10 Czerwca w teatrze Capitol w Warszawie zebrali się najlepsi polscy telemarketerzy i przedstawiciele branży contact center na uroczystej Gali podsumowującej 7 edycję konkursu Telemarketer Roku, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
W części oficjalnej przyznano nagrody w 6 kategoriach konkursu głównego na Telemarketera Roku oraz wybrano najlepszy projekt contact center realizowany z wykorzystaniem telefonu „Złotą Słuchawkę”. Rada Programowa Konkursu wraz z portalem branżowym callcenternews.pl uhonorowała tytułem „Ambasadora Call Center” konsultanta- autora artykułu najlepiej promującego pracę w tym trudnym zawodzie.Ambasadorem Call Center została Cecilia Całczyńska z Groupona – autorka najlepszego artykułu o pracy w call center ( “Zaczęłam słuchać innych’)
Galę rozpoczął Maciej Wielkopolan, prezes SMB. – „Call center to bardzo ważna i ceniona branża na świecie. Od lat rozwija się dynamicznie, każdego roku rejestrujemy kilkuprocentowe wzrosty pomimo ekspansji Internetu. Telemarketer to profesja niełatwa, wymagająca dużej wiedzy, odporności psychicznej i znajomości psychologii. Konkurs Telemarketer Roku to szczególne wyróżnienie osób, które tym bardziej miło ukoronować. Cieszę się, że jest tylu ludzi i tyle firm, które potrafią w tych trudnych warunkach budować i kreować pozytywny wizerunek tej ciężkiej profesji. Jako Stowarzyszenie chcemy promować takie praktyki i wspierać tych, którzy mają ambicję realizować cele biznesowe w oparciu o najwyższe standardy działania. Telemarketer Roku to kilka miesięcy wytężonej pracy wielu osób. Pracy, której ukoronowaniem jest dzisiejsza Gala. Liczę na to, żeby będzie ona kolejnym krokiem w budowaniu pozytywnego wizerunku telemarketingu w Polsce”.
Po części oficjalnej konsultanci, managerowie, jurorzy i zaproszeni goście mieli okazję do wymiany opinii i świętowania sukcesów telemarketerów podczas imprezy tanecznej. Do zobaczenia za rok.
Zwycięzcy
Kategoria: Obsługa Klienta
Zwycięzca: Dagmara Szupke, Centrum Bankowości Bezpośredniej
Wyróżnienie: Monika Grabowska, Bank BPH
Kategoria: Help Desk
Zwycięzca: Dariusz Formella, Bank BPH
Wyróżnienie: Filip Szczeciński, Centrum Bankowości Bezpośredniej
Kategoria: Sprzedaż Inbound
Zwycięzca: nie przyznano nagrody
Wyróżnienie:Karolina Guzowska , Sitel Polska
Kategoria: Sprzedaż Outbound
Zwycięzca: nie przyznano nagrody
Wyróżnienie:
Karolina Mazur, Alior Bank
Michał Wiśniewski, Telmon
Kategoria: Windykacja
Zwycięzca: Zdzisław Kampiński, BEST
Wyróżnienie:
Piotr Kulicki, Bank BPH
Damian Wiśniewski, Bank BPH
Kategoria: Inne projekty
Zwycięzca: Agnieszka Jaraczewska, Santander Consumer Bank
Wyróżnienie: Damian Markiewicz, Bank Credit Agricole
Rada Programowa
Katarzyna Swatowska, Szefowej Grupy Call Center SMB, przewodnicząca Rady Programowej
Małgorzata Żuchowska – Dyrektor Contact Center ds. Rynku Polskiego, arvato
Iwona Bogdanov – Dyrektor Zarządzający, Idea Call Center
Justyna Mikołajczak, Dyrektor ds. Telesprzedaży UPC Polska
Urszula Zarańska – Skarżyńska, Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży Departament Marketingu Bezpośredniego, MetLife
Andrzej Rezler, Dyrektor Operacyjny, Grupa DataContact
Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu SMB
Jacek Barankiewicz, Wiceprezes Zarządu SMB
Jury
Michał Karzel- Przewodniczący Jury, Suasor Consulting
Adam Pluciński – Circinus Training Center
Sylwia Sasin – DataContact
Marcin Zieliński – Transcom
Rafał Kołodziejczyk – Groupon
Łukasz Pawłszyn – Centrum Bankowości Bezpośredniej
Bartosz Kawka – Telmon
Rafał Brożyna – BBP Edukacja
Anna Towarek – Idea Call Center
Grzegorz Witek – arvato Polska
Katarzyna Gulbicka – BEST
Arkadiusz Duszyński – mBank
Zapraszamy również do obejrzenia wideorelacji z Gali 7. edycji Telemarketer Roku: