i szkoleń.Obecnie odpowiadam za rozwój nowej spółki na rynku, jako dyrektor ds. procesów Call Center. Praca z ludźmi jest dla mnie źródłem ogromnej satysfakcji, więc w branży odnalazłem się bardzo dobrze i szybko poczułem się pewnie. Prywatnie jestem fanem hokeja na lodzie, żeglarstwa i turystykigórskiej.

 

 

 

Joanna Cieluch – Starszy Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów w UPC Polska.

 

 

Obsługą Klienta, a właściwie z jej doskonaleniem zajmuję się od 14 lat. Pierwsze dwa lata mojej pracy, to obsługa Klientów w Call Center, następnie dołączyłam do zespołu zajmującego się zarządzaniem jakością, w którym pełniłam rolę kolejno specjalisty i lidera. Współtworzyłam proces zarządzania jakością w tym m.in. standardy, karty monitoringu dla zespołów obsługi, sprzedaży oraz utrzymania. Swoje wieloletnie, eksperckie doświadczenie wykorzystuję obecnie w zespole Customer Experience. Dbam o to, by zapewnić Klientom jak najlepsze doświadczenia w kontakcie z firmą, poprzez definiowanie najlepszych praktyk w obsłudze i sprzedaży, wsparcie w ich realizacji oraz monitorowanie postępów.

 

 

 

Marcela Dąbrowska –  Właściciel Contact Center Outsourcing.

 

 

Z branżą contact center jestem związana d 8 lat. Zdobycie doświadczenia oraz doskonalenie własnej wiedzy umożliwiły mi stanowiska takie jak: konsultant, trener, manager, kierownik projektów sprzedażowych oraz kampanii związanych z obsługą klienta.Jestem zwolennikiem współpracy na zasadzie odpowiedzialnego partnerstwa, zarówno na płaszczyźnie biznesowej, jak również w wewnętrznych strukturach organizacji firmy, stawiając za główny cel-zaspokojenie potrzeb Klienta.Na co dzień jestem odpowiedzialna za kierunek strategii rozwoju firmy, realizację zadań operacyjnych, koordynowanie projektów, oraz weryfikację procedur i jakości rozmów. Prywatnie studentka prawa, miłośniczka zwierząt.

 

 

 

Adam Dobrowolski – Menadżer ds. Zarządzania Procesami w BEST S.A.

 

 

Od blisko 12 lat związany z BEST S.A. Swoją przygodę z windykacją   telefoniczną rozpoczął w 2008 r. jako konsultant, obsługując Klientów na różnych etapach procesu odzyskiwania wierzytelności, od 2012 r. przez ponad 5 lat zarządzał zespołami doradców. Obecnie zajmuje się obszarem zarządzania procesami, w tym usprawnianiem, monitorowaniem oraz identyfikacją ryzyk. Koordynuje i nadzoruje obszar systemów motywacyjnych oraz obsługę operacyjną biur informacji gospodarczej. W swojej pracy kieruje się filozofią zarządzania przez cele, gdyż według N. Hilla wygrywa tylko ten kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.

 

 

 

Maciej Gajewski – Specjalista ds. Szkoleń w T-Mobile Polska S.A.

 

 

Związany z branżą sprzedażową od ponad 9 lat. Stara się osiągnąć mistrzostwo w mówieniu o rzeczach trudnych prostym językiem i przystępnym dla każdego odbiorcy oraz jest fanem ideologii Human 2 Human. Na co dzień zajmuje się podnoszeniem wyników sprzedażowych oraz jakościowych w swojej organizacji, posiada doświadczenie w szkoleniach i sprzedaży w sektorze telekomunikacyjnym i telewizyjnym oraz w bankowości i ubezpieczeniach. Prywatnie żeby lepiej trafiać do celu szuka inspiracji i spokoju na strzelnicy. Fanatyk nowych technologii i simplicity. Make life easier!

 

 

 

Jarosław Łukasz Iżycki – Trener sprzedaży, właściciel firmy szkoleniowej Korporacja Rozwoju Kompetencji ART.

