Telemarketer Roku 2011

17 czerwca 2011 podczas Gali Golden Arrow w warszawskiej Fabryce Trzciny, zostały rozdane po raz trzeci statuetki i wyróżnienia dla Najlepszych TELEMARKETERÓW ROKU, w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez grupę Call Center przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego.

W pierwszym etapie konkursu (w pełni anonimowym), uczestnicy byli oceniani na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Wszystkie przesyłane nagrania są szyfrowane, dane klientów, konsultantów i nazwy firm usunięte. Jury ocenia jedynie merytorykę rozmów. Drugi etap składał się z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz indywidualnych rozmów. Jury po przesłuchaniu, w 2011 roku rekordowej liczby, 122 zgłoszeń, wyłoniło zwycięzców.

Zwycięzcy

Kategoria: Obsługa Klienta

Zwycięzca: Michał Jóźwik, Bank BPH

Wyróżnienie: Dorota Banaszak, Bank Zachodni WBK

Kategoria: Help Desk

Zwycięzca: Tomasz Olszewski, Bank BPH

Wyróżnienie: Anastasia Razumovskaya, Arvato Services

Kategoria: Sprzedaż Inbound

Zwycięzca: Marcin Sularz, UPC Polska

Wyróżnienie: 

Karolina Krysztofiak , Bank Zachodni WBK 

Sandra Kurzac , Bank BPH 

Kategoria: Sprzedaż Outbound

Zwycięzca: nieprzyznano nagordy

Wyróżnienie: 

Estera Szura, ContactPoint

Anna Głaz , Avista Media

Kategoria: Windykacja

Zwycięzca: Ewa Zbieć, Bank BPH

Wyróżnienie: 

Marcin Muszalski , Bank BPH

Mariusz Szum , Bank BPH 

Jury

Rafał Brożyna – ContactPoint, przewodniczący

Maciej Buś – Akademia Telemarketingu

Marta Mańdzij oraz Anna Leciej – Arvato Services

Małgorzata Biernacka – Voice Contact Center

Adam Pluciński – Holicon

Monika Wilczewska – Polkomtel

Anna Hryciuk – Teleperformance Polska

Kamila Krawczyk- Europe Calling

Krzysztof Rosiński – Contact Center

Honorata Lemiesz – pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne

 

Gala Golden Arrow, Fabryka Trzciny 17 czerwca 2011, fot. Krzysztof Plebankiewicz

III edycja TM

W "Pytaniu na Śniadanie" gościł laureat konkursu Telemarketer Roku 2011 w kategorii Helpdesk Tomasz Olszewski, Rafał Brożyna, juror konkursu oraz Małgorzata Romanowicz, telemarketerka, specjalistka działu obsługi klienta.

Pytanie na sniadanie

Prasa