To już 12. edycja konkursu Telemarketer Roku, którego organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. To jedyne takie wydarzenie dla branży contact center, w którym nagradzani są konsultanci odpowiedzialni za zdalną obsługę klienta. Osoby zainteresowane pracą w Jury konkursu mogą zgłaszać swoją kandydaturę w terminie od 2 do 13 grudnia 2019.
Celem konkursu jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy w zdalnej obsłudze klienta. Pragniemy identyfikować i promować najlepsze praktyki rynkowe, aby podnosić standardy w branży call i contact center.
W związku, z tym do grona Jury poszukujemy osób, które:
– bezpośrednio nadzorują pracę konsultantów cc, w szczególności w zakresie doskonalenia jakości ich pracy, od co najmniej 3 lat
– zajmują stanowiska takie jak: Trener, Manager ds. (Doskonalenia) Jakości, Kierownik/Dyrektor Działu Szkoleń, Dyrektor Operacyjny, ew. Kierownik, jeśli jego praca obejmuje odpowiedzialność za jakość pracy zespołu i definiowanie standardów tej pracy
– chcą przeżyć niesamowitą przygodę zawodową wraz z innymi ekspertami z zakresu zarządzania jakością pracy cc
– pragną budować profesjonalny wizerunek branży contact center oraz brać udział w opracowywaniu standardów branżowych.
Zgłoszenia do Jury przyjmowane od 2 do 13 grudnia 2019 na stronie https://telemarketerroku.pl/jury
Zgłoszenia do konkursu Telemarketer Roku 2020 będą przyjmowane w dwóch terminach:
I tura 2 – 28 lutego 2020 roku
II tura 2 – 6 marca 2020 roku