 

 

Posiada 12 letnie doświadczenie w sprzedaży, 5 lat pracy w sprzedaży bezpośredniej i stanowisko kierownicze w autoryzowanym punkcie sprzedaży operatora telekomunikacyjnego. Zdobywca drugiego miejsca w sprzedaży na całą Polskę. Kolejne 7 lat pracy w Contact Center, dla firmy z branży telewizji cyfrowej. Ścieżka kariery od Konsultanta, przez Kontrolera Jakości, Trenera a na końcu Koordynatora Sprzedaży. Obecnie właściciel firmy szkoleniowej, która prowadzi szkolenia ze sprzedaży, dla największej grupy multimedialnej w Polsce. Trener, który dostrzeże w każdym człowieku jego potencjał i pomoże osiągnąć mu sukces zawodowy w sprzedaży i obsłudze Klienta.

 

 

 

Aleksandra Jackiewicz – Kierownik zmiany w Banku Millennium.

 

 

Absolwentka Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Pracuje w Banku Millennium od 2006 roku. W czasie dotychczasowej kariery zdobyła doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży wychodzącej, wspierała proces rekrutacji i szkoleń oraz monitoringu jakość obsługi Klienta. Od 2018 roku współpracuje z ekspertami jakościowymi w zakresie opracowania i wdrożenia działań mających na celu rozwój i utrzymanie wysokiej jakości obsługi Klienta w kanałach zdalnych. Analizuje badania zewnętrze i opracowywane z ekspertami strategię do działań utrzymujących wysoką jakość i wiedzę pracowników.

 

 

 

Marek Jadachowski – Manager Contact Center w firmie POS Group oraz Członek Zarządu spółki Cotel.

 

 

Doświadczony menedżer w obszarze sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Związany z branżą Direct Sales od ponad 20 lat, a z branżą Call/Contact Center od 15 lat. Zarządzał z sukcesami kilkoma projektami zarówno po stronie Zleceniodawcy, jak i Zleceniobiorcy. Wraz ze swoim zespołem był odpowiedzialny za jedną z największych kampanii telemarketingowych w Polsce – sprzedaż usług Tele2. Kilka spektakularnych sukcesów zarówno w organizacjach w początkowej fazie jak i w dojrzałym stadium rozwoju. Efektywnie łączy strategiczne oraz analityczne podejście z motywacją i rozwojem współpracowników. Aktualnie zarządza strukturami Call Center firmy POS Group. Pełni rolę Członka Zarządu spółki Cotel z Wrocławia.

 

 

 

Paulina Jastrzębska – Quality Assurance w firmie Sitel Polska.

 

 

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek germanistyka. Od czerwca 2019 roku pełnię funkcję Quality Assurance na jednym z technicznych projektów w firmie Sitel Polska. Współpracę z Sitelem rozpoczęłam ok. 5 lat temu, będąc jeszcze w trakcie studiów. W ciągu tych kilku lat miałam możliwość poznać specyfikę pracy na dwóch projektach helpdeskowych, udzielając wsparcia technicznego klientom krajów niemieckojęzycznych, m.in. z Niemiec, Szwajcarii i Austrii. Obecnie do moich głównych zadań należy kontrolowanie i ocena jakości rozmów telefonicznych, chatów oraz maili, przede wszystkim pod względem technicznym, soft skillowym oraz językowym. Praca na tym stanowisku to prawdziwe wyzwanie i duża odpowiedzialność, jednak czerpię z niej ogromną satysfakcję. Z doświadczenia wiem, jak różne oczekiwania mają klienci, dlatego też uczę agentów empatii, która jest bardzo ważną cechą przy technicznym wsparciu klienta. W Jury ,,Telemarketera Roku” zasiądę po raz pierwszy.

 

 

 

Konrad Kęcik – Specjalista DS. Kontroli Jakości w PZU CO SA.

 

 

Od ponad 20 lat wskrzeszam z sukcesami zapomniane odmiany jabłoni. Tą miłość zaszczepiła mi babcia, która marzyła bym został sadownikiem, przejął jej ojcowiznę i kontynuował tradycję. Z tego też powodu studiowałem filozofię oraz pedagogikę, a dzięki temu umiem czytać ze zrozumieniem książki o pielęgnacji drzew. Obsługa klienta nie jest taka łatwa i intuicyjna, ale tej relacji potrzebuję tak samo mocno jak mojego sadu. Dlatego też oram ten ugór, przesadzam i szczepię, a na sukcesy cierpliwie czekam.

 

 

 

Magdalena Kocyk– Manager Działu Sprzedaży w Fyrklövern.

