Telemarketer Roku 2014

26 czerwca w Fabryce Trzciny w Warszawie odbyła się gala Golden Arrow, podczas której po raz szósty przyznano nagrody w konkursie Telemarketer Roku. Konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością.

Do konkursu w tym roku zgłosiło się 180 konsultantów, to rekordowa liczba zgłoszonych kandydatur na tle wszystkich edycji. Jak przyznaje jury składające się z ekspertów w dziedzinie telesprzedaży i obsługi klienta, poziom tegorocznej edycji konkursu był bardzo wysoki, a konsultanci zaczynają być coraz bardziej świadomi swojego zawodu i traktować telemarketing jako profesję, a nie pracę dorywczą.

Telemarketerzy startowali w sześciu kategoriach. W tym roku, w przeciwieństwie do zeszłorocznej edycji, wyłoniono zwycięzców w każdej z nich, co również pokazuje lepszą jakość nadesłanych zgłoszeń i przeprowadzonych rozmów. Do drugiego etapu przeszło 29 konsultantów, którzy przez trzy dni w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB prezentowali swoje umiejętności przed gronem ekspertów. Jak podkreślają członkowie jury, werdykt nie był łatwy.

Zwycięzcy

Kategoria: Obsługa Klienta

Zwycięzca: Patrycja Taflińska, Centrum Bankowości Bezpośredniej

Wyróżnienie: Magdalena Nastańska, BZ WBK

Kategoria: Help Desk

Zwycięzca: Michał Mirończuk, Bank BPH

Wyróżnienie: Barbara Wójtowicz, Centrum Bankowości Bezpośredniej 

Kategoria: Sprzedaż Inbound

Zwycięzca: Karolina Guzowska, Sitel Polska

Kategoria: Sprzedaż Outbound

Zwycięzca: Dominik Haak, Arvato Services

Kategoria: Windykacja

Zwycięzca: Katarzyna Muszalska, Bank BPH

Wyróżnienie: 

Maciej Siemaszko, Bank BPH

Anna Hyżak, Intrum Justitia

Kategoria: Inne projekty

Zwycięzca: Piotr Lupa, Alior Bank 

Wyróżnienie: Magdalena Król, Centrum Bankowości Bezpośredniej

 

Dlaczego warto wziąć udział w Telemarketerze Roku 2015?                                                                    

Konkurs Telemarketer Roku w praktyce – swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi ogólnopolskiego konkursu, którego organizatorem od 2009 roku jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, podzieliła się z nami Justyna Kotlarz, Kierownik Zespołu w Centrum Bankowości Bezpośredniej Contact Center – którego konsultantka Marta Kipińska została zwycięzcą w kategorii obsługa klienta, Telemarketer Roku 2013.

 

Konkurs Telemarketer Roku oczami konsultantki call center

Swoimi cennymi spostrzeżeniami, dotyczącymi ogólnopolskiego konkursu TELEMARKETER ROKU, podzieliła się z nami Marta Kipińska – Telemarketer Roku 2013 w kategorii obsługa klienta.