Telemarketer Roku 2010

Zakończyła się II edycja konkursu Telemarketer Roku 2010, którego finał odbył się podczas Gali Golden Arrow – 25 czerwca w warszawskim Centrum Artystycznym "Fabryka Trzciny".   W sumie Jury przesłuchało 105 zgłoszeń.Telemarketera Roku wyróżniono pracowników takich firm jak UPC Polska, Bancom, Bank BPH. Temu ostatniemu przypadły dwa tytułu. Dodatkowo wyróżniono cztery osoby.

W porównaniu do pierwszej edycji podstawową zmianą była liczba kategorii – powiedział Maciej Wielkopolan, prezes Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Zgodnie z obietnicą daną w zeszłym roku i na bazie doświadczeń zdobytych przy organizacji pierwszej edycji, drugą edycję rozszerzyliśmy o następne kategorie: help-desk oraz windykację i podzieliliśmy sprzedaż na inbound i outbound . Jesteśmy przekonani, że taka klasyfikacja pozwoli lepiej oddać specyfikę pracy w call/contact centers funkcjonujących na rynku – dodał Maciej Wielkopolan.

Zwycięzcy

Kategoria: Obsługa Klienta

Zwycięzca: Karolina Popławska, Bank BPH

Wyróżnienie:

Paweł Suszek, Bank BPH

Marta Plesiewicz, Polkomtel

Kategoria: Sprzedaż Inbound

Zwycięzca: Monika Rzeszowska, Upc Polska

Kategoria: Sprzedaż Outbound

Zwycięzca: Kinga Świstak, Bancom

Wyróżnienie: Agata Jankowska , DataContact 

Kategoria: Windykacja

Zwycięzca: Marta Wrońska, Bank BPH

Jury

Honorata Lemiesz – Data Contact, Przewodnicząca Jury

Marta Mańdzij – arvato

Andrzej Pichola – Polkomtel

Aleksandra Putek – PCM

Rafał Brożyna – ContactPoint

Elżbieta Gierczak – Bancom

Katarzyna Pietroń – Teleperformance Polska


Golden Arrow, 25 czerwca 2010, Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny, fot. Krzysztof Plebankiewicz II edycja TM 

Prasa: