Konkurs Telemarketer Roku otworzył się na czat. Po raz pierwszy wręczona zostanie Nagroda Specjalna Czat dla najlepszego konsultanta obsługującego klientów przez internetowe komunikatory tekstowe. W ramach zgłoszenia konieczne będzie przesłanie 3 konwersacji. Zgłoszenia będą przyjmowane od 4 do 29 marca 2019.
Ogólnopolski konkurs Telemarketer Roku dla pracowników Contact Center jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. To jedno z najważniejszych branżowych wydarzeń, które cieszy się ogromnym zainteresowaniem polskich firm. Udział w konkursie Telemarketer Roku to świetna możliwość promowania firmy oraz aktywizowania pracowników. Celem konkursu jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy w zdalnej obsłudze klienta.
Do tej pory w konkursie mogli wziąć udział wyłącznie pracownicy obsługujący połączenia telefoniczne. SMB w tym roku zaprasza do rywalizacji także konsultantów, odpowiadających za komunikację z klientami przez komunikatory tekstowe tj. czat, Messenger, WhatsApp itp.
Zgłoszenie do Nagrody Specjalnej Czat będzie polegało na przesłaniu 3 przeprowadzonych konwersacji w formacie graficznym (zapisane z rozszerzeniem pdf, jpg, png ), z zastrzeżeniem, że dane klientów powinny być niewidoczne. Ponadto w rozmowie koniecznie musi pojawić się dokładna godzina wysłania poszczególnych wiadomości w ramach konwersacji. Szczegółowe informacje o zasadach Nagrody Czat są dostępne w zakładce Nagroda Specjalna Czat.
Podobnie jak w konkursie Telemarketer Roku, zgłoszenia do Nagrody Specjalnej Czat będą weryfikowane i oceniane w trzech etapach:
1. Etap – weryfikacja formalna (sprawdzenie poprawności zgłoszeń zgodnie z Zasadami przyznawania Nagrody Specjalnej Czat )
2. Etap – ocena merytoryczna rozmów dokonana przez Jury. Trzech najlepszych uczestników otrzymuje nominację do etapu finałowego.
3. Etap – finał, w którym nominowani uczestnicy wykonują dwie rozmowy symulacyjne jednocześnie oraz odbywają indywidualne rozmowy z Jurorami.
Każdy uczestnik konkursu otrzyma informację zwrotną tzw. feedback o ocenie nadesłanych rozmów, co pozwoli zidentyfikować mocne strony konsultanta i obszary wymagające poprawy.
Zgłoszenia do Nagrody Specjalnej przyjmowane będą od 4 do 29 marca 2019 na stronie https://telemarketerroku.pl/wez-udzial-czat Rozstrzygnięcie i wręczenie nagród w konkursie Telemarketer Roku 2019, w tym Nagrody Specjalnej Czat odbędzie się 13 czerwca podczas uroczystej gali w Warszawie.