 

 

17 lat w sprzedaży.Drogę zawodową rozpoczęłam w ContactPoint Sp. Z o.o., na stanowisku konsultanta telefonicznego, następnie pracowałam jako Trener oraz Lider Projektu. W latach 2008-2015 pracowałam w IMP Sp. Z o.o., gdzie odpowiadałam za tworzenie standardów obsługi klienta, przeprowadzanie szkoleń oraz za budowanie i aktualizację programów szkoleniowych. Zdobyte doświadczenie zaowocowało powierzeniem mi funkcji Koordynatora BOK oraz Szkoleniowca na kraje CEE (prowadzenie międzynarodowych szkoleń). Od 5 lat jestem odpowiedzialna za sprzedaż w firmie Fyrklövern, gdzie obecnie pracuję na stanowisku Managera Sprzedaży.

 

 

 

Piotr Kulicki– Kierownik Sekcji Monitoringu Telefonicznego w Centrum Restrukturyzacji i Windykacji w PKO Banku Polskim.

 

 

Od 2004 roku zawodowo związany z windykacyjną branżą Call Center i sektorem bankowym. Swoją przygodę z bankowością rozpoczął jako konsultant gdzie zajmował się telefoniczną obsługą klientów zadłużonych. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu profesjonalnych rozmów windykacyjnych, obsługowych oraz przeprowadzaniu i ocenie skutecznych oraz efektywnych negocjacji z klientem. Reprezentował Banku BPH w jednej z edycji konkursu na telemarketera roku, na której uzyskał wyróżnienie w kategorii windykacja. Od 2018 roku zasiada w jury konkursu Telemarketer Roku i po raz trzeci będzie oceniał i wybierał najlepszych telefonicznych konsultantów. Interesuje się nowinkami technologicznymi i potencjalną możliwością wykorzystania ich w rozwoju branży Call Center. Obecnie jako kierownik sekcji w PKO Banku Polskim jest odpowiedzialny między innymi za pracowników zajmujących się telefoniczną windykacją klientów banku, coachingiem konsultantów oraz ciągłym doskonaleniem jakości obsług w telewindykacji. Poza pracą miłośnik jazdy na rowerze, a zimą na łyżwach i nartach.

 

 

 

Anna Lewandowska – Dyrektor Obslugi Klientów Indywidualnych i SOHO w Orange Polska S.A.

 

 

Absolwentka Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej Laureatka Polish National Sales Awards w kategorii Menedżer Obsługi Klienta. Certyfikowany koordynator COPC (CustomerOperations Performance Center). Menedżer w obsłudze klientów branży telekomunikacyjnej: 14 lat doświadczenia jako dyrektor operacyjny. 7 lat doświadczenia w zarządzaniu procesami obsługi dla Klientów biznesowych. Za sobą i przed sobą wiele projektów poprawiających satysfakcję klientów a także  efektywność procesów obsługi.

 

 

 

Marta Lewińska – Coach i trener w Mercedes-Benz Polska.

 

 

Od ponad 10 lat zajmuje się rozwojem zawodowym osobistym. Jest certyfikowanym coachem i trenerem. Ukończyła studia magisterskie i doktoranckie z psychologii, szkołę coachingu CoachWise™, studia podyplomowe z psychologii transportu i bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz liczne szkolenia i kursy trenerskie. Z pasją i zaangażowaniem wspiera ludzi i organizacje w zwiększaniu ich efektywności. Pracuje w trzech głównych obszarach: sprzedaż i obsługa klienta, zarządzanie, skuteczność osobista i samorealizacja. Dotychczas swoim doświadczeniem wspierała m.in. PLL LOT, T-Mobile, nc+, HBO, Netia, KPRM i in. Obecnie związana z Mercedes-Benz Polska.

 

 

 

Melania Muzyczka– Kierownik Działu Kontroli Jakości w 4Life Direct.

 

 

Jakościowiec z zawodu i zamiłowania. Swoje doświadczenie w call center budowałam w telekomunikacji, bankowości oraz ubezpieczeniach. Wierna dziadkowi Platonowi, który twierdził, że „jakość to pewien stopień doskonałości”😊. Aktualnie obejmuję stanowisko Kierownika Działu Kontroli Jakości w firmie 4Life Direct, gdzie rozwijam i udoskonalam standardy obsługi Klienta. Wraz z zespołem podejmujemy szereg dodatkowych działań w celu zachowania przez konsultantów najwyższego poziomu jakości.

 

 

 

Beata Nawrat- Menadżer Contact Center w ClientService.pl.

