Telemarketer Roku 2015

10 Czerwca w teatrze Capitol w Warszawie zebrali się najlepsi polscy telemarketerzy i przedstawiciele branży contact center na uroczystej Gali podsumowującej 7 edycję konkursu Telemarketer Roku, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

8H2B1072

W części oficjalnej przyznano nagrody w 6 kategoriach konkursu głównego na Telemarketera Roku oraz wybrano  najlepszy projekt contact center realizowany z wykorzystaniem telefonu „Złotą Słuchawkę”.  Rada Programowa Konkursu wraz z portalem branżowym callcenternews.pl uhonorowała tytułem „Ambasadora Call Center” konsultanta- autora artykułu najlepiej promującego pracę w tym trudnym zawodzie.Ambasadorem Call Center została  Cecilia Całczyńska z Groupona – autorka najlepszego artykułu o pracy w call center ( “Zaczęłam słuchać innych’)

Galę rozpoczął Maciej Wielkopolan, prezes SMB. – „Call center to bardzo ważna i ceniona branża na świecie. Od lat rozwija się dynamicznie, każdego roku rejestrujemy kilkuprocentowe wzrosty pomimo ekspansji Internetu. Telemarketer to profesja niełatwa, wymagająca dużej wiedzy, odporności psychicznej i znajomości psychologii. Konkurs Telemarketer Roku to szczególne wyróżnienie osób, które tym bardziej miło ukoronować. Cieszę się, że jest tylu ludzi i tyle firm, które potrafią w tych trudnych warunkach budować i kreować pozytywny wizerunek tej ciężkiej profesji. Jako Stowarzyszenie chcemy promować takie praktyki i wspierać tych, którzy mają ambicję realizować cele biznesowe w oparciu o najwyższe standardy działania. Telemarketer Roku to kilka miesięcy wytężonej pracy wielu osób. Pracy, której ukoronowaniem jest dzisiejsza Gala. Liczę na to, żeby będzie ona kolejnym krokiem w budowaniu pozytywnego wizerunku telemarketingu w Polsce”. 

Po części oficjalnej konsultanci, managerowie, jurorzy i zaproszeni goście mieli okazję do wymiany opinii i świętowania sukcesów telemarketerów podczas imprezy tanecznej.  Do zobaczenia za rok.

 

Zwycięzcy

Kategoria: Obsługa Klienta

Zwycięzca: Dagmara Szupke, Centrum Bankowości Bezpośredniej 

Wyróżnienie: Monika Grabowska, Bank BPH

Kategoria: Help Desk

Zwycięzca: Dariusz Formella, Bank BPH

Wyróżnienie: Filip Szczeciński, Centrum Bankowości Bezpośredniej 

Kategoria: Sprzedaż Inbound

Zwycięzca: nie przyznano nagrody 

Wyróżnienie:Karolina Guzowska , Sitel Polska

Kategoria: Sprzedaż Outbound

Zwycięzca: nie przyznano nagrody 

Wyróżnienie: 

Karolina Mazur, Alior Bank 

Michał Wiśniewski, Telmon

Kategoria: Windykacja

Zwycięzca: Zdzisław Kampiński, BEST

Wyróżnienie: 

Piotr Kulicki, Bank BPH

Damian Wiśniewski, Bank BPH 

Kategoria: Inne projekty

Zwycięzca: Agnieszka Jaraczewska, Santander Consumer Bank 

Wyróżnienie: Damian Markiewicz, Bank Credit Agricole

 

Rada Programowa

Katarzyna Swatowska, Szefowej Grupy Call Center SMB, przewodnicząca Rady Programowej

Małgorzata Żuchowska – Dyrektor Contact Center ds. Rynku Polskiego, arvato

Iwona Bogdanov – Dyrektor Zarządzający, Idea Call Center

Justyna Mikołajczak, Dyrektor ds. Telesprzedaży UPC Polska

Urszula Zarańska – Skarżyńska, Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży Departament Marketingu Bezpośredniego, MetLife

Andrzej Rezler, Dyrektor Operacyjny, Grupa DataContact

Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu SMB

Jacek Barankiewicz, Wiceprezes Zarządu SMB

Jury

Michał Karzel- Przewodniczący Jury, Suasor Consulting

Adam Pluciński – Circinus Training Center

Sylwia Sasin – DataContact

Marcin Zieliński – Transcom

Rafał Kołodziejczyk – Groupon

Łukasz Pawłszyn – Centrum Bankowości Bezpośredniej

Bartosz Kawka – Telmon

Rafał Brożyna – BBP Edukacja

Anna Towarek – Idea Call Center

Grzegorz Witek – arvato Polska

Katarzyna Gulbicka – BEST

Arkadiusz Duszyński – mBank

 Zapraszamy również do obejrzenia wideorelacji z Gali 7. edycji Telemarketer Roku:


gallery

publikacja