Nagroda specjalna

 

Customer Experience

 

Konkurs Telemarketer Roku otworzył się na Customer Experience. Po raz pierwszy wręczona zostanie Nagroda Specjalna Customer Experience dla najlepszego konsultanta, który zbudował niebanalną i wyjątkową atmosferę z klientem. W ramach zgłoszenia konieczne będzie przesłanie 3 nagrań. Zgłoszenia będą przyjmowane w dwóch turach: 

I tura będzie trwała od 3 lutego do 28 lutego 2020;

II tura będzie trwała od 2 marca do 6 marca 2020;

 

Ogólnopolski konkurs Telemarketer Roku dla pracowników Contact Center jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. To jedno z najważniejszych branżowych wydarzeń, które cieszy się ogromnym zainteresowaniem polskich firm. Udział w konkursie Telemarketer Roku to świetna możliwość promowania firmy oraz aktywizowania pracowników. Celem konkursu jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy w zdalnej obsłudze klienta.

Zgłoszenie do Nagrody Specjalnej Customer Experience będzie polegało na przesłaniu 3 nagrań z zastrzeżeniem, że dane klientów powinny być wyciszone. Szczegółowe informacje o zasadach Nagrody Customer Experience są dostępne w zakładce Nagroda Specjalna. 

Każdy uczestnik konkursu otrzyma informację zwrotną tzw. feedback o ocenie nadesłanych rozmów, co pozwoli zidentyfikować mocne strony konsultanta i obszary wymagające poprawy.

 

Zasady przyznawania Nagrody Specjalnej: Zasady przyznawania nagrody specjalnej

Załącznik nr 1: Załącznik nr 1 zasady przyznawania nagrody specjalnej