Przedstawiamy zwycięzców konkursu Telemarketer Roku 2017 w poszczególnych kategoriach:
Obsługa klienta:
Telemarketer Roku 2017 – Ewelina Kosmalska (Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.)
Helpdesk:
Telemarketer Roku 2017 – Maciej Dalkowski (Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.)
Sprzedaż outbound:
Telemarketer Roku 2017 – Miron Szmytkiewicz (Studio Moderna Polska Sp. z o.o.)
Sprzedaż inbound:
Telemarketer Roku 2017 – Piotr Adamowicz (T-Mobile Polska S.A.)
Windykacja:
Telemarketer Roku 2017 – Katarzyna Rutkowska (BEST S.A.)
Wyróżnienie – Wojciech Elminowski (PKO Bank Polski S.A.)
Inne projekty telefoniczne:
Telemarketer Roku 2017 – Zbigniew Bednarek (Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.)
Wyróżnienie – Beata Pyka (Alior Bank S.A.)
Wideorozmowa:
Jury nie przyznało nagrody
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz dziewiąty zorganizowało konkurs Telemarketer Roku, nagradzający najlepszych konsultantów telefonicznych. Uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się 25 maja w warszawskim Teatrze Capitol. Wkrótce zamieścimy relację z Gali.