Zakończyła się II edycja konkursu Telemarketer Roku 2010, którego finał odbył się podczas Gali Golden Arrow – 25 czerwca w warszawskim Centrum Artystycznym "Fabryka Trzciny". W sumie Jury przesłuchało 105 zgłoszeń.Telemarketera Roku wyróżniono pracowników takich firm jak UPC Polska, Bancom, Bank BPH. Temu ostatniemu przypadły dwa tytułu. Dodatkowo wyróżniono cztery osoby.
– W porównaniu do pierwszej edycji podstawową zmianą była liczba kategorii – powiedział Maciej Wielkopolan, prezes Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Zgodnie z obietnicą daną w zeszłym roku i na bazie doświadczeń zdobytych przy organizacji pierwszej edycji, drugą edycję rozszerzyliśmy o następne kategorie: help-desk oraz windykację i podzieliliśmy sprzedaż na inbound i outbound . Jesteśmy przekonani, że taka klasyfikacja pozwoli lepiej oddać specyfikę pracy w call/contact centers funkcjonujących na rynku – dodał Maciej Wielkopolan.
Zwycięzcy
Kategoria: Obsługa Klienta
Zwycięzca: Karolina Popławska, Bank BPH
Wyróżnienie:
Paweł Suszek, Bank BPH
Marta Plesiewicz, Polkomtel
Kategoria: Sprzedaż Inbound
Zwycięzca: Monika Rzeszowska, Upc Polska
Kategoria: Sprzedaż Outbound
Zwycięzca: Kinga Świstak, Bancom
Wyróżnienie: Agata Jankowska , DataContact
Kategoria: Windykacja
Zwycięzca: Marta Wrońska, Bank BPH
Jury
Honorata Lemiesz – Data Contact, Przewodnicząca Jury
Marta Mańdzij – arvato
Andrzej Pichola – Polkomtel
Aleksandra Putek – PCM
Rafał Brożyna – ContactPoint
Elżbieta Gierczak – Bancom
Katarzyna Pietroń – Teleperformance Polska
Golden Arrow, 25 czerwca 2010, Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny, fot. Krzysztof Plebankiewicz