Telemarketer Roku 2016

Na uroczystej Gali , która odbyła się 16 czerwca w warszawskiej Villi Foksal, zostały ogłoszone wyniki konkursów Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016.  Łącznie przyznano 5 tytułów Telemarketera Roku 2016 i 3 wyróżnienia. Wręczono 2 Złote Słuchawki, a 3 firmy otrzymały wyróżnienia w tym konkursie. 

telemarketer_0004

Zwycięzcy konkursów Telemarketera Roku 2016 i Złota Słuchawka

W tym roku, na Gali, po raz pierwszy odbył się panel merytoryczny. Były to unikalne, merytoryczne wystąpienia na temat branży call i contact center. Prelekcje dotyczyły nieopublikowanych dotąd raportów o wizerunku telemarketingu i branży w mediach, postaw i opinii pracowników call i contact center czy badania atrakcyjności Polski, jako miejsca lokowania firm z tej branży. Ponadto odbyła się prezentacja szczegółów pomysłu wprowadzenia zawodu telemarketera do techników. Gala konkursu Telemarktera Roku to jedyne takie spotkanie branży call i contact center, na którym w nieformalnej atmosferze można spotkać liderów rynku i wymienić się doświadczeniami. Po uroczystej ceremonii wręczenia nagród Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016 przyszedł czas na zabawę. Akurat tego dnia odbywał się mecz Polska – Niemcy w ramach Euro 2016, dlatego organizatorzy, dzięki uprzejmości Polsatu, zorganizowli strefę kibiców. 

 Zapraszamy do obejrzenia wideorelacji z Gali wręczenia nagród Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka

 Zwycięzcy konkursu Telemarketer Roku 2016

Kategoria: Obsługa Klienta

Zwycięzca: Filip Gotkiewicz, Centrum Bankowości Bezpośredniej 

Wyróżnienie: Dorota Dzwonkowska, Bank BPH

Kategoria: Help Desk

Zwycięzca: Marcin Ingersleben, Centrum Bankowości Bezpośredniej

Kategoria: Sprzedaż Inbound

Zwycięzca: nie przyznano nagrody 

Kategoria: Sprzedaż Outbound

Zwycięzca: Marcin Grabski, T-Mobile 

Wyróżnienie: Artur Zając, UPC

Kategoria: Windykacja

Zwycięzca: Grzegorz Maliszewski, BEST

WyróżnienieDamian Wiśniewski, Bank BPH 

Kategoria: Inne projekty

Zwycięzca: Magdalena Król, Centrum Bankowości Bezpośredniej

 

Rada Programowa

Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Markeitngu SMB, przewodniczący Rady Programowej

Rafał Dywan, Dyrektor Biura Contact Center i Biura Sprzedaży Bezpośredniej w Grupie PZU

Wojciech Glapa, Wiceprezes Zarządu Arteria S.A.

Marcin Kapralski, Prezes Call Center Inter Galactica

Katarzyna Pamuła-Prud, Dyrektor Zarządzający Departamentem Utrzymania i Monitorowania Procesów Operacyjnych w Banku BPH​

Agnieszka Wrońska, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP

Krzysztof Zając, Dyrektor Zarządzania Siecią Sprzedaży Telefonicznej w Orange Polska

Urszula Zarańska – Skarżyńska, Dyrektor ds. Wdrożeń Projektów Telemarketingowych w Departamencie Direct Marketingu MetLife

Jury

Michał Karzel, Dyrektor Zarządzający SUASOR Consulting, Przewodniczący Jury

Arleta Bałazy, Menedżer Zespołu Wsparcia Sprzedaży w Alior Bank

Rafał Brożyna, Właściciel firmy szkoleniowej BBP Edukacja

Laura Brzoska, Manager Zespołu Trenerów Windykacji w Credit Agricole

Piotr Dąbkowski, Manager Zespołu ds. Jakości w ING Bank Śląski

Katarzyna Gulbicka, Kierownik Działu Windykacji Telefonicznej w BEST

Marek Jamróz, Trener oraz audytor w Comarch

Marta Jaroszewska, Koordynator ds. Jakości i Szkoleń w PLL LOT

Michał Jonczyk, Call Center Manager w Getin Noble Bank

Anna Lewandowska, Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych w Orange Customer Service

Aneta Łamejko, Kierownik Zespołu Rozwoju Efektywności Sprzedaży i Obsługi w Banku BPH

Anna Olszowy, Kierownik Sekcji w Biurze Sprzedaży Telefonicznej w PKO BP

Patrycja Pankiewicz, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Delta Contact

Łukasz Pawłyszyn, Kierownik Zespołu Doskonalenia Jakości w Centrum Bankowości Bezpośredniej

Adam Pluciński, Właściciel Circinus Training Center

Sylwia Sasin, Kierownik Działu Szkoleń i Jakości w Armatis-lc Polska

Anna Towarek, Dyrektor Operacyny Odziału Idea Call Center

Tomasz Urbańczyk, Koordynator Zespołu ds. Sprzedaży i Utrzymania Klienta w Departamencie Marketingu w AXA

zgloszenia-statystyki (2)