Partnerzy

 Partnerzy Strategiczni

Alfavox jest wiodącym producentem i dostawcą zaawansowanych systemów teleinformatycznych – wielokrotnie docenianych i nagradzanych. Firma specjalizuje się w rozwiązaniach klasy call/ contact center, video contact center, w tym także wideoczat, Predictive Dialer, skrypterów rozmów, rejestracji rozmów, IVR oraz CRM. Oferta firmy dedykowana jest przedsiębiorstwom i instytucjom z wielu sektorów rynku. Alfavox wspiera obecnie tysiące stanowisk obsługowych firm, zlokalizowanych niemal na całym globie. Każdy z produktów został zaprojektowany z myślą o integracji i wymianie danych z zewnętrznymi systemami.Alfavox to ludzie – zespół zaangażowanych profesjonalistów, specjalistów w swojej dziedzinie.

Kontel

Od 2011 roku KONTEL wraz z producentem Plantronics wspiera konkursy SMB Telemarketer Roku oraz Złota Słuchawka. Od prawie trzydziestu lat pomaga budować contact centra w Polsce, wyposażając telemarketerów w ich narzędzie pracy – słuchawki nagłowne Plantronics, których jest wyłącznym importerem. Kontel w swojej ofercie kładzie duży nacisk na usprawnienie komunikacji między ludźmi, dzięki czemu znajdziemy w niej rozwiązania telefonii VoIP i wideo- i audiokonferencyjne. Firma prowadzi też jedyny autoryzowany przez producenta serwis słuchawek”

Firma Plantronics jest pionierem innowacyjnej komunikacji dźwiękowej, tworzącym rozwiązania, które łączą w sobie lepszą jakość połączeń i redukcję hałasów z bezkonkurencyjnym poziomem usług i produktów. Rozwiązania Plantronics są wykorzystywane przez każdą firmę z rankingu 100 największych przedsiębiorstw magazynu Fortune, a także przez operatorów centrów alarmowych, kontrolerów ruchu lotniczego oraz konsumentów z całego świata. www.plantronics.net.pl


Partnerzy

Efektum to usługi call center i wspierania call center. To generowanie leadów, badania rynku, satysfakcji klientów, obsługa infolinii i back office, umawianie spotkań, windykacja miękka, helpdesk, badania tajemniczego klienta. To również odsłuchy i ocena nagrań wykonywane przez niewidomych. Ale Efektum to przede wszystkim wyjątkowa firma. Ma najniższą rotację wśród pracowników. Wszyscy telemarketerzy pracują z domu. Klienci nie ponoszą żadnych kosztów korzystając z usług Efektum. Wszyscy pracownicy to osoby niepełnosprawne.

UNIQUE ONE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest agencją marketingu zintegrowanego i działa na rynku od 16 lat. W ramach grupy UNIQUE działa: Agencja marketingu zintegrowanego UNIQUE ONE, a także Agencja interaktywna UNIQUE DIGITAL. Dotychczas agencja UNIQUE ONE pracowała m.in. dla takich firm jak: Ministerstwo Finansów (największa jak dotychczas loteria Narodowa Loteria Paragonowa), Nestle Polska, Grupa Metro, Polkomtel, Totalizator Sportowy, Lotos Oil, Premio i L'Oreal.

Innergo Systems to zespół specjalistów, wspierający w doborze najlepszych rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Realizuje wdrożenia, dzięki którym klienci zyskują stały i szybki dostęp do kluczowych dla nich informacji, a ich pracownicy mogą komunikować się i współpracować ze sobą w nowoczesny i efektywny sposób. Wszystko to z zachowaniem najlepszych praktyk bezpieczeństwa obecnych i implementowanych systemów IT.  Firma wspiera klientów w doborze najlepszych rozwiązań w obszarze Customer Experience, łącząc rozumienie wymogów biznesu ze światem technologii. Wyzwania nowoczesnego biznesu to wydajność, mobilność i bezpieczeństwo. Firma zapewnia również dostęp do wiodących technologii informatycznych i najwyższych kompetencji inżynierskich. Umiejętnie łączy technologię i wiedzę w doskonale działającą całość. Na co dzień integruje, kreuje i wspiera świat technologii i biznesu, wyznając wspólne wartości.
Partnerami Innergo Systems w obszarze Customer Experience są takie firmy jak Genesys, Retia, LoxySoft, One2Tribe.

Retia – czeska firma, od 1993 roku prowadzącą własne badania i wysokiej jakości produkcję w dziedzinie systemów radarowych oraz systemów nagrywania. Może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem – z powodzeniem wdrożyła wiele projektów nie tylko dla głównych klientów krajowych, ale także dla klientów w ponad 40 krajach na całym świecie. Od wielu lat jest producentem zaawansowanych systemów nagrywania, analityki głosu, Quality Management. Współpracuje z doświadczonymi integratorami, dostarczając sprawdzoną technologię i realizując projekty wspierające działanie centrów kontaktu z klientami.