Na uroczystej Gali , która odbyła się 16 czerwca w warszawskiej Villi Foksal, zostały ogłoszone wyniki konkursów Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016.
Zwycięzcy i wyróżnieni w konkursie Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016
Przedstawiamy zwycięzców Telemarketera Roku 2016 w poszczególnych kategoriach
Windykacja:
Grzegorz Maliszewski, BEST – zwycięstwo
Damian Wiśniewski, Bank BPH – wyróżnienie
Obsługa klienta:
Filip Gotkiewicz, Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo
Dorota Dzwonkowska, Bank BPH – wyróżnienie
Inne projekty:
Magdalena Król, Centrum Bankowości Bezpośredniej, zwycięstwo
Helpdesk:
Marcin Ingersleben, Centrum Bankowości Bezpośredniej, zwycięstwo
Sprzedaż outbound:
Marcin Grabski, T-Mobile – zwycięstwo
Artur Zając, UPC – wyróżnienie
Zwycięzców wyłoniło Jury, w którym zasiadało aż 18 osób z wielu firm i branż.
W tym roku, na Gali, po raz pierwszy odbył się panel merytoryczny. Były to unikalne, merytoryczne wystąpienia na temat branży call i contact center. Prelekcje dotyczyły nieopublikowanych dotąd raportów o wizerunku telemarketingu i branży w mediach, postaw i opinii pracowników call i contact center czy badania atrakcyjności Polski, jako miejsca lokowania firm z tej branży. Ponadto odbyła się prezentacja szczegółów pomysłu wprowadzenia zawodu telemarketera do techników. Gala konkursu Telemarktera Roku to jedyne takie spotkanie branży call i contact center, na którym w nieformalnej atmosferze można spotkać liderów rynku i wymienić się doświadczeniami. Po uroczystej ceremonii wręczenia nagród Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016 przyszedł czas na zabawę. Akurat tego dnia odbywał się mecz Polska – Niemcy w ramach Euro 2016, dlatego organizatorzy, dzięki uprzejmości Polsatu, zorganizowli strefę kibiców.
Konsultanci Centrum Bankowości Bezpośredniej zdobyli aż trzy nagrody główne w konkursie Telemarketer Roku 2016