Telemarketer Roku 2019

Po raz jedenasty rozstrzygnięto konkursy Telemarketer Roku i Złota Słuchawka, wyróżniając najlepszych w polskiej branży Contact Center. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 13 czerwca w Teatrze Kamienica, w Warszawie. Tytuł Telemarketera Roku 2019 zdobyło 8 konsultantów, a Jury przyznało 6 nagród Złota Słuchawka. Pierwszą w historii nagrodę Najlepszy PraCCodawca otrzymało PZU, a Grand Prix Telemarketera Roku 2019 trafiło do Alior Banku. Organizatorem wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Gala Telemarketer Roku i Złota Słuchawka to jedno z najważniejszych i największych spotkań branży contact center w Polsce. Na uroczystość przybyło ponad 300 zaproszonych gości z całej Polski. Ceremonię wręczenia nagród poprowadził Grzegorz Tomaszewski, wspólnie z Marcinem Sosnowskim (Przewodniczącym Jury konkursu Złota Słuchawka) i Adamem Plucińskim (Przewodniczącym Jury konkursu Telemarketer Roku 2019). To był niesamowity wieczór zwycięzców – najlepszych w contact center, którzy ze wzruszeniem odbierali nagrody. Ze sceny płynęło mnóstwo poruszających słów wdzięczności za wsparcie i zaangażowanie pracowników cc.

Jeden z finalistów konkursu Telemarketer Roku porównał branżę contact center do kiwi – na zewnątrz nie wygląda na atrakcyjną, ale w środku jest słodka i soczysta, bo pracują w niej ludzie pełni pasji. SMB, organizujący konkursy pragnie docenić pracę ludzi, która na co dzień jest mało widoczna, ale bardzo ważna dla klientów i biznesu.

Po raz pierwszy wręczono Nagrodę Specjalną "Najlepszy PraCCodawca", będąca wyróżnieniem dla firmy spełniającej i wdrażającej najwyższe standardy zatrudniania pracowników w Contact Center. Nagrodę główną zdobyło PZU, a wyróżnienie otrzymała firma Polskie ePłatności.

Jury konkursu Telemarketer Roku 2019 postanowiło przyznać Nagrodę za najlepszą rozmowę, którą otrzymał Michał Fibak z T-Mobile Polska.

Zwycięzcy konkursu Telemarketer Roku 2019:

Kategoria Obsługa klienta

Telemarketer Roku: Anna Gniot, UPC Polska Sp. z o.o.

Kategoria Helpdesk dla klientów

Telemarketer Roku: Krystian Żmuda, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Wyróżnienie: Wojciech Michalski, Alior Bank S.A.

Kategoria Helpdesk wewnętrzny

Telemarketer Roku: Krzysztof Pater, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Wyróżnienie: Marcin Jastrzębski,  Euro Bank S.A.

Kategoria Sprzedaż outbound

Telemarketer Roku: Michał Fibak, T-Mobile Polska S.A.

Kategoria Windykacja

Telemarketer Roku: Paweł Teska, PKO Bank Polski S.A.

Wyróżnienie: Cezary Topczyłko, PKO Bank Polski S.A.

Kategoria Inne Projekty telefoniczne

Telemarketer Roku: Przemysław Sroka, Alior Bank S.A.

Kategoria Wideorozmowa

Telemarketer Roku: Paulina Broś, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Nagroda Specjalna „Czat”

Anna Piekarz, CCIG Group Sp. z o.o.

Grand Prix Telemarketera Roku 2019

Alior Bank S.A.

Nagroda Jury za najlepszą rozmowę w konkursie Telemarketer Roku 2019:

Michał Fibak, T-Mobile Polska S.A.

➡ ALBUM GALA TELEMARKETER ROKU 2019 i ZŁOTA SŁUCHAWKA ⬅


Rada Programowa

 

 

 Marzena Dobrzańska-Główczyk – Dyrektor ds. Serwisu Wierzytelności, Obszar Transakcji Strategicznych i     Relacji z Klientami w Grupie Kapitałowej KRUK

 

 

 

 Rafał Dywan – Dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej w Banku  Millennium

 

 

 

 Paweł Gąsiorowski – Prezes Zarządu Contact Center Banku Pekao S.A.

