Po raz jedenasty rozstrzygnięto konkursy Telemarketer Roku i Złota Słuchawka, wyróżniając najlepszych w polskiej branży Contact Center. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 13 czerwca w Teatrze Kamienica, w Warszawie. Tytuł Telemarketera Roku 2019 zdobyło 8 konsultantów, zaś Jury przyznało 6 nagród Złota Słuchawka. Pierwszą w historii nagrodę Najlepszy PraCCodawca otrzymało PZU, a Grand Prix Telemarketera Roku 2019 trafiło do Alior Banku. Organizatorem wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Gala Złota Słuchawka i Telemarketer Roku to jedno z najważniejszych i największych spotkań branży contact center w Polsce. Na uroczystość przybyło ponad 300 zaproszonych gości z całej Polski. Ceremonię wręczenia nagród poprowadził Grzegorz Tomaszewski, wspólnie z Marcinem Sosnowskim (Przewodniczącym Jury konkursu Złota Słuchawka) i Adamem Plucińskim (Przewodniczącym Jury konkursu Telemarketer Roku 2019). To był niesamowity wieczór zwycięzców – najlepszych w contact center, którzy ze wzruszeniem odbierali nagrody. Ze sceny płynęło mnóstwo poruszających słów wdzięczności za wsparcie i zaangażowanie pracowników cc.
Jeden z finalistów konkursu Telemarketer Roku porównał branżę contact center do kiwi – na zewnątrz nie wygląda na atrakcyjną, ale w środku jest słodka i soczysta, bo pracują w niej ludzie pełni pasji. SMB, organizujący konkursy pragnie docenić pracę ludzi, która na co dzień jest mało widoczna, ale bardzo ważna dla klientów i biznesu.
Po raz pierwszy wręczono Nagrodę Specjalną "Najlepszy PraCCodawca", będąca wyróżnieniem dla firmy spełniającej i wdrażającej najwyższe standardy zatrudniania pracowników w Contact Center. Nagrodę główną zdobyło PZU, a wyróżnienie otrzymała firma Polskie ePłatności.
Jury konkursu Telemarketer Roku 2019 postanowiło przyznać Nagrodę za najlepszą rozmowę, którą otrzymał Michał Fibak z T-Mobile Polska.
Zwycięzcy konkursu Telemarketer Roku 2019:
Kategoria Obsługa klienta
Telemarketer Roku: Anna Gniot, UPC Polska Sp. z o.o.
Kategoria Helpdesk dla klientów
Telemarketer Roku: Krystian Żmuda, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Wyróżnienie: Wojciech Michalski, Alior Bank S.A.
Kategoria Helpdesk wewnętrzny
Telemarketer Roku: Krzysztof Pater, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Wyróżnienie: Marcin Jastrzębski, Euro Bank S.A.
Kategoria Sprzedaż outbound
Telemarketer Roku: Michał Fibak, T-Mobile Polska S.A.
Kategoria Windykacja
Telemarketer Roku: Paweł Teska, PKO Bank Polski S.A.
Wyróżnienie: Cezary Topczyłko, PKO Bank Polski S.A.
Kategoria Inne Projekty telefoniczne
Telemarketer Roku: Przemysław Sroka, Alior Bank S.A.
Kategoria Wideorozmowa
Telemarketer Roku: Paulina Broś, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Nagroda Specjalna „Czat”
Anna Piekarz, CCIG Group Sp. z o.o.
Grand Prix Telemarketera Roku 2019
Alior Bank S.A.
Nagroda Jury za najlepszą rozmowę w konkursie Telemarketer Roku 2019:
Michał Fibak, T-Mobile Polska S.A.
Więcej zdjęć wkrótce