17 czerwca 2011 podczas Gali Golden Arrow w warszawskiej Fabryce Trzciny, zostały rozdane po raz trzeci statuetki i wyróżnienia dla Najlepszych TELEMARKETERÓW ROKU, w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez grupę Call Center przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego.
W pierwszym etapie konkursu (w pełni anonimowym), uczestnicy byli oceniani na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Wszystkie przesyłane nagrania są szyfrowane, dane klientów, konsultantów i nazwy firm usunięte. Jury ocenia jedynie merytorykę rozmów. Drugi etap składał się z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz indywidualnych rozmów. Jury po przesłuchaniu, w 2011 roku rekordowej liczby, 122 zgłoszeń, wyłoniło zwycięzców.
Zwycięzcy
Kategoria: Obsługa Klienta
Zwycięzca: Michał Jóźwik, Bank BPH
Wyróżnienie: Dorota Banaszak, Bank Zachodni WBK
Kategoria: Help Desk
Zwycięzca: Tomasz Olszewski, Bank BPH
Wyróżnienie: Anastasia Razumovskaya, Arvato Services
Kategoria: Sprzedaż Inbound
Zwycięzca: Marcin Sularz, UPC Polska
Wyróżnienie:
Karolina Krysztofiak , Bank Zachodni WBK
Sandra Kurzac , Bank BPH
Kategoria: Sprzedaż Outbound
Zwycięzca: nieprzyznano nagordy
Wyróżnienie:
Estera Szura, ContactPoint
Anna Głaz , Avista Media
Kategoria: Windykacja
Zwycięzca: Ewa Zbieć, Bank BPH
Wyróżnienie:
Marcin Muszalski , Bank BPH
Mariusz Szum , Bank BPH
Jury
Rafał Brożyna – ContactPoint, przewodniczący
Maciej Buś – Akademia Telemarketingu
Marta Mańdzij oraz Anna Leciej – Arvato Services
Małgorzata Biernacka – Voice Contact Center
Adam Pluciński – Holicon
Monika Wilczewska – Polkomtel
Anna Hryciuk – Teleperformance Polska
Kamila Krawczyk- Europe Calling
Krzysztof Rosiński – Contact Center
Honorata Lemiesz – pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne
W "Pytaniu na Śniadanie" gościł laureat konkursu Telemarketer Roku 2011 w kategorii Helpdesk Tomasz Olszewski, Rafał Brożyna, juror konkursu oraz Małgorzata Romanowicz, telemarketerka, specjalistka działu obsługi klienta.