Od dłuższego czasu wśród członków Grupy Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, trwały dyskusje na temat opracowania i wypromowania Konkursu dla branży, w którym udział mogliby wziąć, tak przedstawiciele firm outsourcingowych, jak i pracownicy wewnętrznych call centers.
– Chodziło nam zarówno o integrację branży, jak również o poprawienie wizerunku zawodu telemarketera – jak podkreślił Maciej Wielkopolan, szef Grupy telemarketingowej działającej w ramach SMB.
Do pierwszej edycji Konkursu "Telemarketer Roku 2009" zgłoszonych zostało 54 Kandydatów. Jury konkursu, w skład którego wchodzili doświadczeni eksperci branży call center, oceniło 162 rozmowy w dwóch kategoriach: sprzedaż i obsługa klienta. Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas Gali konkursu Golden Arrow 26 czerwca 2009 roku, w warszawskiej Fabryce Trzciny.
Zwycięzcy
Kategoria: Obsługa Klienta
Zwycięzca: Michał Stankiewicz, Bancom
Wyróżnienie: Grażyna Bożek, GE Money Bank
Kategoria: Sprzedaż
Zwycięzca: Eliza Łobaczewska, GE Money Bank
Wyróżnienie:
Aleksandra Butkiewicz, GE Money Bank
Monika Gwara, Call Center Poland
Jury
Paulina Jurkiewicz – Przewodnicząca Jury
Anna Gwiazda
Paulina Kotowoda
Grażyna Opara
Honorata Lemiesz
Anna Hejger
Justyna Mikołajczak
Gala Golden Arrow, 26 czerwca 2009, Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny, fot. Krzysztof Plebankiewicz