Na uroczystej Gali , która odbyła się 16 czerwca w warszawskiej Villi Foksal, zostały ogłoszone wyniki konkursów Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016. Łącznie przyznano 5 tytułów Telemarketera Roku 2016 i 3 wyróżnienia. Wręczono 2 Złote Słuchawki, a 3 firmy otrzymały wyróżnienia w tym konkursie.
Zwycięzcy konkursów Telemarketera Roku 2016 i Złota Słuchawka
W tym roku, na Gali, po raz pierwszy odbył się panel merytoryczny. Były to unikalne, merytoryczne wystąpienia na temat branży call i contact center. Prelekcje dotyczyły nieopublikowanych dotąd raportów o wizerunku telemarketingu i branży w mediach, postaw i opinii pracowników call i contact center czy badania atrakcyjności Polski, jako miejsca lokowania firm z tej branży. Ponadto odbyła się prezentacja szczegółów pomysłu wprowadzenia zawodu telemarketera do techników. Gala konkursu Telemarktera Roku to jedyne takie spotkanie branży call i contact center, na którym w nieformalnej atmosferze można spotkać liderów rynku i wymienić się doświadczeniami. Po uroczystej ceremonii wręczenia nagród Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016 przyszedł czas na zabawę. Akurat tego dnia odbywał się mecz Polska – Niemcy w ramach Euro 2016, dlatego organizatorzy, dzięki uprzejmości Polsatu, zorganizowli strefę kibiców.
Zapraszamy do obejrzenia wideorelacji z Gali wręczenia nagród Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka
Zwycięzcy konkursu Telemarketer Roku 2016
Kategoria: Obsługa Klienta
Zwycięzca: Filip Gotkiewicz, Centrum Bankowości Bezpośredniej
Wyróżnienie: Dorota Dzwonkowska, Bank BPH
Kategoria: Help Desk
Zwycięzca: Marcin Ingersleben, Centrum Bankowości Bezpośredniej
Kategoria: Sprzedaż Inbound
Zwycięzca: nie przyznano nagrody
Kategoria: Sprzedaż Outbound
Zwycięzca: Marcin Grabski, T-Mobile
Wyróżnienie: Artur Zając, UPC
Kategoria: Windykacja
Zwycięzca: Grzegorz Maliszewski, BEST
Wyróżnienie: Damian Wiśniewski, Bank BPH
Kategoria: Inne projekty
Zwycięzca: Magdalena Król, Centrum Bankowości Bezpośredniej
Rada Programowa
Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Markeitngu SMB, przewodniczący Rady Programowej
Rafał Dywan, Dyrektor Biura Contact Center i Biura Sprzedaży Bezpośredniej w Grupie PZU
Wojciech Glapa, Wiceprezes Zarządu Arteria S.A.
Marcin Kapralski, Prezes Call Center Inter Galactica
Katarzyna Pamuła-Prud, Dyrektor Zarządzający Departamentem Utrzymania i Monitorowania Procesów Operacyjnych w Banku BPH
Agnieszka Wrońska, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP
Krzysztof Zając, Dyrektor Zarządzania Siecią Sprzedaży Telefonicznej w Orange Polska
Urszula Zarańska – Skarżyńska, Dyrektor ds. Wdrożeń Projektów Telemarketingowych w Departamencie Direct Marketingu MetLife
Jury
Michał Karzel, Dyrektor Zarządzający SUASOR Consulting, Przewodniczący Jury
Arleta Bałazy, Menedżer Zespołu Wsparcia Sprzedaży w Alior Bank
Rafał Brożyna, Właściciel firmy szkoleniowej BBP Edukacja
Laura Brzoska, Manager Zespołu Trenerów Windykacji w Credit Agricole
Piotr Dąbkowski, Manager Zespołu ds. Jakości w ING Bank Śląski
Katarzyna Gulbicka, Kierownik Działu Windykacji Telefonicznej w BEST
Marek Jamróz, Trener oraz audytor w Comarch
Marta Jaroszewska, Koordynator ds. Jakości i Szkoleń w PLL LOT
Michał Jonczyk, Call Center Manager w Getin Noble Bank
Anna Lewandowska, Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych w Orange Customer Service
Aneta Łamejko, Kierownik Zespołu Rozwoju Efektywności Sprzedaży i Obsługi w Banku BPH
Anna Olszowy, Kierownik Sekcji w Biurze Sprzedaży Telefonicznej w PKO BP
Patrycja Pankiewicz, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Delta Contact
Łukasz Pawłyszyn, Kierownik Zespołu Doskonalenia Jakości w Centrum Bankowości Bezpośredniej
Adam Pluciński, Właściciel Circinus Training Center
Sylwia Sasin, Kierownik Działu Szkoleń i Jakości w Armatis-lc Polska
Anna Towarek, Dyrektor Operacyny Odziału Idea Call Center
Tomasz Urbańczyk, Koordynator Zespołu ds. Sprzedaży i Utrzymania Klienta w Departamencie Marketingu w AXA