Najlepsi Telemarketerzy Roku 2018 w Polsce już wybrani! Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz dziesiąty przeprowadziło konkurs na najlepszych konsultantów telefonicznych w kraju. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 24 maja w Teatrze Capitol, w Warszawie. Jury przyznało osiem tytułów Telemarketera Roku 2018 oraz cztery wyróżnienia, w tym aż dwa w kategorii Sprzedaż outbound. Pierwszy raz przyznano nagrodę Grand Prix dla firmy, której grupa konsultantów otrzymała najwyższe oceny za rozmowy zgłoszone do konkursu.
Gala wręczenia nagród Telemarketer Roku to jedno z najważniejszych i największych spotkań branży contact center w Polsce. Na uroczystość przybyło ponad 250 zaproszonych gości z całej Polski. Gospodarzem wieczoru po raz drugi został Grzegorz Tomaszewski, który wyśmienicie zabawiał zgromadzoną publiczność. To był piękny wieczór zwycięzców – bohaterów pracujących na słuchawkach, którzy odbierając na scenie nagrody, nie kryli swojego wzruszenia, a czasem nawet zaskoczenia. Emocje laureatów doskonale pokazywały, jak ważną rolę odgrywa dla nich udział w konkursach. Dotychczasowi zwycięzcy często powtarzają, że zdobycie tytułu Telemarketera Roku dodało im pewności siebie i było świetnym impulsem do rozwoju kariery. Nagrody mieli zaszczyt wręczyć znakomici goście wraz z Przewodniczącym Jury – Adamem Plucińskim. Oprócz statuetek zwycięzcy otrzymywali również sprzęt audio ufundowany przez firmy Kontel i Plantronics. Po wręczeniu nagród tradycyjnie odbył się koktajl.
Zwycięzcy konkursu Telemarketer Roku 2018:
Kategoria Obsługa klienta
Telemarketer Roku: Radosław Kowalczyk – Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
Wyróżnienie: Michał Zapart – BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
Kategoria Helpdesk dla klientów
Telemarketer Roku: Dawid Maszorek – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Wyróżnienie: Wiktoria Lubera – Alior Bank
Kategoria Helpdesk wewnętrzny
Telemarketer Roku: Krzysztof Pater – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Kategoria Sprzedaż inbound
Telemarketer Roku: Klaudia Cieślińska – Skarbnica Narodowa Sp. z o.o.
Kategoria Sprzedaż outbound
Telemarketer Roku: Mateusz Saja – Forum Media Polska Sp. z o.o.
Wyróżnienie: Łukasz Świdwa – Skarbnica Narodowa
Wyróżnienie: Sylwia Gajewska – Bank Millennium
Kategoria Windykacja
Telemarketer Roku: Marta Nowaczkiewicz – PKO Bank Polski S.A.
Kategoria Inne Projekty telefoniczne
Telemarketer Roku: Agnieszka Składowska – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Kategoria Wideorozmowa
Telemarketer Roku: Katarzyna Kowalska – Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
Grand Prix Telemarketera Roku 2018
Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB od dziesięciu lat organizuje konkurs Telemarketer Roku, aby promować najlepsze praktyki w zdalnej obsłudze klienta i docenić profesjonalizm konsultantów telefonicznych. W tegorocznej edycji do konkursu przystąpiło blisko 180 uczestników z ponad 30 firm. Jury do ścisłego finału nominowało 31 telemarketerów, którzy w dniach 14-16 maja zmierzyli się z dwoma zadaniami – symulacją rozmowy wg scenariusza oraz bezpośrednim spotkaniem z Jurorami. W tym roku największą popularnością cieszyła się kategoria Obsługa klienta, do której zgłoszono 60 konsultantów.
Rada Programowa
Przewodniczący Rady Programowej
Maciej Wielkopolan – Wiceprezes Zarządu Saski Business Consulting
Rafał Dywan – Dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium
Wojciech Glapa – Wiceprezes Zarządu Arteria
Janusz Jankowiak – CEO Arvato Polska i CEO Bertelsmann Media
Agnieszka Wrońska – Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP
Krzysztof Zając – Dyrektor Zarządzania Siecią Sprzedaży Telefonicznej w Orange Polska
Jury konkursu Telemarketer Roku 2018
Przewodniczący Jury
Adam Pluciński – Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center
Arleta Bałazy – Menedżer Zespołu Infolinii w Alior Bank
Agnieszka Bera – Kierownik ds. procesów sprzedażowych w Euro Banku
Rafał Brożyna – Właściciel firmy szkoleniowej BBP Edukacja
Piotr Dąbkowski – Manager – Kredytowy Portfel Nieregularny w ING Bank Śląski
Magdalena Domańska – Kierownik Projektu w Idea Call Center
Aneta Dzięgelewska – Kierownik działu obsługi posprzedażnej i Klientów Kluczowych w DHL Parcel
Elżbieta Gierczak – Manager Działu Szkoleń i Jakości w Mellon Poland
Andrzej Gruszczyński – Dyrektor Obsługi Klientów i Telemarketingu w Skarbnicy Narodowej
Martyna Grzelak – Trener w Gallup Arteria Management
Maria Honkisz – Starszy Lider ds. Obsługi Klientów w UPC Polska
Rafał Jarosz – CEO Customer-Heroes.com
Michał Jonczyk – Kierownik Telemarketingu i Wsparcia Sprzedaży w Vivus.pl
Sylwia Koleszka – Kierownik Contact Center x-kom, Kierownik Contact Center al.to
Piotr Kulicki – Kierownik Sekcji Monitoringu Telefonicznego w Centrum Restrukturyzacji i Windykacji w PKO Banku Polskim
Anna Lewandowska – Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych w Orange Polska
Marcin Lewicki – Koordynator Kontroli Jakości w Centrum Bankowości Bezpośredniej Contact Center Banku Pekao
Patryk Piotrowski – Manager Zespołu Call Center w Forum Media Polska
Celina Rutkowska-Juszko – Kierownik Zespołu Jakości w Banku Millennium
Dawid Sinulingga – Kierownik Zespołu Obsługi Mediów Społecznościowych i Innowacyjnych Procesów Obsługowych w Grupie PZU
Katarzyna Strzelec – Kierownik Sekcji Centrum Obsługi Klienta w Krajowym Rejestrze Długów
Tomasz Urbańczyk – Menedżer Projektów i Koordynator Zespołu ds. Sprzedaży i Utrzymania Klienta w AXA
Kinga Wyszyńska – Kierownik Szkoleń i Rozwoju w T-Mobile Polska
Joanna Ziętara – Trener, Audytor, Coach w HILLWAY Training & Consulting