Nowa kategoria konkursowa – Wideorozmowa

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz dziewiąty organizuje konkurs Telemarketer Roku, nagradzający najlepszych konsultantów telefonicznych. Po raz pierwszy nagrodzeni zostaną również wideomarketerzy. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 27 lutego do 16 marca 2017 roku.

Celem konkursu Telemarketer Roku jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego oraz zwiększenie prestiżu tej trudnej, niedocenianej, ale bardzo potrzebnej pracy. Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB chce propagować dobre praktyki rynkowe, aby podnosić standardy w branży call i contact center.

Do tej pory, telemarketerzy byli zgłaszani w sześciu kategoriach: Obsługa klienta, Helpdesk, Windykacja, Sprzedaż Inbound, Sprzedaż Outbound oraz Innye projekty. W tym roku pojawi się nowa kategoria konkursowa – Wideorozmowa, do której będą mogli być zgłaszani konsultanci obsługujący kanał wideo.

Konkurs polega na zgłoszeniu trzech rozmów przeprowadzonych przez konsultanta telefonicznego. Nagrania rozmów są oceniane przez Jury, składające się z trenerów i praktyków rynku cc, odpowiedzialnych kontrolę i rozwój jakości pracy telemarketerów. Pięciu najlepiej ocenionych konsultantów w danej kategorii, spotka się z Jury i wykona symulację rozmowy telefonicznej według specjalnie przygotowanego scenariusza. Uroczysta Gala wręczenia nagród Telemarketer Roku 2017 odbędzie się 25 maja w Warszawie.

Konkurs Telemarketer Roku to unikalne wydarzenie branży call i contact center, w którym z każdym rokiem bierze udział coraz więcej konsultantów. W ośmiu edycjach konkursu zgłoszono łącznie 1046 konsultantów, nagrodzono 76 Telemarketerów Roku, a 77 Jurorów przesłuchało ponad 25 tys. minut zgłoszonych rozmów. SMB przewiduje, że w tym roku padnie kolejny rekord liczby zgłoszeń.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 27 lutego do 16 marca 2017 na stronie konkursu telemarketerroku.pl, w zakładce Weź udział. Wśród aplikujących firm są największe banki, firmy ubezpieczeniowe, cc usługowe oraz inne firmy prowadzące działania call/contact center w oparciu o najwyższe rynkowe standardy jakości