Telemarketer Roku 2017

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz dziewiąty zorganizowało konkurs Telemarketer Roku, dla konsultantów telefonicznych oraz konkurs Złota Słuchawka, nagradzający najlepsze projekty realizowane w call i contact center. Uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się 25 maja w warszawskim Teatrze Capitol.

Gala konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka to jedno z najważniejszych spotkań branży call i contact center. W tym roku wydarzenie zgromadziło ponad 200 zaproszonych gości związanych z rynkiem cc. Ceremonię wręczenia nagród poprowadził Grzegorz Tomaszewski, który przygotował specjalny quiz dla publiczności. Nagrody mieli zaszczyt wręczyć Przewodniczący Jury konkursów, Adam Pluciński – Przewodniczący Jury konkursu Telemarketer Roku 2017 oraz Michał Karzel – Przewodniczący Jury konkursu Złota Słuchawka. Oprócz statuetek zwycięzcy otrzymywali również nagrody rzeczowe ufundowane przez Partnerów – sprzęt audio od firmy Kontel i Plantronics oraz karty przedpłacone od firmy Flexicard. Ceremonia wręczenia nagród była pełna wzruszeń, łez szczęścia i wspaniałych przemówień laureatów konkursów. Emocje, jakimi dzielili się zwycięzcy, pokazują jak ważną rolę odrywają te dwa branżowe konkursy. Po rozdaniu nagród odbył się koktajl, na którym rozstrzygnięto plebiscyt na „Przebój Call i Contact Center”. Została nim piosenka „Telefony” zespołu Republika.

Celem konkursu Telemarketer Roku jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego oraz zwiększenie prestiżu tej trudnej, niedocenianej, ale bardzo potrzebnej pracy. W 9. edycji konkursu Telemarketer Roku wzięła udział rekordowa liczba firm – aż 35 przedsiębiorstw zgłosiło swoich konsultantów. Pobity został również rekord liczby zgłoszeń – łącznie wpłynęło ich 181. O tytuł Telemarketera Roku 2017 walczyło 176 konsultantów telefonicznych. Do ścisłego finału dostało się 31 telemarketerów. W dotychczasowych edycjach konkursu, największym zainteresowaniem cieszyła się kategoria Obsługa klienta, jednak w tym roku najwięcej rozmów zgłoszono do kategorii Sprzedaż outbound.

 Zwycięzcy konkursu Telemarketer Roku 2017

Kategoria: Obsługa Klienta

Zwycięzca: Ewelina Kosmalska, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Kategoria: Helpdesk

Zwycięzca: Maciej Dalkowski, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Kategoria: Sprzedaż Inbound

ZwycięzcaPiotr Adamowicz, T-Mobile Polska S.A.

Kategoria: Sprzedaż Outbound

Zwycięzca: Miron Szmytkiewicz, Studio Moderna Polska Sp. z o.o.

Kategoria: Windykacja

Zwycięzca: Katarzyna Rutkowska, BEST S.A.

WyróżnienieWojciech Elminowski, PKO Bank Polski S.A.

Kategoria: Inne projekty telefoniczne

Zwycięzca: Zbigniew Bednarek, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Wyróżnienie: Beata Pyka, Alior Bank S.A.

Kategoria: Wideorozmowa

Zwycięzca: Nagrody nie przyznano


Rada Programowa 

Przewodniczący Rady Programowej

 Maciej Wielkopolan – Wiceprezes Zarządu Saski Business Consulting

 

 

 Rafał Dywan – Dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium

 

 

 Wojciech Glapa – Wiceprezes Zarządu Arteria

 

 

 Janusz Jankowiak – CEO Arvato Polska i CEO Bertelsmann Media

 

 Agnieszka Wrońska – Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP

 

 Krzysztof Zając – Dyrektor Zarządzania Siecią Sprzedaży Telefonicznej w Orange Polska

 

 

Urszula Zarańska-Skarżyńska – Dyrektor ds. Wdrożeń Kampanii Telemarketingowych w MetLife

 


Jury

Przewodniczący Jury 

 Adam Pluciński – Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center

 

 

 Arleta Bałazy – Menedżer Zespołu Infolinii w Alior Bank

 

 

 Agnieszka Bera – Kierownik ds. procesów sprzedażowych w eurobanku

 

 

 Rafał Brożyna – Właściciel firmy szkoleniowej BBP Edukacja

 

 Laura Brzoska –  Manager Zespołu Trenerów w Credit Agricole Bank Polska

 

 Małgorzata Dłużewska   Współzałożyciel spółki D&L Contact Center

 

 

 Łukasz Dudek –  Koordynator ds. rozwoju Centrum Kontaktu w wydawnictwie Nowa Era

 

 Katarzyna Gulbicka – Zastępca Dyrektora Pionu Windykacji Polubownej w BEST S.A

 

 Marek Jamróz – Knowledge Manager, Comarch S.A.

 

 

 Michał Jonczyk – Kierownik Telemarketingu i Wsparcia Sprzedaży w Vivus.pl

 

 

 Karolina Kania – Kierownik Projektu Contact Center w Voice Contacr Center Sp. z o.o.

 

 

 Anna Lewandowska – Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych w Orange Polska S.A.

 

 

 Justyna Łuczyńska – Kierownik ds. Serwisów Telemarketingowych w Grupie NEUCA

 

 

 Oskar Orzechowski – Trener w Telmon

 

 

 Małgorzata Pawłowska – Chief Operating Officer w Daxen IT

 

 

 Łukasz Pawłyszyn – Kierownik Zespołu Doskonalenia Jakości w Centrum Bankowości Bezpośredniej Banku Pekao

 

 

 Dawid Sinulingga – Kierownik Zespołu Kontroli Jakości w Grupie PZU 

 

 

Kinga Wyszyńska – Koordynator ds. Rozwoju i Szkoleń w T-mobile Polska