Telemarketer Roku 2012

26 czerwca w Clubie&Teatrze Capitol w Warszawie, zostały wręczone nagrody i wyróżnienia w edycji 4 konkursu, organizowanego przez grupę call center przy SMB, dla Najlepszych Telemarketera Roku.

 

 

 

 

 

 

 

Tegoroczna edycja została rozbudowana od dodatkową kategorię, oprócz tradycyjnych tj.: obsługa klienta, sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, windykacja, help desk, po raz pierwszy została dodana kategoria INNE PROJEKTY, obejmująca rozmowy przychodzące i wychodzące, prowadzone według standardów profesjonalnej obsługi klienta, nie należące do w/w kategorii. W tym roku przesłuchało 114 zgłoszeń, z pośród których jury wyłoniło listę najlepszych Telemarketerów Roku 2012.W tej edycji najwięcej nagród przypadło dla konsultantów Banku BPH.

 

Zwycięzcy

Kategoria: Obsługa Klienta

Zwycięzca: Małgorzata Klorek, Bank WBK

Wyróżnienie: Paweł Tomecki, eSKY.pl

Kategoria: Help Desk

Zwycięzca: Karolina Wróż, eSKY.pl

Wyróżnienie: Wojciech Skiba, Holicon 

Kategoria: Sprzedaż Inbound

Zwycięzca: Małgorzata Janowicz, Bank BPH 

Wyróżnienie:Marcin Stankiewicz , Bank BPH 

Kategoria: Sprzedaż Outbound

Zwycięzca: Jolanta Podleńska, ContactCenter

Kategoria: Windykacja

Zwycięzca: Bartosz Serafin, Bank BPH

Wyróżnienie: 

Małgorzata Matusiak, Bank BPH

Łukasz Trojanowski, Bank BPH 

Kategoria: Inne projekty

Zwycięzca: nieprzyznano

Wyróżnienie: Mateusz Rykiel, Voice Contact Center

 

Jury

 

Gala Golden Arrow, 26 czerwca 2012, Club&Teatr Capitol, fot. Krzysztof Plebankiewicz

Screen-Shot-2013-12-22-at-12.18.17

 

Prasa