Po raz jedenasty rozstrzygnięto konkursy Telemarketer Roku i Złota Słuchawka, wyróżniając najlepszych w polskiej branży Contact Center. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 13 czerwca w Teatrze Kamienica, w Warszawie. Tytuł Telemarketera Roku 2019 zdobyło 8 konsultantów, a Jury przyznało 6 nagród Złota Słuchawka. Pierwszą w historii nagrodę Najlepszy PraCCodawca otrzymało PZU, a Grand Prix Telemarketera Roku 2019 trafiło do Alior Banku. Organizatorem wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Gala Telemarketer Roku i Złota Słuchawka to jedno z najważniejszych i największych spotkań branży contact center w Polsce. Na uroczystość przybyło ponad 300 zaproszonych gości z całej Polski. Ceremonię wręczenia nagród poprowadził Grzegorz Tomaszewski, wspólnie z Marcinem Sosnowskim (Przewodniczącym Jury konkursu Złota Słuchawka) i Adamem Plucińskim (Przewodniczącym Jury konkursu Telemarketer Roku 2019). To był niesamowity wieczór zwycięzców – najlepszych w contact center, którzy ze wzruszeniem odbierali nagrody. Ze sceny płynęło mnóstwo poruszających słów wdzięczności za wsparcie i zaangażowanie pracowników cc.
Jeden z finalistów konkursu Telemarketer Roku porównał branżę contact center do kiwi – na zewnątrz nie wygląda na atrakcyjną, ale w środku jest słodka i soczysta, bo pracują w niej ludzie pełni pasji. SMB, organizujący konkursy pragnie docenić pracę ludzi, która na co dzień jest mało widoczna, ale bardzo ważna dla klientów i biznesu.
Po raz pierwszy wręczono Nagrodę Specjalną "Najlepszy PraCCodawca", będąca wyróżnieniem dla firmy spełniającej i wdrażającej najwyższe standardy zatrudniania pracowników w Contact Center. Nagrodę główną zdobyło PZU, a wyróżnienie otrzymała firma Polskie ePłatności.
Jury konkursu Telemarketer Roku 2019 postanowiło przyznać Nagrodę za najlepszą rozmowę, którą otrzymał Michał Fibak z T-Mobile Polska.
Zwycięzcy konkursu Telemarketer Roku 2019:
Kategoria Obsługa klienta
Telemarketer Roku: Anna Gniot, UPC Polska Sp. z o.o.
Kategoria Helpdesk dla klientów
Telemarketer Roku: Krystian Żmuda, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Wyróżnienie: Wojciech Michalski, Alior Bank S.A.
Kategoria Helpdesk wewnętrzny
Telemarketer Roku: Krzysztof Pater, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Wyróżnienie: Marcin Jastrzębski, Euro Bank S.A.
Kategoria Sprzedaż outbound
Telemarketer Roku: Michał Fibak, T-Mobile Polska S.A.
Kategoria Windykacja
Telemarketer Roku: Paweł Teska, PKO Bank Polski S.A.
Wyróżnienie: Cezary Topczyłko, PKO Bank Polski S.A.
Kategoria Inne Projekty telefoniczne
Telemarketer Roku: Przemysław Sroka, Alior Bank S.A.
Kategoria Wideorozmowa
Telemarketer Roku: Paulina Broś, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Nagroda Specjalna „Czat”
Anna Piekarz, CCIG Group Sp. z o.o.
Grand Prix Telemarketera Roku 2019
Alior Bank S.A.
Nagroda Jury za najlepszą rozmowę w konkursie Telemarketer Roku 2019:
Michał Fibak, T-Mobile Polska S.A.
➡ ALBUM GALA TELEMARKETER ROKU 2019 i ZŁOTA SŁUCHAWKA ⬅
Rada Programowa
Marzena Dobrzańska-Główczyk – Dyrektor ds. Serwisu Wierzytelności, Obszar Transakcji Strategicznych i Relacji z Klientami w Grupie Kapitałowej KRUK
Rafał Dywan – Dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium
Paweł Gąsiorowski – Prezes Zarządu Contact Center Banku Pekao S.A.
Wojciech Glapa – Wiceprezes Zarządu Arteria S.A
Michał Karzel – Dyrektor Zarządzający SUASOR Consulting
Robert Wasiak – Dyrektor Działu Telesprzedaży w WOLTERS KLUWER
Agnieszka Wrońska – Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP
Krzysztof Zając – Dyrektor Sprzedaży Telefonicznej w Orange Polska S.A., Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu w Orange Energia
Jury
Przewodniczący Jury
Adam Pluciński – Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center
Arleta Bałazy – Menedżer ds. Optymalizacji Procesów Contact Center
Agnieszka Bera – Kierownik Procesów sprzedażowych – Euro Bank S.A.
Łukasz Cieślak – Kierownik Operacyjny w firmie Sitel Polska
Izabela Erdowska-Drab – Starszy Specjalista ds. Obsługi Kontraktów Outsourcingowych, coach, trener stowarzyszony w ING Banku Śląskim.
.
Karol Froń – Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży i zarządzania, właściciel firmy Contact Center One.
Maciej Gajewski – specjalista ds. szkoleń kanałów zdalnych w T-mobile.
Maria Honkisz – Starszy Lider ds. Obsługi Klientów w UPC Polska
Agata Jankowska – Trener sprzedaży w Wydawnictwie Infor Pl. S.A.
Michał Jonczyk – Kierownik Wsparcia Sprzedaży i Telemarketingu w Vivus.pl
Piotr Kulicki– Kierownik Sekcji Monitoringu Telefonicznego w Centrum Restrukturyzacji i Windykacji w PKO Banku Polskim
Anna Lewandowska – Dyrektor Obsługi Klientów Indywidualnych i SOHO w Orange Polska S.A
Marcin Lewicki – Koordynator Zespołu Kontroli Jakości, Contact Center Banku Pekao S.A.
Grzegorz Maliszewski – Specjalista ds. Zarządzania Kanałami Kontaktu w BEST S.A.
Iwona Metelska – Manager Działu Jakości i Rekrutacji w firmie E-MCC sp.zo.o.
Anna Morks – właścicielka firmy SANSA – konsulting sprzedaży i obsługi Klientów.
Anna Nazarczyk – Kierownik Contact Center firmy Toya Sp .z o.o.,
Łukasz Pawłyszyn – Customer Experience Insight w Allegro
Adrian Pietura – Quality Manager w firmie LoanMe
Grzegorz Pięciak – Dyrektor zarządzający Simio Polska Sp. z o.o.
Patryk Piotrowski – Z-ca Kierownika Działu Sprzedaży Call Center w Forum Media Polska Sp. z o.o.
Celina Rutkowska-Juszko – Kierownik Zespołu Jakości w Banku Millennium.
Dawid Sinulingga – Kierownik Zespołu Obsługi Mediów Społecznościowych w Grupie PZU
Sabina Stawska – Kierownik Działu Obsługi Klienta w Kruk S.A. oraz Novum Finance Sp. z o.o.
Anna Szkołut – Menadżer ds obsługi klienta e-commerce w RTV Euro AGD.
Katarzyna Szpot – Koordynator ds. jakości w Multikanałowym Centrum Komunikacji Santander Bank Polska S.A.
Krystian Szwarc – Dyrektor Centrum Obsługi Akceptanta w Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A
Tomasz Urbańczyk – Kierownik Działu Utrzymania Klienta w AXA.
Joanna Ziętara – trener call center w Hillway.
W konkursie w 2019 r. odnotowano aż 217 zgłoszeń, w tym przystąpiło 201 uczestników z 34 firm.