 

 

Doświadczony menadżer CC, „w branży” od 20 lat. W latach 2000-2012 zbierałam doświadczenia na stanowiskach operacyjnych i managerskich w firmach outsourcingowych BPO i contact center (Arteria, grupa Call Center Poland, Data Broker), odpowiadając za sprzedaż, relacje z Klientami i organizację projektów. Doświadczenia operacyjne od 2012 roku wykorzystuję do realizacji projektów doradczych w obszarze contact center (standardy obsługi, optymalizacja procesów). Praca konsultingowa pozwala wykorzystać wiedzę z największych organizacji BPO i contact center do usprawniania pracy innych firm. W ramach działań konsultingowych specjalizuję się we wdrożeniach wewnętrznych CC oraz standardach obsługi Klienta.

 

 

 

Anna Nazarczyk – Kierownik Contact Center w Toya Sp .z o.o.

 

 

Z branżą Contact Center związana od 19 lat. Swoją ścieżkę rozwoju rozpoczęła na stanowisku konsultanta mLinii w mBanku, w którym pracowała od 2001 roku. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując kolejno na stanowisku koordynatora mLinii, a następnie jako menedżer różnych zespołów w strukturach CC mBanku. Zarządzała zespołem odpowiedzialnym za procesy obsługi klientów w Contact Center,a następnie zespołem MultiLinii w MultiBanku. Wprowadzała projekt zarządzania wiedzą w CC, którego celem było wdrożenie baz wiedzy. W latach 2014-2017 opowiadała za obsługę w kanałach elektronicznych mBanku (maile, czat, social media) oraz maile Orange Finanse. Koordynowała również inicjatywy wspierające motywację, rozwój i zaangażowania pracowników CC. Pełniła też rolę menedżera wydziału, w ramach którego odpowiadała za onboarding nowych konsultantów oraz realizację kampanii wychodzących. Od kwietnia 2018 roku zajmuje stanowisko kierownika Contact Center firmy Toya Sp .z o.o., gdzie odpowiada za realizację wyników sprzedażowych, utrzymanie wysokiej jakości i efektywności działania oraz rozwój działu Contact Center.

 

 

 

Adrian Pietura– Quality Manager w LoanMe.

 

 

Od 13 lat powiązany z Call/Contact Center, w tym ostatnie 6 lat spędził w branży finansowej. Aktualnie Quality Manager w firmie LoanMe, w której stworzył ten zespół od zera. Odpowiada kompleksowo za development działów operacyjnych – od monitoringu wewnętrznego, przez analizę konkurencji, po działania z zakresu coachingu. Propagator zachowań prokonsumenckich i świadomego marketingu (np. uwzględniającego Listę Robinsonów). Prywatnie bibliofil i grafolog.

 

 

 

Grzegorz Pięciak– Dyrektor Zarządzający w Simio Polska Sp.z o.o.

 

 

Z branżą związany od 14 lat. Manager z wieloletnim doświadczeniem w CC in i out. Trener sprzedaży i konsultant zarządzania. Prowadzi z sukcesami polski oddział grupy outsourcingowej Simio a.s. Zwolennik niestandardowych rozwiązań i tworzenia własnych metod budowania zespołów i zarządzania CC. Pasjonat sprzedaży i badania ludzkich zachowań. Chętnie udziela się w inicjatywach pozwalających dzielić się wiedzą i doświadczeniami oraz budować profesjonalny wizerunek branży Call Center. W jury Telemarketera Roku już po raz drugi.

 

 

 

Magdalena Piotrowska – Dyrektor Komercyjna w Medicover Stomatologia.

 

 

Managerka z doświadczeniem zawodowym m.in. w obszarach, zakupów, marketingu, sprzedaży i call center. Propagatorka niestandardowych rozwiązań,  innowacyjnych programów lojalnościowych i optymalizacji pracy. Specjalizuję się w monitorowaniu najnowszych trendów w marketingu tradycyjnym i internetowym. Jak sama mówi o sobie, jej największym atutem jest skuteczność. Obecnie jako Dyrektor Komercyjna w Medicover Stomatologia, odpowiada za działy marketingu i PR, call center oraz customer experience Stomatologii. Dzięki tak nietypowo połączonej funkcji, ma wpływ na kreowanie wizerunku marki poprzez wielokanałowe działania. Nastawiona na współpracę oraz budowanie samodzielnych, zaangażowanych zespołów. Jej marzeniem jest zbudować silne struktury pasjonatów obsługi klienta, aby zapewniać pacjentom niebywałe doświadczenia w każdym punkcie styku z marką Medicover Stomatologia.

