26 czerwca w Fabryce Trzciny w Warszawie odbyła się gala Golden Arrow, podczas której po raz szósty przyznano nagrody w konkursie Telemarketer Roku. Konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością.
Do konkursu w tym roku zgłosiło się 180 konsultantów, to rekordowa liczba zgłoszonych kandydatur na tle wszystkich edycji. Jak przyznaje jury składające się z ekspertów w dziedzinie telesprzedaży i obsługi klienta, poziom tegorocznej edycji konkursu był bardzo wysoki, a konsultanci zaczynają być coraz bardziej świadomi swojego zawodu i traktować telemarketing jako profesję, a nie pracę dorywczą.
Telemarketerzy startowali w sześciu kategoriach. W tym roku, w przeciwieństwie do zeszłorocznej edycji, wyłoniono zwycięzców w każdej z nich, co również pokazuje lepszą jakość nadesłanych zgłoszeń i przeprowadzonych rozmów. Do drugiego etapu przeszło 29 konsultantów, którzy przez trzy dni w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB prezentowali swoje umiejętności przed gronem ekspertów. Jak podkreślają członkowie jury, werdykt nie był łatwy.
Zwycięzcy
Kategoria: Obsługa Klienta
Zwycięzca: Patrycja Taflińska, Centrum Bankowości Bezpośredniej
Wyróżnienie: Magdalena Nastańska, BZ WBK
Kategoria: Help Desk
Zwycięzca: Michał Mirończuk, Bank BPH
Wyróżnienie: Barbara Wójtowicz, Centrum Bankowości Bezpośredniej
Kategoria: Sprzedaż Inbound
Zwycięzca: Karolina Guzowska, Sitel Polska
Kategoria: Sprzedaż Outbound
Zwycięzca: Dominik Haak, Arvato Services
Kategoria: Windykacja
Zwycięzca: Katarzyna Muszalska, Bank BPH
Wyróżnienie:
Maciej Siemaszko, Bank BPH
Anna Hyżak, Intrum Justitia
Kategoria: Inne projekty
Zwycięzca: Piotr Lupa, Alior Bank
Wyróżnienie: Magdalena Król, Centrum Bankowości Bezpośredniej
Dlaczego warto wziąć udział w Telemarketerze Roku 2015?
Konkurs Telemarketer Roku w praktyce – swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi ogólnopolskiego konkursu, którego organizatorem od 2009 roku jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, podzieliła się z nami Justyna Kotlarz, Kierownik Zespołu w Centrum Bankowości Bezpośredniej Contact Center – którego konsultantka Marta Kipińska została zwycięzcą w kategorii obsługa klienta, Telemarketer Roku 2013.
|
|
Konkurs Telemarketer Roku oczami konsultantki call center
Swoimi cennymi spostrzeżeniami, dotyczącymi ogólnopolskiego konkursu TELEMARKETER ROKU, podzieliła się z nami Marta Kipińska – Telemarketer Roku 2013 w kategorii obsługa klienta.
|
|