Telemarketer Roku 2018

Najlepsi Telemarketerzy Roku 2018 w Polsce już wybrani! Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz dziesiąty przeprowadziło konkurs na najlepszych konsultantów telefonicznych w kraju. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 24 maja w Teatrze Capitol, w Warszawie. Jury przyznało osiem tytułów Telemarketera Roku 2018 oraz cztery wyróżnienia, w tym aż dwa w kategorii Sprzedaż outbound. Pierwszy raz przyznano nagrodę Grand Prix dla firmy, której grupa konsultantów otrzymała najwyższe oceny za rozmowy zgłoszone do konkursu.

Gala wręczenia nagród Telemarketer Roku to jedno z najważniejszych i największych spotkań branży contact center w Polsce. Na uroczystość przybyło ponad 250 zaproszonych gości z całej Polski. Gospodarzem wieczoru po raz drugi został Grzegorz Tomaszewski, który wyśmienicie zabawiał zgromadzoną publiczność. To był piękny wieczór zwycięzców – bohaterów pracujących na słuchawkach, którzy odbierając na scenie nagrody, nie kryli swojego wzruszenia, a czasem nawet zaskoczenia. Emocje laureatów doskonale pokazywały, jak ważną rolę odgrywa dla nich udział w konkursach. Dotychczasowi zwycięzcy często powtarzają, że zdobycie tytułu Telemarketera Roku dodało im pewności siebie i było świetnym impulsem do rozwoju kariery. Nagrody mieli zaszczyt wręczyć znakomici goście wraz z Przewodniczącym Jury – Adamem Plucińskim. Oprócz statuetek zwycięzcy otrzymywali również sprzęt audio ufundowany przez firmy Kontel i Plantronics. Po wręczeniu nagród tradycyjnie odbył się koktajl.

Zwycięzcy konkursu Telemarketer Roku 2018:

Kategoria Obsługa klienta

Telemarketer Roku: Radosław Kowalczyk – Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.

Wyróżnienie: Michał Zapart – BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

Kategoria Helpdesk dla klientów

Telemarketer Roku: Dawid Maszorek – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Wyróżnienie: Wiktoria Lubera – Alior Bank

Kategoria Helpdesk wewnętrzny

Telemarketer Roku: Krzysztof Pater – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Kategoria Sprzedaż inbound

Telemarketer Roku: Klaudia Cieślińska – Skarbnica Narodowa Sp. z o.o.

Kategoria Sprzedaż outbound

Telemarketer Roku: Mateusz Saja – Forum Media Polska Sp. z o.o.

Wyróżnienie: Łukasz Świdwa – Skarbnica Narodowa

Wyróżnienie: Sylwia Gajewska – Bank Millennium

Kategoria Windykacja

Telemarketer Roku: Marta Nowaczkiewicz – PKO Bank Polski S.A.

Kategoria Inne Projekty telefoniczne

Telemarketer Roku: Agnieszka Składowska – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Kategoria Wideorozmowa

Telemarketer Roku: Katarzyna Kowalska – Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.

Grand Prix Telemarketera Roku 2018

Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

 

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB od dziesięciu lat organizuje konkurs Telemarketer Roku, aby promować najlepsze praktyki w zdalnej obsłudze klienta i docenić profesjonalizm konsultantów telefonicznych. W tegorocznej edycji do konkursu przystąpiło blisko 180 uczestników z ponad 30 firm. Jury do ścisłego finału nominowało 31 telemarketerów, którzy w dniach 14-16 maja zmierzyli się z dwoma zadaniami – symulacją rozmowy wg scenariusza oraz bezpośrednim spotkaniem z Jurorami. W tym roku największą popularnością cieszyła się kategoria Obsługa klienta, do której zgłoszono 60 konsultantów.


Rada Programowa 

Przewodniczący Rady Programowej

 Maciej Wielkopolan – Wiceprezes Zarządu Saski Business Consulting

 

 

 Rafał Dywan – Dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium

 

 

 Wojciech Glapa – Wiceprezes Zarządu Arteria

 

 

 Janusz Jankowiak – CEO Arvato Polska i CEO Bertelsmann Media

 

 

Agnieszka Wrońska – Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP

 

 

 Krzysztof Zając – Dyrektor Zarządzania Siecią Sprzedaży Telefonicznej w Orange Polska

 


Jury konkursu Telemarketer Roku 2018

Przewodniczący Jury 

 Adam Pluciński – Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center

 

 

Arleta Bałazy – Menedżer Zespołu Infolinii w Alior Bank

 

 

Agnieszka Bera – Kierownik ds. procesów sprzedażowych w Euro Banku

 

 

Rafał Brożyna – Właściciel firmy szkoleniowej BBP Edukacja

 

 

Piotr Dąbkowski – Manager – Kredytowy Portfel Nieregularny w ING Bank Śląski

 

 

 Magdalena Domańska – Kierownik Projektu w Idea Call Center

 

 

 Aneta Dzięgelewska – Kierownik działu obsługi posprzedażnej i Klientów Kluczowych w DHL Parcel

 

 

 Elżbieta Gierczak – Manager Działu Szkoleń i Jakości w Mellon Poland

 

 

 Andrzej Gruszczyński – Dyrektor Obsługi Klientów i Telemarketingu w Skarbnicy Narodowej

 

 

 Martyna Grzelak – Trener w Gallup Arteria Management

 

 

 Maria Honkisz – Starszy Lider ds. Obsługi Klientów w UPC Polska

 

 

 Rafał Jarosz – CEO Customer-Heroes.com

 

 

 Michał Jonczyk – Kierownik Telemarketingu i Wsparcia Sprzedaży w Vivus.pl

 

 

 Sylwia Koleszka – Kierownik Contact Center x-kom, Kierownik Contact Center al.to

 

 

 Piotr Kulicki – Kierownik Sekcji Monitoringu Telefonicznego w Centrum Restrukturyzacji i Windykacji w PKO Banku Polskim

 

 

 Anna Lewandowska – Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych w Orange Polska

 

 

 Marcin Lewicki – Koordynator Kontroli Jakości w Centrum Bankowości Bezpośredniej Contact Center Banku Pekao

 

 

 Patryk Piotrowski – Manager Zespołu Call Center w Forum Media Polska

 

 

 Celina Rutkowska-Juszko – Kierownik Zespołu Jakości w Banku Millennium

 

 

 Dawid Sinulingga – Kierownik Zespołu Obsługi Mediów Społecznościowych i Innowacyjnych Procesów Obsługowych w Grupie PZU

 

 

 Katarzyna Strzelec – Kierownik Sekcji Centrum Obsługi Klienta w Krajowym Rejestrze Długów

 

 

 Tomasz Urbańczyk – Menedżer Projektów i Koordynator Zespołu ds. Sprzedaży i Utrzymania Klienta w AXA

 

 

 Kinga Wyszyńska – Kierownik Szkoleń i Rozwoju w T-Mobile Polska

 

 

Joanna Ziętara – Trener, Audytor, Coach w HILLWAY Training & Consulting