 

 

 

Łukasz Podlecki – Manager Telemarketingu w Mettler-Toledo Shared Business Center.

 

 

Swoją przygodę z CC rozpoczął ponad 12 lat temu, która z wielką radością i satysfakcją kontynuowana jest do dnia dzisiejszego. Przeszedł drogę od Sprzedawcy, przez Team Leadera oraz Managera Projektu po zarządzanie całym pionem telemarketingu jako Call Center Manager. Swoje doświadczenie zbierał przede wszystkim w firmie Mellon Poland Sp. z o.o., która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań w szczególności w obszarze Bank&Bancassurance. Obecnie jako Manager Telemarketingu odpowiedzialny jest za prężnie rozwijający się, międzynarodowy, Dział Telemarketingu w ramach struktury Mettler Toledo Share Business Center. Prywatnie pasjonat czytelnictwa i piłki nożnej.

 

 

 

Karolina Rogalska– Team Manager w firmie Sitel.

 

 

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie kierunku edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej. Byłam organizatorką i współorganizatorką zarówno, koncertów dla osób dorosłych jak i dla dzieci.Od 2015 roku pracuje w firmie Sitel. Zaczynalam od stanowiska Customer Service Professional na projekcie angielskojezycznym. Po roku pracy wygralam konkurs na Coach Track Trainee. W listopadzie 2017 roku zostalam wybrana na stanowisko Team Manager rowniez na projekcie agnlojezycznym. Jestem osobą kreatywną o dobrych umiejętnościach organizacyjnych, lubiaca prace zespolowa.

 

 

 

Paweł Romanowski– Manager Centralnego Biura Rezerwacji Hertz Polska.

 

 

Reprezentuję firmę Motorent (Hertz International Franchisee) świadczącą usługi wynajmów: krótkoterminowych (STR), średnioterminowych (MTR) oraz leasing (LS). W obsłudze Klienta od 11 lat. Obecnie jestem Managerem Centralnego Biura Rezerwacji Hertz Polska realizującego wynajmy w kraju i za granicą w sektorach: Klient indywidulany i biznes, helpdesk dla biur podróży. Głównymi obszarami odpowiedzialności są: wprowadzanie i zarządzanie procesami rezerwacyjnymi, tworzenie procedur zwiększających efektywność obsługi i sprzedaży usług, analiza potrzeb Klientów.

 

 

 

Gabriela Sieradzka– Manager Sprzedaży w Contact Center One Best.

 

 

Z branżą CC związana od 2014r. Przeszła drogę od sprzedawcy, przez kierownika zespołu, po Menagera sprzedaży w lokalizacji CCOne Best. Specjalista w dziedzinie ColdCallingu. Od 4 lat zarządza dwoma kampaniami sprzedaży. Na co dzień inspiruje i motywuje pracowników, by stali się ekspertami w swojej dziedzinie. Motto, którym kieruje się od początku swojej kariery: „Sprzedawcą nigdy się nie rodzisz – sprzedawcą się stajesz.” Dlatego uczy początkujących, jak zostać skutecznym sprzedawcą. Doświadczonych handlowców wzmacnia w nabytych umiejętnościach i pomaga im wskoczyć na kolejny level.

 

 

 

Agnieszka Składowska– Kierownik w Dziale Obsługi Klienta w Indgio Nails.

 

 

Lwica o gołębim sercu, a tym samym kobieta dynamit, która detonuje wrażliwością i determinacją. Dowodem na to jest zdobycie wszystkich branżowych nagród dla sprzedawców telefonicznych. Finalistka Telemarketera Roku 2017 w kategorii Sprzedaż Outbound, zdobywczyni wyróżnienia w kategorii Najlepszy Sprzedawca Związku Banków Polskich, Telemarketer roku 2018 w kategorii Inne Projekty Telefoniczne, laureatka konkursu Polish National Sales Awards w kategorii Telesprzedaż i zdobywczyni tytułu Supersprzedawcy. Z branżą CC jest związana od ponad 6 lat, zaczynała od słuchawki, po Lidera Zespołu Sprzedaży a obecnie zajmuje stanowisko Kierownika w Dziale Obsługi Klienta Indgio Nails. Jej misją jest inspirowanie i praca z ludźmi.

 

 

 

Sabina Stawska – Kierownik Działu Obsługii Klienta w Novum Finance.

