ZAŁĄCZNIK
WAŻNE
- Sprzedaż telefoniczna – należy załączyć 3 zestawy nagrań dokumentujących proces sprzedaży przeprowadzony przez Uczestnika z jednym klientem. Każdy zestaw nagrań może składać się z 1, 2 lub 3 nagrań. Nagrania zestawu 1 należy załączyć jako załącznik 1 (obowiązkowo) oraz (jeśli dotyczy) załącznik 2 i 3. Nagrania zestawu 2 należy załączyć jako załącznik 4 (obowiązkowo) oraz (jeśli dotyczy) załącznik 5 i 6. Nagrania zestawu 3 należy załączyć jako załącznik 7 (obowiązkowo) oraz (jeśli dotyczy) załącznik 8 i 9.
- Customer Experience – w tej kategorii prosimy o wgranie obowiązkowo 2 nagrań, maksymalnie 3.
- Efekt WOW – w tej kategorii dołączamy tylko 1 nagranie.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
ROZPOCZĘCIE ZGŁOSZEŃ:
I termin
22 luty – 12 marca 2021
II termin
15 marca – 19 marca 2021
CENNIK:
I termin:
1 zgłoszenie – 500 zł, każde kolejne – 300 zł
II termin:
1 zgłoszenie – 500 zł, każde kolejne – 400 zł
*nagranie powyżej 20 minut + 50 zł
*ceny są cenami netto