 

 

 

 

 Wojciech Glapa – Wiceprezes Zarządu Arteria S.A

 

 

 

 

 Michał Karzel – Dyrektor Zarządzający SUASOR Consulting

 

 

 

 

 Robert Wasiak – Dyrektor Działu Telesprzedaży  w WOLTERS KLUWER

 

 

 

 

 Agnieszka Wrońska – Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP

 

 

 

 

  Krzysztof Zając – Dyrektor Sprzedaży Telefonicznej  w Orange Polska S.A., Członek Zarządu ds. Sprzedaży i   Marketingu w Orange Energia

 

 


Jury

 

 

 Przewodniczący Jury 

 Adam Pluciński – Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center

 

 

  

 

Arleta Bałazy – Menedżer ds. Optymalizacji Procesów Contact Center

 

 

 


 Agnieszka Bera – Kierownik Procesów sprzedażowych – Euro Bank S.A.

 

 

 

 

 Łukasz Cieślak – Kierownik Operacyjny w firmie Sitel Polska


 

 

 

  Izabela Erdowska-Drab – Starszy Specjalista ds. Obsługi Kontraktów Outsourcingowych, coach, trener stowarzyszony w ING Banku Śląskim.

.

 

 

  Karol Froń – Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży i zarządzania, właściciel firmy Contact Center One.

 

 

 

  Maciej Gajewski – specjalista ds. szkoleń kanałów zdalnych w T-mobile.


 

 

 

 Maria Honkisz – Starszy Lider ds. Obsługi Klientów w UPC Polska

 

 

 

 

  Agata Jankowska – Trener sprzedaży w Wydawnictwie Infor Pl. S.A.

 

 

 

 

  Michał Jonczyk – Kierownik Wsparcia Sprzedaży i Telemarketingu w Vivus.pl

 

 

 

 

  Piotr Kulicki– Kierownik Sekcji Monitoringu Telefonicznego w Centrum Restrukturyzacji i Windykacji w PKO Banku Polskim

 

 

 

  Anna Lewandowska – Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych i SOHO w Orange Polska S.A  

 

 

 

  Marcin Lewicki – Koordynator Zespołu Kontroli Jakości, Contact Center Banku Pekao S.A.

 

 

 

  Grzegorz Maliszewski  – Specjalista ds. Zarządzania Kanałami Kontaktu w BEST S.A.

 

 

 

  Iwona Metelska – Manager Działu Jakości i Rekrutacji w firmie E-MCC sp.zo.o.

 

 

 

 

  Anna Morks – właścicielka firmy SANSA – konsulting sprzedaży i obsługi Klientów. 


 

 

 

  Anna Nazarczyk – Kierownik Contact Center firmy Toya Sp .z o.o.,

 

 

 

 

  Łukasz Pawłyszyn – Customer Experience Insight w Allegro
 

 

 

 Adrian Pietura – Quality Manager w firmie LoanMe

 

 

 

 

 

 Grzegorz Pięciak – Dyrektor zarządzający Simio Polska Sp. z o.o.

 

 

 


 Patryk Piotrowski – Z-ca Kierownika Działu Sprzedaży Call Center w Forum Media Polska Sp. z o.o.

 

 

 

 

  Celina Rutkowska-Juszko – Kierownik Zespołu Jakości w Banku Millennium.

 

 

 

 

  Dawid Sinulingga – Kierownik Zespołu Obsługi Mediów Społecznościowych w Grupie PZU


 

 


 Sabina Stawska – Kierownik Działu Obsługi Klienta w Kruk S.A. oraz Novum Finance Sp. z o.o.

 

 

 

 

  Anna Szkołut – Menadżer ds obsługi klienta e-commerce w RTV Euro AGD.

 

 

 


 Katarzyna Szpot – Koordynator ds. jakości w Multikanałowym Centrum Komunikacji Santander Bank Polska S.A.

 

 

 

 

  Krystian Szwarc – Dyrektor Centrum Obsługi Akceptanta w Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A

 

 

 

  Tomasz Urbańczyk – Kierownik Działu Utrzymania Klienta w AXA.

 

 

 

 

 Joanna Ziętara – trener call center w Hillway.

 


W konkursie w 2019 r. odnotowano aż 217 zgłoszeń, w tym przystąpiło 201 uczestników z 34 firm.