 

 

Z branżą Contact Center związana od ponad 10 lat. Od 2014 roku wspólnie z Zespołami Operacyjnymi rozwija produkt Novum w Grupie Kapitałowej Kruk. Przechodząc kolejne szczeble w strukturze CC aktualnie odpowiada za pozyskiwanie Klientów i Sprzedaż produktów finansowych w Działach Obsługi Klienta Novum Finance Sp. z o.o. i Kruk S.A. Poza obszarami Sprzedażowymi zdobyła doświadczenie Zarządzając ZespołemBack Officeoraz Działem Obsługi Klienta w Obszarze Wierzytelności. W codziennej pracy ważne są dla Niej różnorodność i satysfakcja z zadań, w które chętnie się angażuje. Kieruje się przekonaniem, iż wyjście poza Własną strefę komfortu powoduje moment w którym należy zmienić swoje nawyki, a tym samym rozwinąć się. Wówczas odnajdujemy w sobie nieograniczone pokłady pasji i kreatywności.

 

 

 

Norbert Stypa – Menedżer Zespołu Szkoleń w Alior Bank.

 

 

Z telemarketingiem związany od blisko 10 lat. Praktyk w zakresie sprzedaży i obsługi klienta w kanałach zdalnych oraz B2B. Doświadczenie zawodowe budowane z pasją i zaangażowaniem – Konsultant, Trener, Menedżer Zespołu Sprzedaży Telefonicznej, Dyrektor Oddziału, Menedżer Zespołu Szkoleń. Pasjonat rozwoju  – Coach ICC, Konsultant Insights Discovery, Praktyk NLP oraz Absolwent Psychologii w Biznesie. Aktualnie reprezentant Działu HR, gdzie synergicznie pracuje z biznesem w zakresie szkoleń i rozwoju w takich obszarach jak Call Center, Dział Sprzedaży Telefonicznej, Help Desk. Zawsze podkreśla, że telefoniczna praca z Klientem jest doświadczeniem, które buduje przyszłość zawodową młodych ludzi.

 

 

 

Anna Szlawska-Witczak – Dyrektor Departamentu Kompetencji Bankowości Detalicznej w Credit Agricole Bank Polska S.A.

 

 

Doświadczona menadżerka, certyfikowany Trener Biznesu oraz Coach z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży finansowej. Rozpoczynała swoją karierę na stanowiskach doradczych oraz menadżerskich związanych bezpośrednio z obsługą klienta. Wdrażała różnorodne projekty „klientocentryczne” oraz „Standardy Obsługi Klienta. Obecnie Dyrektor Departamentu Kompetencji Bankowości Detalicznej odpowiada za programy szkoleniowe, rozwojowe oraz kwalifikacje zawodowe pracowników Credit Agricole Bank Polska S.A. Prywatnie miłośniczka książek kryminalnych i włoskiej kuchni. Jej motto:„Istnieją tylko dwa dni w roku, w których nic nie może być zrobione: wczoraj i jutro. DZISIAJ jest właściwy dzień, aby kochać i żyć w pełni.”

 

 

 

Krystian Szwarc– Specjalista rynku customer contact center w CRE Polskie ePłatności.

 

 

Aktywnie działający od 2007 roku. W CRE Polskie ePłatności S.A. opowiada za zdalną obsługę klienta, serwisantów i opiekunów biznesowych. Karierę zawodową rozpoczął w Arteria S.A. Dynamicznie awansował przechodząc przez różne szczeble zarządzania. Przez ostatnie lata rozwijał swoje umiejętności w branży BPO współtworząc m. in. S8 S.A.(outsourcingowe CC) oraz zdobywając bogate doświadczenie managerskie w sprzedaży i obsłudze klienta. Prowadził wiele projektów dla największych organizacji w branżach: wydawniczej, bankowej, windykacyjnej, energetycznej i ubezpieczeniowej.

 

 

 

Tomasz Urbańczyk– Menedżer ds. Kampanii Sprzedażowych w AXA.

 

 

Odpowiedzialny za kampanie wspierające sieć sprzedaży – lead management. Zwycięzca IV edycji konkursu AXA Innovation Awards: „Lead Management – skuteczne wsparcie kanałów dystrybucji”. Od 2013r. Wolontariusz w programie „Dbam o przyszłość”. Z branżą Call Center związany od 16 lat. Absolwent Uczelni Łazarskiego, Akademii Leona Koźmińskiego, obecnie kontynuujący rozwój osobisty na studiach menedżerskich w SGH.